CIC Business към CIC Professional
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
CIC Business към CIC Professional
Здравейте питането ми е за следния retrofit CIC Business (champ2) с малкия екран към CIC Professional с големия екран:Срещам няколко модела CIC professionals с различни номера и не знам кои от тях са съвместими с моята кола.По какво се различават и коя е правилната за моята кола?Видео кабела еднакъв ли е и на двете навигации и освен кодирането трябва ли нещо друго да се сменя за да стане retrofit-а.Колата е BMW F11 525d X-Drive юни 2012г като в момента има следното оборудване:
S606 Navigation System Business
S612 BMW Assist
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6UH Traffic Information
S6VC Control, Combox
S606 Navigation System Business
S612 BMW Assist
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6UH Traffic Information
S6VC Control, Combox
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: CIC Business към CIC Professional
Не се занимавай с това, направо NBT EVO, за да има смисъл.
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: CIC Business към CIC Professional
Идеята ми е просто да премина към голям екран и после да добавя MMI бокс защото не ми се дава 2к+ лв(unit+coding) за NBT Evo.Има и вариант за някое андроидче ама чета че много загрявали и се скапват бързо а и екрана им блести на слънце и не се четат
Re: CIC Business към CIC Professional
И аз я направих тази промяна и сатва много лесно. Хардуера се сменя лесно и бързо без да теглиш кабели. Ползваш оригиналните.
При мен всичко тръгна без навигацията. За прекодирането е малко по-сложно. Едно момче разбиращо от тази работа ми помогна, като първо поръча в интернет да генерират по моя VIN
няколко файла. След като ги качи в колата всичко тръгна на 6.
При мен всичко тръгна без навигацията. За прекодирането е малко по-сложно. Едно момче разбиращо от тази работа ми помогна, като първо поръча в интернет да генерират по моя VIN
няколко файла. След като ги качи в колата всичко тръгна на 6.
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: CIC Business към CIC Professional
В крайна сметка реших преход към NBT,закупих nbt-то,екрана и controller-а и остава само кабелите за екрана и usb-то в подлакътника да намеря и ще карам при майстор да я слага
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: CIC Business към CIC Professional
Колели след ретрофита към NBT колата през неизвестно време изписва грешка в стабилизацията(и я изключва) и грешка в RPA системата за контрол на налягането на гумите.Загася ли колата грешките изчезват и може за деня повече да не изкочат,а може отново да изкочат и колата влиза в някакъв авариен режим на намалена мощност.Преди ретрофита колата не е имала никакви проблеми.Според човека който го прави,той е флашнал само ZGW и нищо повече.Моля ви за съвет как да процедирам и къде може да е евентуално проблема
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани