Загуба на мощност + много черен пушек - РЕШЕН

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Загуба на мощност + много черен пушек - РЕШЕН

Мнение от armagedon01 » 19 Юли 2021, 14:14

Здравейте колеги имам следния проблем - колата е 530 - 245 к.с изведнъж загуби голяма част от мощността и започна много да пуши черно, при първи старт се губят цилиндри след 1-2 минути се оправя. Четох я с Ista D - грешки на мотора НЯМА, според живите данни турбото е ок, стойностите на дебитомера може би малко изостават. Според майстора проблема е ЕГР, смених го но проблема остана. Тествах я при плавно подаване на газ не пуши или ускорение с темпомат също. ДПФ отдавна няма …. Някакви идеи ….???
Последна промяна armagedon01 на 10 Авг 2021, 12:50, променена общо 1 път
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 10.01.2014
Кара: 530d F10

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от kodomir » 19 Юли 2021, 16:21

Проверете дюзи и помпа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 19 Юли 2021, 17:50

kodomir написа:Проверете дюзи и помпа.

За дюзите сваляне и теста с колбите или през Ista -tata?
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 17.01.2020
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 LCI 530xD
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от mrwrong » 19 Юли 2021, 19:06

Колега, провери турбо пътищата дали не са сцепени някъде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от Ненко Вранков » 19 Юли 2021, 20:41

С това губене на цилиндри още при старт - не са спикани маркучи. Колата е за дюзи, вероятно и за помпа... извадете регулатора и го огледайте добре... дано няма стружки.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3881
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от Kroki » 20 Юли 2021, 9:57

Погледнете и всмукателния колектор, 10000% е задръстен, както и портовете на главата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 20 Юли 2021, 14:23

Довечера по всяка вероятност ще свалят дюзи за тест, ще погледнат и колектора - / ако клапите блокират от нагар не записва ли грешка?/. Според вас има ли шанс за проблем с дебитомера, че е по - лесен за отстраняване :)? Разкачих му буксата и тествах за подобрение, но нямаше …. При по - старите модели така се тестваше, не знам дали и при тази може така ….?!
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от Ненко Вранков » 20 Юли 2021, 21:32

От дебитомер не губи цилиндри ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 22 Юли 2021, 11:35

Тъй като в сервиза са доста заети за разглобяване, закачихме я преди първия стар/тогава се губят цилиндрите/ за писа грешки на подгревните свещи на 1,3,6 цилиндри, също така и модула на свещите … мета в нета, че е възможно да записва тези грешки и заради дюзи ….
Записа и грешка -2А8В00, за която не откривам инфо от какво може да е …
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от ivanski_2 » 22 Юли 2021, 12:45

armagedon01 написа:Тъй като в сервиза са доста заети за разглобяване, закачихме я преди първия стар/тогава се губят цилиндрите/ за писа грешки на подгревните свещи на 1,3,6 цилиндри, също така и модула на свещите … мета в нета, че е възможно да записва тези грешки и заради дюзи ….
Записа и грешка -2А8В00, за която не откривам инфо от какво може да е …


С какво го четете, мисля че този код за грешка не е от инпа/иста, може и да греша де, но така ми се струва.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 22 Юли 2021, 18:55

Тези грешки са след четене с Карли Carly, тествахме дюзите на един от цилиндрите дава корекция 1,07, което не знам добре ли е зле ли, това е на загрял мотор, ще видим утре при първия старт какви ще са стойностите на дюзите …
Последна промяна armagedon01 на 10 Авг 2021, 12:51, променена общо 1 път
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от ivanski_2 » 22 Юли 2021, 21:32

armagedon01 написа:Тези грешки са след четене с Карли Carly, тествахме дюзите на един от цилиндрите дава корекция 1,7, което не знам добре ли е зле ли, това е на загрял мотор, ще видим утре при първия старт какви ще са стойностите на дюзите …
Ами не , над 1 не е добре със сигурност, а за грешките от Карлито не знам , там кодовете са различни от бмв софтовете, утре очаквам на студено да е около 3 щом сега е 1,7 …


Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 27 Юли 2021, 11:02

Свалиха дюзите и ги пратих за тест на стенд, сега ми звъннаха, че всички са в норма, чудя се дали да не ги пращам другаде на стенд, щото вече не знам и аз какво да гледаме ....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от ivanski_2 » 27 Юли 2021, 11:42

armagedon01 написа:Свалиха дюзите и ги пратих за тест на стенд, сега ми звъннаха, че всички са в норма, чудя се дали да не ги пращам другаде на стенд, щото вече не знам и аз какво да гледаме ....


Кофти корекцията не означава задължително кофти дюза, корекциите/стойностите показват работата на конкретния цилиндър, ако си решил изпрати ги на още едно място, за да си 100% сигурен че проблема не е в тях, ако и от там кажат че са ок, премерете компресията.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 17.01.2020
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 LCI 530xD
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от mrwrong » 27 Юли 2021, 12:57

По спецификациите на БМВ корекциите на дюзите трябва да е в рамките на -5 до +4. Това се смята за нормални дюзи. За спокойната и равномерна работа на двигателя обаче, БМВ препоръчва разликата в корекциите между различните дюзи да не е по-голяма от 1. Така че ако едната дюза ти е на 1.7 а другите на 0.8 примерно всичко в дюзите си е ОК.

Следваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook