Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Здравейте! Снощи ми се получи много странен проблем, при kickdown колата качи оборотите над 3к и изведнъж всякаш забива муцуна и почва да ускорява много бавно, все едно изключва бууста. Интересното е, че не влиза в авариен режим, нито записва грешки в компютъра. Като паднат оборотите мощността се възстановява и си върви съвсем адекватно до момента, в който прекрача отново 3000 оборота. Единственото, което ми хрумва като възможен сценарий е кофти нафта и задръстен горивен филтър, въпреки че зареждам само от една бензиностанция от години насам и слагам редовно bardhal bdc. Отворен съм на идеи и акъли
ПП: С какво гледате живи данни?
ПП: С какво гледате живи данни?
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Виж налягането в рейла как е и дали си достига сет пойнтс.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Мисля, че октрих виновника:
Понеже това е маркуча от дебитомера до турбината, се връзва сценария със загубата на мощността.
Явно ще играе гафера тук(поне временно), че този маркуч няма аналози и нов е към 200 и нагоре и се предлага целия от дебитомера до входа на турбината.
Проверих налягането в рейла и всичко беше в нормите.
Понеже това е маркуча от дебитомера до турбината, се връзва сценария със загубата на мощността.
Явно ще играе гафера тук(поне временно), че този маркуч няма аналози и нов е към 200 и нагоре и се предлага целия от дебитомера до входа на турбината.
Проверих налягането в рейла и всичко беше в нормите.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Колега, според мен по-добре го смени с нов, след като вече е станал проблемен- вътре в него има един елемент за разпределяне на въздуха, който, ако се откъсне може да влезе в турбината и разходите ти да са доста повече от 200лв.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Компромимсите при тези сложни коли водят до непредвидими разходи.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Поръчан е маркуча колеги, очаквам доставка. Целта на залепването беше временно, за да видя дали ще има разлика. За съжаление - няма, има някъде другаде проблем и ще пиша допълнително при развитие
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Гледай на живи данни искано и реално налягане в диапазона 800-4500 оборота при пълно натоварване на мотора. Според мен имаш за смяна вакумен регулатор или клапан по управлението на буста. Виж си и всички вакуум маркучи първо дали нямаш спукани.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Рязка загуба на мощност след 3k RPM F11 530d xdrive
Проблемът бе в запушен DPF, имаше тапа. Минах го на машинно почистване + препарат, ще видим колко време ще изкара така.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани