Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Модератор: Icco
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Колеги, оптиката на cd-то ми има някакъв проблем с висока температура:
Ако колата е напечена, като пусна на диск, си свири 5-10 минути и после изведнъж минава на радио, мъчейки се да изкара диска (в повечето случаи не успява да го извади, а само се мъчи).
Ако колата не е напечена свири до около 1 час и изведнъж пак минава на радио, мъчейки се да изкара диска. Ако слушам тихо издържа повече, преди да опита да извади диска.
Ако радиото не е работело, няма проблеми с изваждането на диска.
Радиото ми е подарък- не му работеха лампите- смених ги, после изгоря един кондензатор- смених го (с помощ от форума
), после смених и буксата. Смятам, че този проблем е извън моите умения и ще съм много благодарен, ако някой ме упъти към майстор в Бургас, който да го поправи.
Поздрави
Ако колата е напечена, като пусна на диск, си свири 5-10 минути и после изведнъж минава на радио, мъчейки се да изкара диска (в повечето случаи не успява да го извади, а само се мъчи).
Ако колата не е напечена свири до около 1 час и изведнъж пак минава на радио, мъчейки се да изкара диска. Ако слушам тихо издържа повече, преди да опита да извади диска.
Ако радиото не е работело, няма проблеми с изваждането на диска.
Радиото ми е подарък- не му работеха лампите- смених ги, после изгоря един кондензатор- смених го (с помощ от форума

Поздрави
Последна промяна Djelebov на 07 Авг 2010, 17:58, променена общо 1 път

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак проблеми с BMW CD23- търся ел. техник в Бургас
Djelebov написа:Колеги, оптиката на cd-то ми има някакъв проблем с висока температура:
Ако колата е напечена, като пусна на диск, си свири 5-10 минути и после изведнъж минава на радио, мъчейки се да изкара диска (в повечето случаи не успява да го извади, а само се мъчи).
Ако колата не е напечена свири до около 1 час и изведнъж пак минава на радио, мъчейки се да изкара диска. Ако слушам тихо издържа повече, преди да опита да извади диска.
Ако радиото не е работело, няма проблеми с изваждането на диска.
Радиото ми е подарък- не му работеха лампите- смених ги, после изгоря един кондензатор- смених го (с помощ от форума), после смених и буксата. Смятам, че този проблем е извън моите умения и ще съм много благодарен, ако някой ме упъти към майстор в Бургас, който да го поправи.
Поздрави
Колега, този плеар е с оптика на SONY и се оправя само с подмяна на оптиката. Аз вече минах по този път. Виж какво пише на оптиката и провери в интернет какви са цените. Мисля, че бяха между 16 и 80 лв. По това, коети си написал обаче си мисля, че проблем има и механиката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- търся ел. техник в Бургас
Благодаря колега, ще потърся. Това, че не иска да се вади диска, не ме притеснява, най-често вътре има диск със 80 минути тишина, а звука идва от телефона ми през запоен за платката AUX. Важното е да не спира диска
Поздрави

Поздрави

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- търся ел. техник в Бургас
Предусилвателя на радиото има 2 входа за радио- отделен за FM и отделен за АМ. Разпоих пиновете от предусилвателя, които са вход за АМ, изкривих ги леко нагоре и за тях запоих AUX-а през кондензатори. Сега като си цъкна АМ, минавам на AUX. Музика, телефон и GPS, които не си пречат едно на друго,... и всичко се чува през тонколоните 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак проблеми с BMW CD23- търся ел. техник в Бургас
Djelebov написа:Предусилвателя на радиото има 2 входа за радио- отделен за FM и отделен за АМ. Разпоих пиновете от предусилвателя, които са вход за АМ, изкривих ги леко нагоре и за тях запоих AUX-а през кондензатори. Сега като си цъкна АМ, минавам на AUX. Музика, телефон и GPS, които не си пречат едно на друго,... и всичко се чува през тонколоните
Защо не каза, че това ти е целта. Има схема за този плеар как да си направиш AUX и изход за усилвател без да е необходимо да разпояваш каквото и да е.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- търся ел. техник в Бургас
stony1 написа:Djelebov написа:Предусилвателя на радиото има 2 входа за радио- отделен за FM и отделен за АМ. Разпоих пиновете от предусилвателя, които са вход за АМ, изкривих ги леко нагоре и за тях запоих AUX-а през кондензатори. Сега като си цъкна АМ, минавам на AUX. Музика, телефон и GPS, които не си пречат едно на друго,... и всичко се чува през тонколоните
Защо не каза, че това ти е целта. Има схема за този плеар как да си направиш AUX и изход за усилвател без да е необходимо да разпояваш каквото и да е.
Ами aux-a, който бях направил предния път беше към буксата, която свързва оптиката със основната платка и качеството и силата на звука не беше кой знае какво. Не смятах, че мога сам да изкарам вход от преусилвателя, но се позачетох и успях. Сега като чух кристалния звук от телефона, смятам, че вече няма смисъл да оправям оптиката.
stony, много ще съм ти благодарен, ако ми кажеш каде я има тая схема за изход за усилвател. Имам един усилвател MAC 4050 и 2 басови безмаркови говорителя, за които по-запознат от мен човек ми каза, че свирят много добре. Не съм претенциозен, но имам и усилвателя и говорителите....- вместо само да седят в гаража, по-добре да пробвам да ги сложа

Поздрави

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Имах я на компа, но откакто ми изгоря харда съм болен. Всичката информация, която бях събрал за любимата марка се затри. Ще потърся схемата и ще ти пиша на лично.
Последна промяна stony1 на 09 Авг 2010, 22:28, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Stony, това ли е схемата:
Ето го предусилвателя ми:
Ето го предусилвателя ми:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
stony1 написа::yes: Смело го свържи по този начин и ще имаш изход за усилвател.
Мерси, после ще пиша резултата с басовете


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Можеш ли да дадеш схемата от която си гледал за да вържеш аукс на АМ копчето? Имам бизнес РДС касетофон, на който имам свързан аукс, но е сложен на главата на касетофона. Този сетъп не става обаче. Има твърде много странични шумове. Искам чист звук.
Поздрави
Поздрави

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Пак проблеми с BMW CD23- РЕШЕНИ
Zubcho написа:Можеш ли да дадеш схемата от която си гледал за да вържеш аукс на АМ копчето? Имам бизнес РДС касетофон, на който имам свързан аукс, но е сложен на главата на касетофона. Този сетъп не става обаче. Има твърде много странични шумове. Искам чист звук.
Поздрави
Ами ако си със същия предусилвател като мен (TDA7318d) и входoвете за АМ са L2 и R2:
пинове 10 и 14, виж горе на схемите. Аз направо ги разпоих и ги изкривих внимателно нагоре (Прекъснах AM-a). За всеки от пиновете запоих положителните крачета на 2 кондензатора 10 микрофарада. Към отрицателните крачета на кондензаторите запояваш кабелчетата за съответно ляв и десен канал на AUX-а, а отрицаленното кабелче на AUX-а го запояваш някъде за корпуса на радиото (има разни места с много калай по ламарините, там е най-лесно). Съжалявам за липсата на терминология, хич няма да се убидя, ако ме поправи някой

Колегата Stony каза, че има и по-цивилизован начин, ама аз вече го бях направил.
Успех

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани