БМВ Ф10 523, N53B30A, влиза в авариен режим

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.07.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 523

БМВ Ф10 523, N53B30A, влиза в авариен режим

Мнение от vasko_kl » 13 Окт 2024, 7:44

Здравейте , от около месец съм собственик на ф10 523 и от както съм я купил колата както си върви леко придърпва и перката на радиатора се включва на макс. Излиза съобщението на дисплея за неналична пълна мощност т.н всички го знаем това съобщение (жълтата кола).След загасяне на колата грешката изчезва и колата си върви перфектно до следващото придърпване.Понякога го прави поняколко пъти на ден,понякога цяла седмица не се случва.Имаше грешки за ниско или високо налягане в рейла, ламда сонда преди и след катализатора , сега не записва никакви грешки.Ще се радвам ако някой сподели мнение и ме насочи къде да търся проблема.
BMW,E60 525d,197 hp,2009г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 20.01.2017
Пол: Мъж
Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC

Re: БМВ Ф10 523, N53B30A, влиза в авариен режим

Мнение от bereta » 14 Окт 2024, 21:38

Здравейте. Имах подобен проблем преди повече от двайсет години на бензинова кола. Обикновено на кръстовище на празен ход ми гаснеше. После си палеше и нямах проблеми. Отне ми повече от две години да открия проблема. Оказа се, че лагера на перката за охлаждане е блокирал по някога в момент на първоначално включване (когато принципно си има висок пусков ток) и това е водело до режим “на късо съединение” и пълна загуба на “тоците” в колата. Който е учил електротехника ще разбере. Чак когато напълно блокира лагера и го смених проблема изчезна. Не знам дали правилно обясних и дали при вас перката е електрическа, но можете да проверите и за такъв подобен проблем.
Ride on

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook