Щракане при смяна на предна и задна скорост
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Щракане при смяна на предна и задна скорост
drago9205 написа:Единият майстор, при когото ходя каза, че Спидан полуоските (нови или заводски рециклаж - както там се водят) излизат около 350-400 лева едната с връщане на старите.
Че и по малко, на промоция съм ги срещал към 130 Евро
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Щракане при смяна на предна и задна скорост
Еха, при такава цена не бих се занимавал със смяна на карета.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Щракане при смяна на предна и задна скорост
drago9205 написа:Единият майстор, при когото ходя каза, че Спидан полуоските (нови или заводски рециклаж - както там се водят) излизат около 350-400 лева едната с връщане на старите.
Преди 25к смених двете предни полуоски със Спидан. Общо за двете след връщане на старите 580лв. За момента съм доволен. Мислех го варианта с каретата, но излизаше малка разликата спрямо направо цели.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Щракане при смяна на предна и задна скорост
Наистина в порядъка на 600-700 лева не си струва занимавката с карета.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани