Недостиг на ток?!!!

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Недостиг на ток?!!!

Мнение от Turboman » 19 Сеп 2005, 13:36

Имам усилвател 2x70W,вързан на бридж,бушона на усилватела е 20А,така че реално повече от 15А ток не течат.Акумолатора ми е 44Аh,но се получава неприятния дразнител,че като поработи по далго на макс(около 20мин,дори в движение),показанията на оборотомера падат до към 850-900,а иначе държат точно 950-1000 и в момента който удря баса стрелката едвам доловимо потреперва и пада надолу.Като включа всички фаровете заедно с музиката,оборотите падат още надолу.Акумолатора е нов на 6мес,в гаранция.В форума на ситроен ми отговориха че "е съвсем нормално е така да ти падат оборотите. Динамото почва да товари яко коляновия вал от което ти се качва и разхода все одно че си с климатик.С други думи ако държиш постоянно на пълна мощност му се разказва играта и на акумолатора и на динамото". Та въпроса ми е това ли е истината??!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Сеп 2005, 14:04

Напълно правилно, предполагам че и двигателя е малък. 1.4 може би?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 19 Сеп 2005, 14:48

[steeN] написа:Напълно правилно, предполагам че и двигателя е малък. 1.4 може би?


1,4 пълна инжекция 75к.с.
Единственото решение кондензатор ли или има и други?
П.С. Имам приятел дето кара Форд Ескорт 1,8 дизел,60 к.с.,бушона на усилаватела му е 45А(доста по мощен) и няма никакви ядове?!
Имам и още един познат дето кара БМВ Е30 М40 пак с доста по мощен усилвател и тои никога не е имал подобни проблеми,само до колата ли опира недостига на ток?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Сеп 2005, 19:42

Не разбирам много от такива работи, но алтернатора ти дава 47А, на този Форд дава цели 70А, а на БМВ-то 80А. Така, че мисля правилно са ти казали проблема, но не знам как да го решиш...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Сеп 2005, 22:44

[steeN] написа:...не знам как да го решиш...
Акумулатор с по-голям капацитет (и минутите ще са 40-60)- и редовно дозареждане в къщи ;) Или по-малко слушане на мах ... А кондензатора "помага" само за пиковете по време на песните...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 20 Сеп 2005, 23:22

А дали е добра идея по мощен алтернатор и как ще се отрази на цялостната работа на двигателя,като намалена мощност?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 21 Сеп 2005, 0:41

алтернатора е добра идея но и кондензатора си трябва
аз сега слагам моя усилвател на колата бушона ми е 60 ампера сметаи кво става с колата ГАСНЕ като думне баса и гасне колата като е на место на празен ход а съм включил само 300 вата РМС
Аиде успех и сичко става с пари за съжаление :confused:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook