Загуба на налягане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Breach
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: Белгия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Загуба на налягане
Колеги, от една година се боря със супер странен проблем (Ф10, 520д), Проблеми с колата нормално нямам, но веднъж на 3 месеца (примерно), когато запаля от студено, колата решава, че имам загуба на налягане:
290900
24CE00
2AB500 (това се появява като загася)
Принципно тези грешки са си индикация за теч по въздушната система след турбото, но:
1. Както казах проблемът се появява един път на 100 пъти и то само ако запаля на студена кола.
2. Проблемът си остава докато не загася колата и не я оставя да заспи. След това като запаля си изчезва от само себе си... та не знам какъв ще е този избирателен теч.
3. И накрая, интересно е че когато го има проблемът и загася двигателя, налягането в колектора пада на примерно 725 hPa при атмосферно над 1000. Което би трябвало да е невъзможно освен ако няма вакум...
Смених МАП сензорът с оригинален, не се оправи. Почвам да подозирам, че някъде има корозия по кабелите към МАП сензора, защото имах подобен проблем със сигнала към сензора за отходни газове (този към изпусквателняи колектор) и се беше протрил единият кабел.
Нищо проблемно не виждам, та ако не е това нямам идеи. Кажете ако вие имате или сте се сблъсквали с подобен проблем. Мерси.
290900
24CE00
2AB500 (това се появява като загася)
Принципно тези грешки са си индикация за теч по въздушната система след турбото, но:
1. Както казах проблемът се появява един път на 100 пъти и то само ако запаля на студена кола.
2. Проблемът си остава докато не загася колата и не я оставя да заспи. След това като запаля си изчезва от само себе си... та не знам какъв ще е този избирателен теч.
3. И накрая, интересно е че когато го има проблемът и загася двигателя, налягането в колектора пада на примерно 725 hPa при атмосферно над 1000. Което би трябвало да е невъзможно освен ако няма вакум...
Смених МАП сензорът с оригинален, не се оправи. Почвам да подозирам, че някъде има корозия по кабелите към МАП сензора, защото имах подобен проблем със сигнала към сензора за отходни газове (този към изпусквателняи колектор) и се беше протрил единият кабел.
Нищо проблемно не виждам, та ако не е това нямам идеи. Кажете ако вие имате или сте се сблъсквали с подобен проблем. Мерси.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Загуба на налягане
Виж о-пръстени на турбо пътищата. Виж буксата на МАПА, дали е омаслена.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Breach
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: Белгия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Загуба на налягане
Kroki написа:Виж о-пръстени на турбо пътищата. Виж буксата на МАПА, дали е омаслена.
Мерси, ще си я видя буксата... Някой майстор бая я е разбил... Иначе всички гарнитури от турбото до колектора са сменени с нови оригинални.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани