Проблем с нагар
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- velislav kolev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.08.2013
- Пол: Мъж
Проблем с нагар
Колеги днес оставих колата за смяна на пробит маркуч и загуба на антифриз ,момчетата оправиха проблема но когато са смъкнали колектора показаха ми и снимки колектора е пълен с нагар съответно и портовете на главата ,не е проблем да купя нов колектор ,но нагара от главата как ще се изчисти ?.
Моля дайте съвет ,какво може да се направи за да се почисти не давам много гас и карам повече градско
Моля дайте съвет ,какво може да се направи за да се почисти не давам много гас и карам повече градско
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с нагар
Има машина която със пясък почисти портовете на главата, не всеки е има но разпитаи ще намериш кои е има.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Проблем с нагар
Не е пясък, а черупки от орехи натрошени на ситно.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с нагар
Отлаганията се образуват от комбинацията на маслени пари от картерната вентилация и изгорели газове от EGR клапана. Определящо за бързината, с която ще се натрупат е качеството на горивото. Колектора е над 2000лв и е по-добре да се почисти. За почистването на главата колегите са ти казали как се прави- но не е пясък, а или топчета от пластмаса или стрити черупки от орех, но може да стане и без специализирана апаратура.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Проблем с нагар
И двете неща се чистят. Няма нужда да купуваш нов колектор.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Проблем с нагар
Днес бях за почистване на смукателен колектор. Оказа се че на 183хил. км колектора няма грам нагар, а само е опушен. Аз бях сигурен, че ще е задръстен с огред, че 50д гори повече нафта от другите. Няма как да не похваля и сервиза Геровски Моторспорт, които постъпи много коректно и вместо да ми вземе парите, първо със сонда провери за нагар. Обясниха ми че са имали и други такива случаи с коли на доста км, които не са за почистване. Определено спечелиха доверието ми и ще отида пак там.
Интересно какво може да е причината за липсата на нагар, дали смените на масло на 8-10хил. км или това че колата само на дълго се кара?
Интересно какво може да е причината за липсата на нагар, дали смените на масло на 8-10хил. км или това че колата само на дълго се кара?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Проблем с нагар
Добре функциониращи дюзи и турбини според мен са разковничето. Ако няма добро изгаряне в цилиндрите, това се връща през ЕГР-а обратно и трупа сажди.ekalchev написа:Днес бях за почистване на смукателен колектор. Оказа се че на 183хил. км колектора няма грам нагар, а само е опушен. Аз бях сигурен, че ще е задръстен с огред, че 50д гори повече нафта от другите. Няма как да не похваля и сервиза Геровски Моторспорт, които постъпи много коректно и вместо да ми вземе парите, първо със сонда провери за нагар. Обясниха ми че са имали и други такива случаи с коли на доста км, които не са за почистване. Определено спечелиха доверието ми и ще отида пак там.
Интересно какво може да е причината за липсата на нагар, дали смените на масло на 8-10хил. км или това че колата само на дълго се кара?
Ако не е тайна, колко излиза в Геровски чистенето на колектора и портовете? Аз си мислех до Ацалов да отида за тази услуга....
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Проблем с нагар
600лв е офертата, която ми дадоха но в крайна сметка ми взеха само 40лв за диагностиката. Имат машина за чистенето на портовете, което е много важно и влие на цената вероятно. При 50д, също има допълнителна работа заради това че трябва да се сваля и интеркулера, така че е възможно за 30д да е малко по-евтино.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани