Бмв 528 258 к.с f10 2010
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Бмв 528 258 к.с f10 2010
Здравейте колеги метнал съм мерак на едно бмв 528i 2010 258 к.с автомат на 230 000 км.
Въпросите ми са следните
Кога трябва да се смени веригата?
Има ли някакви проблеми този мотор.
Какъв разход на гориво дава градско и извън.
Надежден ли е мотора
И скъпо ли е обслужването като цяло?
Благодаря.
Извинявам се ако има такава тема но аз не намерих !
Въпросите ми са следните
Кога трябва да се смени веригата?
Има ли някакви проблеми този мотор.
Какъв разход на гориво дава градско и извън.
Надежден ли е мотора
И скъпо ли е обслужването като цяло?
Благодаря.
Извинявам се ако има такава тема но аз не намерих !
Re: Бмв 528 258 к.с f10 2010
Аз имам същия модел,
моторът е N53B30A, за него има написано доста във форума и за различните проблеми, които има като дюзи, бобини, свещи, и всевъзможни други. Градско ми гори 11, извънградско 9 с нормално каране. Като цяло може би не е от най-надеждните двигатели на БМВ, дюзите са 1100лв бройката, а не са много издръжливи, вериги не съм сменял не мога да ти кажа цени там. Автомата като цяло е здрав, така че ако не го вземеш с проблеми и си го обслужваш ще е наред.
моторът е N53B30A, за него има написано доста във форума и за различните проблеми, които има като дюзи, бобини, свещи, и всевъзможни други. Градско ми гори 11, извънградско 9 с нормално каране. Като цяло може би не е от най-надеждните двигатели на БМВ, дюзите са 1100лв бройката, а не са много издръжливи, вериги не съм сменял не мога да ти кажа цени там. Автомата като цяло е здрав, така че ако не го вземеш с проблеми и си го обслужваш ще е наред.
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Бмв 528 258 к.с f10 2010
Добре е да уточниш дали си харесал американска версия или европейска ? Европейската е с N53, който е с директно впръскване, а американската е N52 без директно, която става и на газ. От N52 имам добри впечатления, веригата е здрава, динамиката е прилична за атмосферен мотор, има своите детски болести, но като цяло е здрав мотор. За вериги не бих се притеснявал, освен ако не е на много километри. Водна помпа и термостат са малко по-скъпи консумативи за тези мотори. Aз бих заложил на американската версия дори и да се кара на бензин, доста по-безпроблемен ще бъде, но е по-трудно за намиране, тъй като се произвежда за 1-2 години само за САЩ.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани