Downpipe 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Downpipe 530D
Трудно ми е да дам такива подробности.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Downpipe 530D
Егр-а изгаря много малка част от саждите които излизат от колата.
@Елиян - това е добър подход, може да се извади дпф-а и да остане катализатора. Тогава може да припушва като се смачка но няма да мирише много на дап.
Аз обаче бих ти препоръчал следното:
1) Отиди при някой грамотен диагностик. За да ти се запуши дпф-а значи не е можел да регенерира. Отстрани си всички проблеми по автомобила.
2) Има варианти за почистване на дпф-а. Чел съм, че т.нар. Carbon Cleaning машини могат частично да намалят саждите в дпфа за да може да се пусне регенерация. Това може да се провери с диагностика от човек който разбира.
Ако е тотално капандъ и не подлежи на изчистване, тогава може да се премахне. Отваря се тялото и се премахва само питата на дпф-а, след което се затваря. В такъв случай бих те посъветвал следното:
- веднага след механичното премахване отиди при човек който ще ти направи качествено софтуер
- спри егр-а, дпфа и си направи стейдж 1 ремап (Но да е човек който ще ти закачи автомобила на живи данни и ще излезете да карате на пътя, а не някой наливач дето ще ти сложи някакъв си софтуер и ще ти каже : честито, вече си еди колко си коня
Успех, и да пишеш какво си направил
Sent from my iPhone using Tapatalk
@Елиян - това е добър подход, може да се извади дпф-а и да остане катализатора. Тогава може да припушва като се смачка но няма да мирише много на дап.
Аз обаче бих ти препоръчал следното:
1) Отиди при някой грамотен диагностик. За да ти се запуши дпф-а значи не е можел да регенерира. Отстрани си всички проблеми по автомобила.
2) Има варианти за почистване на дпф-а. Чел съм, че т.нар. Carbon Cleaning машини могат частично да намалят саждите в дпфа за да може да се пусне регенерация. Това може да се провери с диагностика от човек който разбира.
Ако е тотално капандъ и не подлежи на изчистване, тогава може да се премахне. Отваря се тялото и се премахва само питата на дпф-а, след което се затваря. В такъв случай бих те посъветвал следното:
- веднага след механичното премахване отиди при човек който ще ти направи качествено софтуер
- спри егр-а, дпфа и си направи стейдж 1 ремап (Но да е човек който ще ти закачи автомобила на живи данни и ще излезете да карате на пътя, а не някой наливач дето ще ти сложи някакъв си софтуер и ще ти каже : честито, вече си еди колко си коня
Успех, и да пишеш какво си направил
Sent from my iPhone using Tapatalk
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Downpipe 530D
ekalchev написа:Ще пуши черно ако се махне ЕГР-а.
Ще пуши черно, ако се махне DPF-а с катализатора.
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
chris_barnes написа:Егр-а изгаря много малка част от саждите които излизат от колата.
@Елиян - това е добър подход, може да се извади дпф-а и да остане катализатора. Тогава може да припушва като се смачка но няма да мирише много на дап.
Аз обаче бих ти препоръчал следното:
1) Отиди при някой грамотен диагностик. За да ти се запуши дпф-а значи не е можел да регенерира. Отстрани си всички проблеми по автомобила.
2) Има варианти за почистване на дпф-а. Чел съм, че т.нар. Carbon Cleaning машини могат частично да намалят саждите в дпфа за да може да се пусне регенерация. Това може да се провери с диагностика от човек който разбира.
Ако е тотално капандъ и не подлежи на изчистване, тогава може да се премахне. Отваря се тялото и се премахва само питата на дпф-а, след което се затваря. В такъв случай бих те посъветвал следното:
- веднага след механичното премахване отиди при човек който ще ти направи качествено софтуер
- спри егр-а, дпфа и си направи стейдж 1 ремап (Но да е човек който ще ти закачи автомобила на живи данни и ще излезете да карате на пътя, а не някой наливач дето ще ти сложи някакъв си софтуер и ще ти каже : честито, вече си еди колко си коня
Успех, и да пишеш какво си направил
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря ти за отговора!
1) Нямам проблеми с ДПФ–а - имахме високи стойности, но пуснахме регенерация и след това мисля че(не съм имал възможност да я закача) се оправихме с това, но никога не ми е излизал чек, никога не е влизала в авариен режим или нещо подобно. Колата е на 256 000, в момента сменям вериги, маслена помпа и лагери и просто исках да не се занимавам с ДПФ-а и да го махна, ще си карам без него НО ще го закарам да го оправят и да си стои в гаража, ако стане нещо с тия закони, никога не знаеш
За всички неща надолу съм напълно съгласен с теб, колата ми е в ръцете на Красимир Ацалов "Atsalov" и за това нямам притеснения че нещата няма да се случат "некачествено" дето се вика.
Плана е stage 3 xHP, remap на двигателя и нещата, които коментирахме отгоре - разбира се винаги ме е притеснявало да не пуши като комин, но съм окей да препушва като я смачкам.
Ще драсна като направим всичко!
Благодаря много на всички за мненията.
П.С. Знам че мога да коментирам нещата с Краси, но за жалост съм в София, а той в Пловдив и да го дъжа по телефона с дълги разговори не ми е удобно..
Re: Downpipe 530D
Пиши ,като си дойдеш в Пловдив и ще ти замерим колата в заводски данни как ускорява. А после ще я замерим и след чипа и стейджа на кутията. За да видиш реално след всички тия манипулации колко секунди си смъкнал в дисциплините 0-100 , 100-200 и 1/4 mile : )
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
equipment написа:Пиши ,като си дойдеш в Пловдив и ще ти замерим колата в заводски данни как ускорява. А после ще я замерим и след чипа и стейджа на кутията. За да видиш реално след всички тия манипулации колко секунди си смъкнал в дисциплините 0-100 , 100-200 и 1/4 mile : )
Вече е без двигател и се надяваме до края на седмицата да сме готови със всички неща, но нищо не пречи след това пак да го направим )
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Downpipe 530D
А какво налага отваряне а двигателя или просто профилактично?
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
Teogop написа:А какво налага отваряне а двигателя или просто профилактично?
Защото колата е почти на 260 000 и реших да сменя вериги, лагери и маслена помпа и поради това двигателя беше отворен
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Downpipe 530D
Колега, можеш ли да споделиш състоянието на споменатите компоненти на тези километри. Отваряхте ли помпата? Ще се радвам да споделиш къде и колко излезна ремонта. Ако не тук, то в темата за веригите. Благодаря предварително.Eliyan написа:Teogop написа:А какво налага отваряне а двигателя или просто профилактично?
Защото колата е почти на 260 000 и реших да сменя вериги, лагери и маслена помпа и поради това двигателя беше отворен
Един съвет -погледнете и помпата за високо налягане за стружки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
fitter написа:Колега, можеш ли да споделиш състоянието на споменатите компоненти на тези километри. Отваряхте ли помпата? Ще се радвам да споделиш къде и колко излезна ремонта. Ако не тук, то в темата за веригите. Благодаря предварително.Eliyan написа:Teogop написа:А какво налага отваряне а двигателя или просто профилактично?
Защото колата е почти на 260 000 и реших да сменя вериги, лагери и маслена помпа и поради това двигателя беше отворен
Един съвет -погледнете и помпата за високо налягане за стружки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Честно да ти кажа изкарал съм късмет, веригите имаха луфт, а лагерите знаехме че са тръгнали защото на последната смяна на масло и филтри, имаше златни стружки по масления филтър, което говори по себе си, а от там и маслената помпа със сигурност трябваше да се смени.
Все още не сме приключил с ремонта, и за това не мога да ти дам крайна цена, но имайки предвид че се маха DPF, слага се даунпайп, ремапва се двигателя и кутията, цената няма да е само ремонт + труд, а повече.
Ще драсна като е готова колата (стискам палци до края на тази седмица ) и тотала който излезна
EDIT: Забравих да спомена, че всичко това се прави при ATSALOV Auto
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
Здравейте колеги! Взех колата, в момента е без ДПФ, на мястото има даунпайп, другите катализатори по изпускателната ситема НЕ са премахнати.
Искам да ви кажа, че колата стана коренно различна, звука ме кефи адски много и ме кара да се усмихвам до ушите всеки път като я вкарам във високите.
За момента няма да мога да я карам както си искам, за да поработи с новите части и не мога на дино да отида за сега, но прогнозирам с ремап на двигателя, stage 3 xHP, без ДПФ, без ЕГР и даунпайп, че ще изкара 300, ако не и малко над 300(надявам се).
Няма черни пушаци, когато я натисна малко по-мъжката от старт излиза леко препушване, но в никакъв случай да е черно като катран.
Overall съм много щастлив с нещата направени и остана само да намерим от къде идва една вибрация като се смачка леко и ще си свиркам яко
Искам да ви кажа, че колата стана коренно различна, звука ме кефи адски много и ме кара да се усмихвам до ушите всеки път като я вкарам във високите.
За момента няма да мога да я карам както си искам, за да поработи с новите части и не мога на дино да отида за сега, но прогнозирам с ремап на двигателя, stage 3 xHP, без ДПФ, без ЕГР и даунпайп, че ще изкара 300, ако не и малко над 300(надявам се).
Няма черни пушаци, когато я натисна малко по-мъжката от старт излиза леко препушване, но в никакъв случай да е черно като катран.
Overall съм много щастлив с нещата направени и остана само да намерим от къде идва една вибрация като се смачка леко и ще си свиркам яко
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
equipment написа:Готов си вече да те замерим с драгито
С радост, само да мина някой друг хиляден километър и да се адаптира с новите части, че не мога да й дам кик все още, страх ме е
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Downpipe 530D
Колеги, прикачвам клип от звука на колата след всичките направени неща
https://www.youtube.com/watch?v=Dms_r-vpxDk
Самия клип загатва само тъй като мястото не позволява да се натисне повече, но аз лично съм мега мега доволен от звука на колата и най-важното за мен е че няма гадна черна димка
https://www.youtube.com/watch?v=Dms_r-vpxDk
Самия клип загатва само тъй като мястото не позволява да се натисне повече, но аз лично съм мега мега доволен от звука на колата и най-важното за мен е че няма гадна черна димка
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Downpipe 530D
Честито, пожелавам ти автомобила да те радва много километри още! Кой направи софтуера на мотора?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани