Закупуване на 7-а серия F01
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Още нещо интересно - реших да погледна колко литра е багажника на ф01 и се оказа, че е 500литра, а на ф10 520литра т.е. по-голям?! Не е кой знае с колко, но направих няколко проверки и наистина е така...
- [Maverick]
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Ppetkow написа:Имал ли си до сега някакви сериозни проблеми с колата било то механични или по електрониката?
По електрониката не съм имал проблеми. Това, което смених е всмукателен колектор, беше се спекъл и запушил, подозирам, че заради смяна на 30к на маслото, както препоръчва производителя. Може би, ако е била обслужвана на 15к на нашата калпава нафта, нямаше да има този проблем. Вторият ми сериозен ремонт беше демпфера- просто я запалих един ден, замириса на изгоряло, спря да зарежда акумулатора, закарах я в сервиз директно, и я оправиха. Другите ми намеси са по интериора, някои от копчетата на климатроника се захабяват. След това си поиграх с инфотейнмънта- сложих мирорлинк, тв тунер, монитори в подглавниците и спи градът. Няколко мнения по-нагоре прочетох, че Ф10 комби едва ли не е по-добра кола от Ф01 - за буркани може би, събира повече. Сетих се за още нещо, което много ми харесва в Ф01, спрямо колите, които съм карал преди ми се струва, че не се накланя в завой.
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Това е динамик драйв - хидравлична щанга и това й е целта - купето да стои водоравно. Колектора ти е бил зацапан от ЕГР-а. Ще се зацапа пак ако не го изолираш, но не е болка за умиране. Возията и пътно поведение (да не се чете спортно) е несравнима с кое да е бмв от другите серии. На мен ми е първа кола от най-високия клас. Все ме беше срам, че не ми ходи, но след 7цата не си и помислям вече за нещо под най-високия клас, без значение марката. Просто е друго, дори и да не ти трябва пространството. Аз се возя основно сам или с жена ми, деца още нямаме, та отзад си возим основно якетата... Обезценяването при най-високия клас е друга тема, но тук търсим основно употребявани коли, та нещата са в наша полза.
Относно 5ца комби - по-практична е от към товарене и това е, но той Декстъра си е клавиатурен професор по принцип...
Относно 5ца комби - по-практична е от към товарене и това е, но той Декстъра си е клавиатурен професор по принцип...
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Здравейте на всички!
Предстои ми покупка на F02 750 LI. Изчетох доста негативни коментари и имам следния въпрос:
Как и по какъв начин може да се установи дали всичко е наред с мотора - с инжекторите, с дюзите и т.н? На сервизи не вярвам, макар и оторизирани - в България живеем, все пак Ходих да гледам едно, ама нито имаше "потрепване" на обороти било то в спряло движение или на 1-ва/2-ра, нямаше придръпване при смяна на предавките, нямаше и странични шумове. Дори човека ми даде да си го покарам с доста висока скорост. От една страна - да, от евтините е, но лично аз съм продавал автомобил на ниска цена, когато съм бил принуден от обстоятелствата Как може да се установи дали има потенциал този автомобил и наистина ли е толкова проблемен и ако да - как и с какво? Дори и да го придобия след няколко месеца как бих установил, че нещо не е наред? Как бих установил, че има за смяна инжектори, дюза или да не казвам най-лошото - двигателя? И ако все пак това стане за какво да съм подготвен, като разходи на пари и време?
Благодаря предварително!
Предстои ми покупка на F02 750 LI. Изчетох доста негативни коментари и имам следния въпрос:
Как и по какъв начин може да се установи дали всичко е наред с мотора - с инжекторите, с дюзите и т.н? На сервизи не вярвам, макар и оторизирани - в България живеем, все пак Ходих да гледам едно, ама нито имаше "потрепване" на обороти било то в спряло движение или на 1-ва/2-ра, нямаше придръпване при смяна на предавките, нямаше и странични шумове. Дори човека ми даде да си го покарам с доста висока скорост. От една страна - да, от евтините е, но лично аз съм продавал автомобил на ниска цена, когато съм бил принуден от обстоятелствата Как може да се установи дали има потенциал този автомобил и наистина ли е толкова проблемен и ако да - как и с какво? Дори и да го придобия след няколко месеца как бих установил, че нещо не е наред? Как бих установил, че има за смяна инжектори, дюза или да не казвам най-лошото - двигателя? И ако все пак това стане за какво да съм подготвен, като разходи на пари и време?
Благодаря предварително!
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Здравей колега,
За съжаление няма как разбереш дали всичко му е наред на мотора. Зависи много как е обслужвана и през какви километри. Основните проблеми са:
1. Горене на масло - получава се главно заради гумички на клапани или разбити водачи - ремонтът не е евтин - сваля се мотора и се ревизират главите. Ревизията на самите глави - 600лв, ОЕМ гарнитури за главите 650лв без ддс. Ако тръгнеш да правиш такова нещо е хубаво да се проверят всички търбо пътища дали нямат запушвания. Това се получава от рядката смяна на масло. Комплектът маркучи е мисля към 1200лв. Хубавото на този вариант е, че ще може да се види състоянието на блок бутала и тн. Другото нещо което се подменя е картерната вентилация там е около 500-600лв. Грубо около 6-7000лв излиза ремонта с частите и труда.
2. Вибрации в купето - получават се от кофти бензин или заминали инжектори. Инжекторите карат грубо около 40-50 000км след което неминуемо трябва да ги смениш. Цената за бройка е между 400-600лв зависи от къде си ги купиш. Сменят се лесно.
3. Помпи за високо налягане - помпите се произвеждат от бош и вървят по 300-400лв за бройка. Не е болка за умиране.
4. Според километрите на колата - вериги и биелни лагери. Комплекта лагери са 1200лв, но не се заблуждавай, че ремонта е евтин. Друго нещо задължително, което се сменя са маркучите от мотора към масленият радиатор - те са 2 броя и са по 350лв. С времето остаряват и се напукват при което може в движение да изтече маслото.
Поздрави,
Михаил Великов
За съжаление няма как разбереш дали всичко му е наред на мотора. Зависи много как е обслужвана и през какви километри. Основните проблеми са:
1. Горене на масло - получава се главно заради гумички на клапани или разбити водачи - ремонтът не е евтин - сваля се мотора и се ревизират главите. Ревизията на самите глави - 600лв, ОЕМ гарнитури за главите 650лв без ддс. Ако тръгнеш да правиш такова нещо е хубаво да се проверят всички търбо пътища дали нямат запушвания. Това се получава от рядката смяна на масло. Комплектът маркучи е мисля към 1200лв. Хубавото на този вариант е, че ще може да се види състоянието на блок бутала и тн. Другото нещо което се подменя е картерната вентилация там е около 500-600лв. Грубо около 6-7000лв излиза ремонта с частите и труда.
2. Вибрации в купето - получават се от кофти бензин или заминали инжектори. Инжекторите карат грубо около 40-50 000км след което неминуемо трябва да ги смениш. Цената за бройка е между 400-600лв зависи от къде си ги купиш. Сменят се лесно.
3. Помпи за високо налягане - помпите се произвеждат от бош и вървят по 300-400лв за бройка. Не е болка за умиране.
4. Според километрите на колата - вериги и биелни лагери. Комплекта лагери са 1200лв, но не се заблуждавай, че ремонта е евтин. Друго нещо задължително, което се сменя са маркучите от мотора към масленият радиатор - те са 2 броя и са по 350лв. С времето остаряват и се напукват при което може в движение да изтече маслото.
Поздрави,
Михаил Великов
Re: Закупуване на 7-а серия F01
nthnl написа:Инжекторите карат грубо около 40-50 000км след което неминуемо трябва да ги смениш.
Това ако е вярно - баси и двигателя недомислен...
Re: Закупуване на 7-а серия F01
nthnl, а как стои въпроса със закупуването на 740? Пак ли е същото положение?
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
KDebian написа:nthnl, а как стои въпроса със закупуването на 740? Пак ли е същото положение?
Тотално различно положение, тотално различен двигател Като цяло няма особени драми, но преди и след фейслифта са различни двигатели Н54 и Н55. След фейса е с 8ск кутия освен това, и 740i не се предлага с xdrive.
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
KDebian написа:nthnl, а как стои въпроса със закупуването на 740? Пак ли е същото положение?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4739236504
Ако бюджета го позволява, погледни тази. фейслифтова, с нов мотор, който най вероятно е сменен за ВИП клиент, тъй като второто поколение като цяло нямат нужда от тази интервенция, там инжекторите са ок.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Закупуване на 7-а серия F01
santorini написа:
Тотално различно положение, тотално различен двигател Като цяло няма особени драми, но преди и след фейслифта са различни двигатели Н54 и Н55. След фейса е с 8ск кутия освен това, и 740i не се предлага с xdrive.
Предлага се и с xDrive моделите след 2013 година.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
да, видях после че след фейса имат xdrive, но забравих да коригирам поста.
- Deyan Kolev
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.04.2021
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Здравейте, бих искал да попитам дали BMW 750I F01 става на газ..
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Deyan Kolev написа:Здравейте, бих искал да попитам дали BMW 750I F01 става на газ..
Благодаря предварително!
Привет, за съжаление не става на газ.
santorini написа:KDebian написа:nthnl, а как стои въпроса със закупуването на 740? Пак ли е същото положение?
Тотално различно положение, тотално различен двигател Като цяло няма особени драми, но преди и след фейслифта са различни двигатели Н54 и Н55. След фейса е с 8ск кутия освен това, и 740i не се предлага с xdrive.
Това означава ли, че няма нужда от превантивната смяна на дюзи, с цел "спасяване" на мотора? Изобщо няма почти нищо писано за тази модификация, като цяло (740 бензин).
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
за мотори N54 и N55 има писано много. иначе 740и не ги карат много, в този сегмент най вървежна май е 740д. като цяло всичко което не е 750и е ок
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани