CIC Business към CIC Professional

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW F11 525d Xdrive

CIC Business към CIC Professional

Мнение от verbatin » 23 Яну 2022, 16:49

Здравейте питането ми е за следния retrofit CIC Business (champ2) с малкия екран към CIC Professional с големия екран:Срещам няколко модела CIC professionals с различни номера и не знам кои от тях са съвместими с моята кола.По какво се различават и коя е правилната за моята кола?Видео кабела еднакъв ли е и на двете навигации и освен кодирането трябва ли нещо друго да се сменя за да стане retrofit-а.Колата е BMW F11 525d X-Drive юни 2012г като в момента има следното оборудване:

S606 Navigation System Business
S612 BMW Assist
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6UH Traffic Information
S6VC Control, Combox

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: CIC Business към CIC Professional

Мнение от vld » 25 Яну 2022, 17:26

Не се занимавай с това, направо NBT EVO, за да има смисъл.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW F11 525d Xdrive

Re: CIC Business към CIC Professional

Мнение от verbatin » 25 Яну 2022, 19:15

Идеята ми е просто да премина към голям екран и после да добавя MMI бокс защото не ми се дава 2к+ лв(unit+coding) за NBT Evo.Има и вариант за някое андроидче ама чета че много загрявали и се скапват бързо а и екрана им блести на слънце и не се четат

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 25.09.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW f10 520D

Re: CIC Business към CIC Professional

Мнение от paaco » 27 Яну 2022, 16:15

И аз я направих тази промяна и сатва много лесно. Хардуера се сменя лесно и бързо без да теглиш кабели. Ползваш оригиналните.
При мен всичко тръгна без навигацията. За прекодирането е малко по-сложно. Едно момче разбиращо от тази работа ми помогна, като първо поръча в интернет да генерират по моя VIN
няколко файла. След като ги качи в колата всичко тръгна на 6.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW F11 525d Xdrive

Re: CIC Business към CIC Professional

Мнение от verbatin » 28 Яну 2022, 20:16

В крайна сметка реших преход към NBT,закупих nbt-то,екрана и controller-а и остава само кабелите за екрана и usb-то в подлакътника да намеря и ще карам при майстор да я слага

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW F11 525d Xdrive

Re: CIC Business към CIC Professional

Мнение от verbatin » 08 Мар 2022, 13:49

Колели след ретрофита към NBT колата през неизвестно време изписва грешка в стабилизацията(и я изключва) и грешка в RPA системата за контрол на налягането на гумите.Загася ли колата грешките изчезват и може за деня повече да не изкочат,а може отново да изкочат и колата влиза в някакъв авариен режим на намалена мощност.Преди ретрофита колата не е имала никакви проблеми.Според човека който го прави,той е флашнал само ZGW и нищо повече.Моля ви за съвет как да процедирам и къде може да е евентуално проблема

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook