Няколко въпроса за музика
Модератор: Icco
12 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко въпроса за музика
Здравейте ще ви помоля за малко помощ за моята музика
значи имам усилвател блаупункт 2х160вата той има два бушона по 25А . Колко ампера трябва да ми е бушона на захранващия кабел
Мися да си взема и два Pioneer-а TS-W305C и се чудя дали ще може да ги храни като трябва? Ако няма да може кажете какви басове са най-подходящи ? Или да взема само един бас а на другя канал да вържа среди и високи
значи имам усилвател блаупункт 2х160вата той има два бушона по 25А . Колко ампера трябва да ми е бушона на захранващия кабел

Мися да си взема и два Pioneer-а TS-W305C и се чудя дали ще може да ги храни като трябва? Ако няма да може кажете какви басове са най-подходящи ? Или да взема само един бас а на другя канал да вържа среди и високи
Последна промяна KOLEV на 13 Окт 2004, 18:50, променена общо 1 път
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Те такъв Блаупункт 2 х 160 реални вата няма
Особено имайки предвид какво се продава в БГ, подозирам, че усилвателя ти е GTE 120 май беше и с него ще ти е трудно да захраниш и един 305 C и то вързани и двата канала на бридж.


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Значи усилвателя е GTA 4100B мисля че беше 4х50 или 2х160 реалниFast-and-Furious написа:Те такъв Блаупункт 2 х 160 реални вата нямаОсобено имайки предвид какво се продава в БГ, подозирам, че усилвателя ти е GTE 120 май беше и с него ще ти е трудно да захраниш и един 305 C и то вързани и двата канала на бридж.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз съм с 63 амперов автоматаичен предпазител , за домашно ползване
монтира се максимално близо до +совата клема на акумулатора за да пази от евентуално късо съединение между захранващия кабел и купето ,усилвателя си се пази от собствените му (изведени на шасито) предпазители

- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
аз съм с 63 амперов автоматаичен предпазител , за домашно ползване[quote][/quote]
ако бушонът ти е за 220 волта ~, на правия ток в колата няма да изключи- и аз бях с такъв , но го смених- изключващата бубина работи само с ~ ток
А амперите на предпазителя на кабела от акумулатора трябва да е равен на сбора от амперите на предпазителите на усилвателите.
Този бушон пази най-вече захранващия кабел и се монтира до акумулатора
ако бушонът ти е за 220 волта ~, на правия ток в колата няма да изключи- и аз бях с такъв , но го смених- изключващата бубина работи само с ~ ток
А амперите на предпазителя на кабела от акумулатора трябва да е равен на сбора от амперите на предпазителите на усилвателите.
Този бушон пази най-вече захранващия кабел и се монтира до акумулатора
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани