F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- aikivlado
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2022
- Местоположение: Spain,Tenerife
- Пол: Мъж
- Кара: F10,535 D,
- Детайли за колата: 2014г, 313к.с
F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Здравейте,
Може би темата е разисквана ,но не успях да намеря точно това във форума.
Имам проблем със згряване на антифриза и съответно маслото,както следва:
1.антифриза загрява ,когато се движа по нагорнище,дори със 30км /ч и за 5 Мин достига до 110-115 гадуса и температурата на маслото съответно достига 110-115.В момент ,когато се спусна надолнище или остана на място колтемпературите спадат до нормалните 90 и 100(за масло) ,след 2-3 Мин. Външна температура на въздуха е 25 градуса
2.Охладителната система е сврвизиран,ЕГР
сменен,охладител на ЕГР сменен,антифриз сменен(БМВ ),няма загуба на антифриз и масло,колата не пуши,има пълна тяга.Сензора също е нов за отчитане на температурата на охлаждаща течност
3.Температурата на въздуха която влиза в двигателя ми дава ,че е 45-50 градуса ,при външна 25.Незнам дали е нормално,и ме съмнява дали мап сензора лъже с температурата на въздуха
4.от истинало положение вдига 100градуса масло за около 4-5 мин при външна 25градуса
Моите заключения са
1.неизправен термостаТ-останал в полузатворено положение
2.Не добре функционираща водна помпа
3.Запушен радиатор с боклуци
За гарнитура на глава изключвам ,понеже не пуши ,не губи масло и антифриз,и преди няколко месеца съм със нов цилиндров блок .Загряването си го имаше и преди това
Моля за коментари и предположения ,ако някой се е сблъсквал с това.
Благодаря
Може би темата е разисквана ,но не успях да намеря точно това във форума.
Имам проблем със згряване на антифриза и съответно маслото,както следва:
1.антифриза загрява ,когато се движа по нагорнище,дори със 30км /ч и за 5 Мин достига до 110-115 гадуса и температурата на маслото съответно достига 110-115.В момент ,когато се спусна надолнище или остана на място колтемпературите спадат до нормалните 90 и 100(за масло) ,след 2-3 Мин. Външна температура на въздуха е 25 градуса
2.Охладителната система е сврвизиран,ЕГР
сменен,охладител на ЕГР сменен,антифриз сменен(БМВ ),няма загуба на антифриз и масло,колата не пуши,има пълна тяга.Сензора също е нов за отчитане на температурата на охлаждаща течност
3.Температурата на въздуха която влиза в двигателя ми дава ,че е 45-50 градуса ,при външна 25.Незнам дали е нормално,и ме съмнява дали мап сензора лъже с температурата на въздуха
4.от истинало положение вдига 100градуса масло за около 4-5 мин при външна 25градуса
Моите заключения са
1.неизправен термостаТ-останал в полузатворено положение
2.Не добре функционираща водна помпа
3.Запушен радиатор с боклуци
За гарнитура на глава изключвам ,понеже не пуши ,не губи масло и антифриз,и преди няколко месеца съм със нов цилиндров блок .Загряването си го имаше и преди това
Моля за коментари и предположения ,ако някой се е сблъсквал с това.
Благодаря
Последна промяна aikivlado на 11 Фев 2022, 8:53, променена общо 2 пъти
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Аз бих започнал със смяна на термостата. След това измиване на радиатора от набитата мръсотия отвън.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Аз бих започнал със свалянето и измиването на големия и малкия радиатор на охладителната система. Определено има голям ефект.....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
- aikivlado
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2022
- Местоположение: Spain,Tenerife
- Пол: Мъж
- Кара: F10,535 D,
- Детайли за колата: 2014г, 313к.с
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Благодаря. Ще започна със измиване на радиаторите и смяна на термостата.Ще пиша пак какъв е резултата.
Благодаря
Благодаря
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Останали частично затворени термостати има малко такива, да не кажа, че не се срещат. Просто да го имаш предвид и да не бързаш с това.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
При мен загряваше повече от термостата и след като го смених падна температурата. Допълнително радиатора измих.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Клапите от пред отварят ли като достигне температурата че съм чувал за такива които правят проблеми.
- aikivlado
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2022
- Местоположение: Spain,Tenerife
- Пол: Мъж
- Кара: F10,535 D,
- Детайли за колата: 2014г, 313к.с
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
awful написа:Клапите от пред отварят ли като достигне температурата че съм чувал за такива които правят проблеми.
Да ,клапите действат нормално.Забелязах,че че актондигне температура и започва едно виене да се чува от колата,но в момента в който спра ,да погледна откъде е,и спира.Навява ме на мисълта за водна помпа,но знам ли .
Започвам да се чудя, дали и радиатора на климатика играе няква роля в цялата история.Тъй като е пред радиатора з аоглждането,се чудя как изобщо преминава добър поток въздух към радиатора.
Както и да е ,чакам тези дни да по-точна диагностика и първо смяна на термостат.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Радиатора на климатика не играе, но пък между него и основния се пълни с мизерия и това си е често срещан проблем. Затова именно един колега по-горе те посъветва да започнеш от там.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- aikivlado
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2022
- Местоположение: Spain,Tenerife
- Пол: Мъж
- Кара: F10,535 D,
- Детайли за колата: 2014г, 313к.с
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Все още не съм отстранил проблем ,тъй като една кака леко ми посмачква тенекиите докато бях паркиран пред вкъщи.
Междувременно да споделя още някои наблюдения и тестове.
Тест 1
.Външна температура 21градуса
120км в час на магистрала,антифриза се задържа на 92-94 градуса в продължение на 30км магистрала.В момента в който влязох в града и намалих скорост на 40,започна да вдига до 99градуса. Което ме навява на заключението, че радиатора не работи добре,и когато има помощ от външно охлаждане при по голям поток при висока скорост,долу горе колата държи някви по-приемлови градуси.Но все пак и температурата навън е само 21градуса
Тест 2
140км ч на магистрала,антифриз 102 градуса
В момента в който изключа климатика и пусна само
парното на маскимална температура и обдухване,мигновенно температурата на антифриза падна на 88-90 градуса.и след това постепенно започна да се вдига и з 2-3 Мин се дигна отново до 98-100.Дали и това е доказателство ,че термостата на работи правилно.
Между другото,колата има ли допълнителни охладител и от къде може да намеря схема на охлаждащата система
Благодаря Ви отново.
Междувременно да споделя още някои наблюдения и тестове.
Тест 1
.Външна температура 21градуса
120км в час на магистрала,антифриза се задържа на 92-94 градуса в продължение на 30км магистрала.В момента в който влязох в града и намалих скорост на 40,започна да вдига до 99градуса. Което ме навява на заключението, че радиатора не работи добре,и когато има помощ от външно охлаждане при по голям поток при висока скорост,долу горе колата държи някви по-приемлови градуси.Но все пак и температурата навън е само 21градуса
Тест 2
140км ч на магистрала,антифриз 102 градуса
В момента в който изключа климатика и пусна само
парното на маскимална температура и обдухване,мигновенно температурата на антифриза падна на 88-90 градуса.и след това постепенно започна да се вдига и з 2-3 Мин се дигна отново до 98-100.Дали и това е доказателство ,че термостата на работи правилно.
Между другото,колата има ли допълнителни охладител и от къде може да намеря схема на охлаждащата система
Благодаря Ви отново.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
aikivlado написа:
В момента в който изключа климатика и пусна само
парното на маскимална температура и обдухване,мигновенно температурата на антифриза падна на 88-90 градуса.и след това постепенно започна да се вдига и з 2-3 Мин се дигна отново до 98-100.Дали и това е доказателство ,че термостата на работи правилно..
Когато включиш парно вкарваш определен обем хладен антифриз и температурата спада със 7-8 градуса, това е нормално, термостата го отчита, притваря се и температурата започва плавно да се покачва. Нещата продължават да са както си бяха, задръстен радиатор, нисък дебит водна помпа. Термостата не е изключен, но е малко вероятно. Вземи го свали този радиатор най-сетне, започни от него и вероятно с него ще решиш проблема.
Допълнителния охладител обичайно е за маслото и само си усложняваш ненужно задачата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- aikivlado
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.02.2022
- Местоположение: Spain,Tenerife
- Пол: Мъж
- Кара: F10,535 D,
- Детайли за колата: 2014г, 313к.с
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Благодаря,за разясненията отново.Със сигурност ще го сваля радиатора.Тук където съм, малко мудно вървят нещата,особено сега след като ми смачкаха тенекиите.
Ще пиша отново като имам резултат
Ще пиша отново като имам резултат
- ZdravkoR9805
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2015
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E60 - 520D
F10 - 535D
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Да споделя и аз нещо, дано ти е от полза.
И аз имах нещо подобно като проблем ако може да се нарече. Вдигаше една идея малко по-високи градуси и затова реших да премахна клапите зад бъбреците и да измия радиаторите.
След тази процедура всичко е наред, и не съм виждал по-висок градус от 95(на баир, за антифриза) и 100 за маслото.
Успех!
И аз имах нещо подобно като проблем ако може да се нарече. Вдигаше една идея малко по-високи градуси и затова реших да премахна клапите зад бъбреците и да измия радиаторите.
След тази процедура всичко е наред, и не съм виждал по-висок градус от 95(на баир, за антифриза) и 100 за маслото.
Успех!
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: F10 535 d 2014г загряване на антифриз
Минах през този филм преди 2г.
Смених водна помпа, термостат, датчик за температура и бля бля.
Където и да питах ми казваха, че явно мотора има проблем.......
Накрая свалих всички пластмаси, железа, перки и т.н., които крият радиаторите и видях от къде е проблема. Тези мотори греят от мръсни радиатори. Измих ги и колата запса (писал съм в друга тема + снимки). Също много важно, работната температура на N57 е в диапазона от 88 до 100 градуса. На магистрала със 130 държи 97-102 лято и зима.
p.s. Радиаторите могат да се измият перфектно и без да се свалят (аз така направих).
Смених водна помпа, термостат, датчик за температура и бля бля.
Където и да питах ми казваха, че явно мотора има проблем.......
Накрая свалих всички пластмаси, железа, перки и т.н., които крият радиаторите и видях от къде е проблема. Тези мотори греят от мръсни радиатори. Измих ги и колата запса (писал съм в друга тема + снимки). Също много важно, работната температура на N57 е в диапазона от 88 до 100 градуса. На магистрала със 130 държи 97-102 лято и зима.
p.s. Радиаторите могат да се измият перфектно и без да се свалят (аз така направих).
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: СтоянБ