N55 маслен термостат MSL
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
N55 маслен термостат MSL
Някой колега слагал ли е маслен термостат на Н55, който отваря и държи по-ниска температура на маслото.
Загледал съм ето този и се чудя дали е добра идея - https://www.mosselmanturbo.com/en/msl-thermostat-n55
Загледал съм ето този и се чудя дали е добра идея - https://www.mosselmanturbo.com/en/msl-thermostat-n55
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: N55 маслен термостат MSL
При мен имам чувството, че този термостат не работи. Сега на студеното време ми държи маслото 90-95 градуса. Или пък можеби да отваря на по ниска температура, макар че лятото на магистралата ми държи около 115
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N55 маслен термостат MSL
Мисля, че тук температурите на маслото са като на другите бензинови - с няколко режима на работа (eco, performance и прочее).
Тоест може да варира от 90 до 120 и реално работи, но зависи от режима на каране.
Не съм фен на високите температури на маслото и сякаш все повече ми влиза мухата в главата да сложа "по-нормален" термостат.
Тоест може да варира от 90 до 120 и реално работи, но зависи от режима на каране.
Не съм фен на високите температури на маслото и сякаш все повече ми влиза мухата в главата да сложа "по-нормален" термостат.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: N55 маслен термостат MSL
Слагали сме такъв на N54, заедно първо с 1 маслен радиатор, после и с още 1. Колата се кара на писти и разликата дойде чак след втория радиатор.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: N55 маслен термостат MSL
drago9205 написа:Някой колега слагал ли е маслен термостат на Н55, който отваря и държи по-ниска температура на маслото.
Загледал съм ето този и се чудя дали е добра идея - https://www.mosselmanturbo.com/en/msl-thermostat-n55
Аз съм я флашнал моята през мхд да работи на 95;градуса на водата,и темп на маслото е доста по ниска,предполагам не е нужно да я флашваш през мхд но някой мапер 100% може да ти го направи,аз така си реших проблема общо взето 2 в 1 хем работи на по ниски градуси хем и темп на маслото е по ниска ,може би помпата се товари малко повече но не мисля че е драма...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N55 маслен термостат MSL
Почти съм сигурен, че флашът не винаги е решение (може би понякога).
При мен редовно я хващам да работи на 92 на антифриз и 107 на маслото. Ще разуча варианти и за това.
При мен редовно я хващам да работи на 92 на антифриз и 107 на маслото. Ще разуча варианти и за това.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: N55 маслен термостат MSL
drago9205 написа:Почти съм сигурен, че флашът не винаги е решение (може би понякога).
При мен редовно я хващам да работи на 92 на антифриз и 107 на маслото. Ще разуча варианти и за това.
При н55 в е-сериите реално работи в три режима,що се отнася до водата,за маслото мисля че няма общо ,в нормален режин държи 105 градуса,еко режин държи 108 и в спорт държи 95 т.е ако я изръчкаш сваля на 95 в града по задрустванията 105 и реално на 108 съм я виждал на магистрала при постоянна скорост 130-40....флаша през мхд е две опции спорт мод т.е 95 градуса,и трак мод 80 градуса....да става и с термостата аз също мислех да го взимам,но темп на водата ме тревожеше повече щото всичко се опича зверски,така просто регулирах и двете. Вече ти си прецени кое е най удобно за теб
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N55 маслен термостат MSL
Ако с MHD настройката наистина се отразява на температурата - най-културно ми звучи така. Ще проуча и този вариант.
До колкото разбрах на MSL термостатите реално са за 3 и 4 серия и не стават за 5 и Х3.
До колкото разбрах на MSL термостатите реално са за 3 и 4 серия и не стават за 5 и Х3.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: N55 маслен термостат MSL
drago9205 написа:Ако с MHD настройката наистина се отразява на температурата - най-културно ми звучи така. Ще проуча и този вариант.
До колкото разбрах на MSL термостатите реално са за 3 и 4 серия и не стават за 5 и Х3.
Ми аз от година и нещо съм така,на писта не съм карал ,Няма и да карам,и при доста агресивно каране маслото е доста доста по студено ,казах ти единствения минус е че може би съкращаваш живота на водната помпа,но мисля ,че не е болка...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N55 маслен термостат MSL
И днес гледах живи данни, много странно - 90-95 антифриз, а маслото 107-115. Май ще слагам MHD не заради конете, а заради сваляне темературата на маслото.
Доста интересно ми е защо се получават чак такива разлики между масло/антифриз.
Както писах горе - N55 има разлика при топлообменника на маслото спрямо 5-та/Х3 и 3/4 серии. Ще трябва да проуча дали реално MHD би свършило работа при 5-ца.
Доста интересно ми е защо се получават чак такива разлики между масло/антифриз.
Както писах горе - N55 има разлика при топлообменника на маслото спрямо 5-та/Х3 и 3/4 серии. Ще трябва да проуча дали реално MHD би свършило работа при 5-ца.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N55 маслен термостат MSL
Потвърждавам, че MHD със спорт сетинг на температурата държи много добре маслото студено (но и антифризът пада на 75-85 градуса).
Маслото при 120 км/ч е 95 градуса. При доста натискане качва макс до 107 и после пада бързо. При круиз на 150 км/ч държи 102 градуса.
Маслото при 120 км/ч е 95 градуса. При доста натискане качва макс до 107 и после пада бързо. При круиз на 150 км/ч държи 102 градуса.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани