Мнение за n63b44tu... 449

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от iliew » 11 Ное 2021, 21:30

Някой запознат или притежавал бмв с този двигател.? Сьщите драми ли са сьс предшественика или са отстранени повечето проблеми?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от madafaka_donkele » 11 Ное 2021, 23:05

Все същия боклИк си е :mhihi: Потърси из темите, достатъчно изревали колеги има. Кола с такъв мАтор само чисто нова от магазината :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от ekalchev » 11 Ное 2021, 23:24

Не си го и помисляй

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от iliew » 11 Ное 2021, 23:42

Лошото е че си го мисля, монтиран в една ф06... Гран купе. На 118к км., но май и тези ще му са много...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от laviatan » 12 Ное 2021, 8:21

Твърдо нИе :!: ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от madafaka_donkele » 12 Ное 2021, 9:21

Пробега (почти) няма значение. И на 30к км. има родили мАтори и на 70-80.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 27.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 335xd
Мечтае да кара: 350xd ;)
Детайли за колата: F31 335xd

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от iasend » 12 Ное 2021, 9:39

В интернет за първата техническа ревизия пише доата добри неща в сравнение с първоначалния агрегат. Може би това инфо сравнявайки 3те ревизии ще е полезно:
https://bmwtuning.co/bmw-n63-vs-n63tu-v ... vs-n63tu3/

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от iliew » 12 Ное 2021, 10:22

Да... Изчетох всичко за ревизиите и най-много ме обнадеждава факта, че проблемните дюзи, от които произлизат основните проблеми са коренно променени и драми с тях няма.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.01.2019

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от Maxx_E90 » 12 Ное 2021, 15:47

Дюзите са само един от основните проблеми, съвсем не са само те. В сравнение с първоначалната ревизия TU-то е далеч по-добре, но ако се разтърсиш по американските форуми ще видиш че пак си има драми. С тоя мотор човек трябва винаги да си задели настрана една солидна сума за потенциални ремонти.

Жегата от турботата е друг източник на проблеми. Смяна на термостата с отварящ на 90 градуса вместо фабричните 105 е първото нещо, което аз бих направил ако имах кола с която и да е генерация N63.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от ekalchev » 12 Ное 2021, 16:27

Maxx_E90 написа:Дюзите са само един от основните проблеми, съвсем не са само те. В сравнение с първоначалната ревизия TU-то е далеч по-добре, но ако се разтърсиш по американските форуми ще видиш че пак си има драми. С тоя мотор човек трябва винаги да си задели настрана една солидна сума за потенциални ремонти.

Жегата от турботата е друг източник на проблеми. Смяна на термостата с отварящ на 90 градуса вместо фабричните 105 е първото нещо, което аз бих направил ако имах кола с която и да е генерация N63.

Няма ли да е проблем ако не вдига над 90 градуса, защо е направен да работи на 105?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от Green_Label » 12 Ное 2021, 16:50

ekalchev написа:
Maxx_E90 написа:Дюзите са само един от основните проблеми, съвсем не са само те. В сравнение с първоначалната ревизия TU-то е далеч по-добре, но ако се разтърсиш по американските форуми ще видиш че пак си има драми. С тоя мотор човек трябва винаги да си задели настрана една солидна сума за потенциални ремонти.

Жегата от турботата е друг източник на проблеми. Смяна на термостата с отварящ на 90 градуса вместо фабричните 105 е първото нещо, което аз бих направил ако имах кола с която и да е генерация N63.

Няма ли да е проблем ако не вдига над 90 градуса, защо е направен да работи на 105?
За да е по-ЕКО и отговаря на по-високи норми.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от iliew » 16 Ное 2021, 23:58

Поне 1 човек ще каже ли нещо хубаво за този двигател? :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 12.09.2009
Пол: Мъж
Кара: F13 650i
Мечтае да кара: M

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от vaskoniracing » 17 Ное 2021, 8:41

Да лично аз ще каза нещо хубаво за този мотор.Със сменен мотор съм,който в момента е на 47000км.От нов мотора си харчи 1л. масло на 5000км.което е съвсем нормално.Поне за мен разхода на гориво е повече от нормален при условие,че автомобила е почти 2т. разход с 120км/ч 9-10л. съответно градско 15-17л.Поне за момента не мога да кажа нищо лошо тъй като автомобила ме радва и съм съгласен,че въпросният мотор има проблем с инжекторите,но при сменен мотор с последна ревизия на въпросните инжектори до този момент всичко е перфектно.И само да уточня става въпрос за първия мотор N63 408ps. който е """Голям Боклук""" и автомобила е F13.Ако има значение автомобила в 90% от времето се кара с Aral Ultimate 102 Е5 ,а другите 10% оставам за времето през което съм бил в Бълагария,където за съжаление бензина е Е10.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от nthnl » 17 Ное 2021, 9:05

Колега, явно е, че те блазни да си купиш такъв автомобил. Бих казал, че е напълно разбираемо. Според мен няма какво толкова да му мислиш - всяка кола може да се счупи и да се ремонтира - важното е дали ти доставя удоволствие. Във форума положително мнение трудно ще получиш, повечето хора каращи такива автомобили не пишат във форума (с малки изключения разбира се). В тази ситуация мисля, че изключително релевантен е онзи виц за "тея коли много не ги карат" :)

Личното ми мнение е, че за парите си - трудно ще намериш по-хубав автомобил, който да няма подобна цена за поддръжка.

Поздрави,
Михаил Великов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнение за n63b44tu... 449

Мнение от adovet » 17 Ное 2021, 9:45

Добре де а не се ли замисляте, че е по рентабилно да вземете едно 535и да се тунингова и да карате пак кола с 400+++ коне, но с доста по издръжлив мотор. Аз преди години бях пред такава дилема, даже тогава гледах колата дето я взе Михаил Великов от Колп и доста време се чудих дали да взема 550 на колп или сегашната която карам. Е в крайна сметка взех 535цата на 110 000км. с доста наляти пари в тунинг, и изкарва 450к.с. Та като гледам през какви драми мина Великов с 550и си викам добре, че не я взех тогава. Общо взето Н55 мотора го дават доста издръжлив и като гледам по американските форуми как ги надуват по 600-700коня и карат без проблеми :dunno: Все пак и е доста по разпространен като мотор. Безспорно е че 550 изкарва уникален звук, моята е като прахосмукачка :mhihi: , но пък за единия звук, знам ли.

Следваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook