N55 превантивна смяна биелни лагери

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от peshehodetz » 19 Дек 2021, 17:05

Момента с тунинга винаги ми е бил загадъчен, т.е. като на някои не им достига мощност защо още при закупуването на съответния модел автомобил не са се ориентирали към следващия по мощен такъв. Особено пък ако се прави от разни знайни и незнайни гаражен тип "майстори" идва момента в който възниква въпроса колко ще ми изкара, това или онова дали няма да сдаде багажа твърде бързо и т.н. Сега ако колата е модифицирана от някои специализирани за това фирми даващи съответната гаранция вероятно всичко е ОК, като например за щатите DINAN са оторизирани от БМВ за това и още при закупуване на колата ако се вкара при тях важат абсолютно всички фабрични гаранции. Обаче от любопитство съм ги питал за моята кола какво може да се направи и като ми извадиха един списък като почнеш от ново по голямо турбо, разните му там стейджове, нов маховик, генерация, май нещо и по спирачките трябвало да се пипне както и нови джанти и гуми, че не можело да я карам така като се напомпи и ми извади сметка от над $12к, като колата ще стане около 450к.с. доколкото си спомням. Ми то аз за такива пари да си бях направо взел едно хубаво фейслифтнато 550i да и платя една удължена гаранция че накрая някой и друг $ ще ми остане.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от grkv » 19 Дек 2021, 18:42

Размишляваш го малко от грешната страна.

На никой не му трябват още коне. Половината коли по пътя са в диапазон 140-170к.с. и си се движат нормално. Изпреварването е до преценка и умения, слабите такива го правят опасно, не недостига на коне.

Тука работата е, че без значение колко мощна е колата е много евтино и лесно да я позасилиш и съживиш. При бензините не знам как е, но ремапнат дизел се ''усеща'' много по-отзивчив и приятен за каране.
В един друг форум разправяха, че е грехота да се кара нечипосан дизел :mhihi:

Много е разтеглив въпросът колко точно ''вредят'' тия засилвания, но при кадърно направен Стейдж 1 проблеми няма.
Сигурно 1/3 от 4 цил. дизели в диапазона 1996-2012 унас са надути и са на по над 500к км :dunno:

Тунингът се прави според нуждите - ако искаш да правиш Ф10 ''за писта'', то тогава спирачки, джанти, гуми и т.н., за ежедневна кола, която се предполага, че ще ѝ се даде газ от време на време на магистралата - няма нужда от тия неща, нищо, че Динан ги предлага като пакет. Все пак те са ''длъжни'' да предложат най-доброто, което могат.
При ежедневните коли много рядко се стига до нещо над стейдж 1.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от ekalchev » 20 Дек 2021, 12:22

peshehodetz написа:Момента с тунинга винаги ми е бил загадъчен, т.е. като на някои не им достига мощност защо още при закупуването на съответния модел автомобил не са се ориентирали към следващия по мощен такъв.

Еми примерно, намираш много добре запазена 525д и много екстри, обаче 525д не върви, тогава може би е оправдано. Това е моя случай с е60 525д m-packet, individual преди 12 години, само дето не съм правил чип тунинг, защото не харесвам такива цигании. Но това за мен е валидна причина да стигнеш до чип тунинг.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 27.03.2017

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от niksss » 31 Яну 2022, 10:44

В случая както е с Ф10, за мен не е вариант да си взема по-големя мотор (550i), защото не е особено надежден. Знам, че при фейса е по-окей, но пак не бих си го причинил, БМВ не правят най-надежджните V8маци :D. Иначе кой не би качил едни 100тина коня за около 1000-2000лв ? Колата със Stage 2 софтуер си се усеща доста по-жива. Иначе и аз не бих отишъл при някакъв random български мапер, който е чипосвал 99% дизели. Софтуер бих сложил само от MHD (или Bootmod3), тъй като се използва от цял свят и е тестван от стотици хиляди хора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от Tsureto » 16 Яну 2024, 14:30

Вдигам темата на колегата.

Закупих F10 от Америка 535i 2012 година на 202 хиляди километра. Има си пълен карфакс, няма удари и наводнения, мяслото е сменявано на 10-12 хиляди километра.
Реално колата няма шумове, тракания и т.н. Работи напълно адекватно и нормално, даже за мен много добре.
Чета сто неща за тези n55 двигатели и се плаша. Толкова ли е зле тоя мотор, че на 200к, трябва да се прави основен ремонт.....
Маслени помпи, семеринги, лагери, банани, вериги и какво ли още не.... :dunno:
В момента мисля да обслужа масла и филтри - мотор/скорости. Да цъкна един бардал в двигателя добавчица и да го карам поне, до следващата смяна на маслото.

Моля за хора с опит да споделят мнение по темата. Аз останах с впечатление, че на 202к, не сменя ли всички гореизброени неща, всеки момент може да очаквам двигателя да се счупи.....
Има ли такова нещо, или да си карам колата така поне до следващата смяна или е чак толкова наложително и фрапантно?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от peshehodetz » 16 Яну 2024, 16:33

Ми колега не знам как да те посъветвам ти сам ще си решиш. Но така както описваш твоята кола е на под 140к мили, а аз съм в щатите от доста време и всеки ден срещам такива коли със същия двигател. Много от тях са с пробег 160-200к мили и си ги карат. Не вярвам някой да е тръгнал да сменя лагери, та дори и прословутите вериги за които толкова често се пише по форумиуте тъй като тези ремонти са доста по скъпи от колкото в България. Това което хората тук практикуват е като/ако наближи такъв скъп капитален ремонт продават колата. Ако пък е трудно да я продадат на частно лице отиват до някой дилър който им я оценява и им дава директно чек за колата или ако купуват друга доплащат разликата. Твоята като гледам вероятно има доста ресурс особено както маслото е често сменяно. Аз карам същата и при мен маслото се сменя на около 8-10к КМ или веднъж годишно което първо настъпи и от към двигател е ОК, но моята е и на 115к КМ така че ти сам ще си прецениш.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от Burnar » 21 Яну 2024, 18:09

Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.

Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от vld » 24 Яну 2024, 16:12

Burnar написа:Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.

Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk

Че то и на дизела се следи по същия начин.
550ката ли отвори на 160к км ? имаш ли снимки на лагерите да ги видим?
Аз моята я отворих на 320к км и лагерите и бяха доста добре като за този пробег.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: N55 превантивна смяна биелни лагери

Мнение от Burnar » 24 Яну 2024, 16:27

vld написа:
Burnar написа:Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.

Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk

Че то и на дизела се следи по същия начин.
550ката ли отвори на 160к км ? имаш ли снимки на лагерите да ги видим?
Аз моята я отворих на 320к км и лагерите и бяха доста добре като за този пробег.
Да, оставих го за смяна на лагери, вериги и т.н., защото бяха спазвани указанията за смяна на масло от БМВ и не исках да рискувам. Съответно всмукателя беше протекъл, капака клапани също излезе за смяна, свещи и управлвние и още куп неща. Иначе колата изглеждаше перфектно, но много неща са хванати в начален стадий, преди да причинят главоболия.
Общо взето в страницата на Мопарт се качват снимки на 550д мотор в прогрес, това е моят. ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook