Загуба на мощност + много черен пушек - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Загуба на мощност + много черен пушек - РЕШЕН
Здравейте колеги имам следния проблем - колата е 530 - 245 к.с изведнъж загуби голяма част от мощността и започна много да пуши черно, при първи старт се губят цилиндри след 1-2 минути се оправя. Четох я с Ista D - грешки на мотора НЯМА, според живите данни турбото е ок, стойностите на дебитомера може би малко изостават. Според майстора проблема е ЕГР, смених го но проблема остана. Тествах я при плавно подаване на газ не пуши или ускорение с темпомат също. ДПФ отдавна няма …. Някакви идеи ….???
Последна промяна armagedon01 на 10 Авг 2021, 12:50, променена общо 1 път
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
kodomir написа:Проверете дюзи и помпа.
За дюзите сваляне и теста с колбите или през Ista -tata?
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Колега, провери турбо пътищата дали не са сцепени някъде.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
С това губене на цилиндри още при старт - не са спикани маркучи. Колата е за дюзи, вероятно и за помпа... извадете регулатора и го огледайте добре... дано няма стружки.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3881
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Погледнете и всмукателния колектор, 10000% е задръстен, както и портовете на главата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Довечера по всяка вероятност ще свалят дюзи за тест, ще погледнат и колектора - / ако клапите блокират от нагар не записва ли грешка?/. Според вас има ли шанс за проблем с дебитомера, че е по - лесен за отстраняване ? Разкачих му буксата и тествах за подобрение, но нямаше …. При по - старите модели така се тестваше, не знам дали и при тази може така ….?!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
От дебитомер не губи цилиндри ...
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Тъй като в сервиза са доста заети за разглобяване, закачихме я преди първия стар/тогава се губят цилиндрите/ за писа грешки на подгревните свещи на 1,3,6 цилиндри, също така и модула на свещите … мета в нета, че е възможно да записва тези грешки и заради дюзи ….
Записа и грешка -2А8В00, за която не откривам инфо от какво може да е …
Записа и грешка -2А8В00, за която не откривам инфо от какво може да е …
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
armagedon01 написа:Тъй като в сервиза са доста заети за разглобяване, закачихме я преди първия стар/тогава се губят цилиндрите/ за писа грешки на подгревните свещи на 1,3,6 цилиндри, също така и модула на свещите … мета в нета, че е възможно да записва тези грешки и заради дюзи ….
Записа и грешка -2А8В00, за която не откривам инфо от какво може да е …
С какво го четете, мисля че този код за грешка не е от инпа/иста, може и да греша де, но така ми се струва.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Тези грешки са след четене с Карли Carly, тествахме дюзите на един от цилиндрите дава корекция 1,07, което не знам добре ли е зле ли, това е на загрял мотор, ще видим утре при първия старт какви ще са стойностите на дюзите …
Последна промяна armagedon01 на 10 Авг 2021, 12:51, променена общо 1 път
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Ами не , над 1 не е добре със сигурност, а за грешките от Карлито не знам , там кодовете са различни от бмв софтовете, утре очаквам на студено да е около 3 щом сега е 1,7 …armagedon01 написа:Тези грешки са след четене с Карли Carly, тествахме дюзите на един от цилиндрите дава корекция 1,7, което не знам добре ли е зле ли, това е на загрял мотор, ще видим утре при първия старт какви ще са стойностите на дюзите …
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
Свалиха дюзите и ги пратих за тест на стенд, сега ми звъннаха, че всички са в норма, чудя се дали да не ги пращам другаде на стенд, щото вече не знам и аз какво да гледаме ....
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
armagedon01 написа:Свалиха дюзите и ги пратих за тест на стенд, сега ми звъннаха, че всички са в норма, чудя се дали да не ги пращам другаде на стенд, щото вече не знам и аз какво да гледаме ....
Кофти корекцията не означава задължително кофти дюза, корекциите/стойностите показват работата на конкретния цилиндър, ако си решил изпрати ги на още едно място, за да си 100% сигурен че проблема не е в тях, ако и от там кажат че са ок, премерете компресията.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: Загуба на мощност + много черен пушек
По спецификациите на БМВ корекциите на дюзите трябва да е в рамките на -5 до +4. Това се смята за нормални дюзи. За спокойната и равномерна работа на двигателя обаче, БМВ препоръчва разликата в корекциите между различните дюзи да не е по-голяма от 1. Така че ако едната дюза ти е на 1.7 а другите на 0.8 примерно всичко в дюзите си е ОК.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани