Загуба на мощност + много черен пушек - РЕШЕН

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от Ненко Вранков » 27 Юли 2021, 18:01

armagedon01, какви са корекциите на другите цилиндри !?
Сложи въпросната дюза с 1.7 на друг цилиндър и проверете пак.
Дано са сгрешили и си за дюза/и...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 02 Авг 2021, 12:08

Ненко Вранков написа:armagedon01, какви са корекциите на другите цилиндри !?
Сложи въпросната дюза с 1.7 на друг цилиндър и проверете пак.
Дано са сгрешили и си за дюза/и...


Допуснал съм неточност, корекцията е била 1.07, другите са между 0.3 - 0.6.

Както един колега беше писал, ще сваляме колектора да видим в какво състояние е, до този момент не е чистен никога, колата е на 297 к. реални км.. Четох за възможност пластмасовото рамо, което управлява оста на клапите да се счупи, така на диагностика уж всичко е ок, но всъщност клапите не се управляват, та ще видим .....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от Ненко Вранков » 03 Авг 2021, 8:39

Мен ме радва какво спокойствие имат някои хора, като колата им е аут.. работа за 2-3 часа я отлагате по половин месец :Д Аз няма да заспя, докато не разбера поне какво е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 03 Авг 2021, 14:33

Ненко Вранков написа:Мен ме радва какво спокойствие имат някои хора, като колата им е аут.. работа за 2-3 часа я отлагате по половин месец :Д Аз няма да заспя, докато не разбера поне какво е.


:) по - принцип и аз съм така, но когато колата на жената стои в гаража и също е БМВ, не се усеща толкова липсата + в момента всички искат да им се облужат, ремонтират колите/за летния - отпускарски сезон/ и сервиза е буквално препълнен, колкото и да припирам няма как да стане по - бързо, а аз си имам достатъчно работа, за да я мисля и нея, има къде по - важни неща, от моя гледна точка разбира се ....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от equipment » 03 Авг 2021, 15:30

armagedon01 написа:
Ненко Вранков написа:armagedon01, какви са корекциите на другите цилиндри !?
Сложи въпросната дюза с 1.7 на друг цилиндър и проверете пак.
Дано са сгрешили и си за дюза/и...


Допуснал съм неточност, корекцията е била 1.07, другите са между 0.3 - 0.6.

Както един колега беше писал, ще сваляме колектора да видим в какво състояние е, до този момент не е чистен никога, колата е на 297 к. реални км.. Четох за възможност пластмасовото рамо, което управлява оста на клапите да се счупи, така на диагностика уж всичко е ок, но всъщност клапите не се управляват, та ще видим .....


Колега, аз имах такъв проблем, клапите бяха останали на затворено положение. Не си спомням дали имах нещо счупено или проблемът беще нещо в електрониката, която движи клапите.Но свалиха колектора, видяха нещата и за няколко часа го оправиха. Симптомите ми бяха сходни с твоите - загуба на мощност, колата ускоряваще до 100 за 9,5 сек., отделно и черен дим имах при първото палене и при настъпване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Загуба на мощност + много черен пушек

Мнение от armagedon01 » 10 Авг 2021, 12:50

equipment написа:
armagedon01 написа:
Ненко Вранков написа:armagedon01, какви са корекциите на другите цилиндри !?
Сложи въпросната дюза с 1.7 на друг цилиндър и проверете пак.
Дано са сгрешили и си за дюза/и...


Допуснал съм неточност, корекцията е била 1.07, другите са между 0.3 - 0.6.

Както един колега беше писал, ще сваляме колектора да видим в какво състояние е, до този момент не е чистен никога, колата е на 297 к. реални км.. Четох за възможност пластмасовото рамо, което управлява оста на клапите да се счупи, така на диагностика уж всичко е ок, но всъщност клапите не се управляват, та ще видим .....


Колега, аз имах такъв проблем, клапите бяха останали на затворено положение. Не си спомням дали имах нещо счупено или проблемът беще нещо в електрониката, която движи клапите.Но свалиха колектора, видяха нещата и за няколко часа го оправиха. Симптомите ми бяха сходни с твоите - загуба на мощност, колата ускоряваще до 100 за 9,5 сек., отделно и черен дим имах при първото палене и при настъпване


Благодаря за включването колега, да определено проблема беше колектора.

Свалиха колектора и като цяло нагар нямаше, въпреки това беше изчистен максимално. Проблемът се оказа в рамото, което управлява оста с клапите, просто оста беше превъртяла вътре така да се каже и то беше пукнато в резултат клапите са останли в едно положение. Свалиха оста, махнаха клапите запушиха дупката, която остава в колектора отстрани и вече пушеци и загуба на мощност няма. /нямам ДПФ така, че липсата на клапите няма да се отрази на регенерациите/

Благодаря на всички отзовали се колеги!
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook