Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от hibernate » 30 Мар 2022, 7:59

Здравейте! Снощи ми се получи много странен проблем, при kickdown колата качи оборотите над 3к и изведнъж всякаш забива муцуна и почва да ускорява много бавно, все едно изключва бууста. Интересното е, че не влиза в авариен режим, нито записва грешки в компютъра. Като паднат оборотите мощността се възстановява и си върви съвсем адекватно до момента, в който прекрача отново 3000 оборота. Единственото, което ми хрумва като възможен сценарий е кофти нафта и задръстен горивен филтър, въпреки че зареждам само от една бензиностанция от години насам и слагам редовно bardhal bdc. Отворен съм на идеи и акъли :)

Изображение

ПП: С какво гледате живи данни?
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3901
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от Kroki » 30 Мар 2022, 8:32

Виж налягането в рейла как е и дали си достига сет пойнтс.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от hibernate » 31 Мар 2022, 12:33

Мисля, че октрих виновника:

Изображение

Понеже това е маркуча от дебитомера до турбината, се връзва сценария със загубата на мощността.
Явно ще играе гафера тук(поне временно), че този маркуч няма аналози и нов е към 200 и нагоре и се предлага целия от дебитомера до входа на турбината.

Проверих налягането в рейла и всичко беше в нормите.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от zvetiko » 31 Мар 2022, 13:28

Колега, според мен по-добре го смени с нов, след като вече е станал проблемен- вътре в него има един елемент за разпределяне на въздуха, който, ако се откъсне може да влезе в турбината и разходите ти да са доста повече от 200лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от Teogop » 31 Мар 2022, 15:22

Компромимсите при тези сложни коли водят до непредвидими разходи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от hibernate » 04 Апр 2022, 12:46

Поръчан е маркуча колеги, очаквам доставка. Целта на залепването беше временно, за да видя дали ще има разлика. За съжаление - няма, има някъде другаде проблем и ще пиша допълнително при развитие :conf:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от fitter » 11 Апр 2022, 11:15

Гледай на живи данни искано и реално налягане в диапазона 800-4500 оборота при пълно натоварване на мотора. Според мен имаш за смяна вакумен регулатор или клапан по управлението на буста. Виж си и всички вакуум маркучи първо дали нямаш спукани.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive

Мнение от hibernate » 09 Май 2022, 7:55

Проблемът бе в запушен DPF, имаше тапа. Минах го на машинно почистване + препарат, ще видим колко време ще изкара така.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook