Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Здравейте,
Имам е60 с обикновени седалки без лумбална опора в града като шофирам е ОК, но честно казано на дълъг път се чувствам като пребит с болки в кръста и трябва да слизам на 2 часа, за да се разтъпча малко. Някой който има Ф10 с комфортен салон да каже как се представя на дълъг път, а ако преди това е имал е60 с обикнвени седалки и може да направи сравнение още по-добре.
Имам е60 с обикновени седалки без лумбална опора в града като шофирам е ОК, но честно казано на дълъг път се чувствам като пребит с болки в кръста и трябва да слизам на 2 часа, за да се разтъпча малко. Някой който има Ф10 с комфортен салон да каже как се представя на дълъг път, а ако преди това е имал е60 с обикнвени седалки и може да направи сравнение още по-добре.
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
С комфортния салон можеш да правиш всичко, ама верно всичко - стягане в гърба отстрани, лумбална не само издуване, ами и нагоре-надолу, престилката под колената - всичко. Моя даже може да издува едни ''балони'' под задника с цел подобряване на кръвопотока при дълъг път.
Обикновения не ги може тия неща, доколкото знам има само местене напред-назад и нагоре-надолу, което си го имат колите и от 97ма.
За мен е задължителна екстра ако колата се ползва за дълъг път.
Обикновения не ги може тия неща, доколкото знам има само местене напред-назад и нагоре-надолу, което си го имат колите и от 97ма.
За мен е задължителна екстра ако колата се ползва за дълъг път.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Аз имах е60 със спортни седалки, разликата огромна. Спомням си като купих колата от Варна и пътувах до Плевен и тоя път с е60 ми взимаше здравето. След като пристигнах с ф10 все едно не бях пътувал. Важно за комфорта е адаптив драйва, колкото и седалките.
- Anthony_J
- ентусиаст
- Мнения: 873
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
godsent написа:Здравейте,
Имам е60 с обикновени седалки без лумбална опора в града като шофирам е ОК, но честно казано на дълъг път се чувствам като пребит с болки в кръста и трябва да слизам на 2 часа, за да се разтъпча малко. Някой който има Ф10 с комфортен салон да каже как се представя на дълъг път, а ако преди това е имал е60 с обикнвени седалки и може да направи сравнение още по-добре.
Дори не може да се опише разликата между обикновени и комфортни седалки. Представи си от трикрако столче да седнеш в огромно, кожено кресло. За мен комфортния салон е най-добрата възможна екстра в БМВ
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Anthony_J написа:godsent написа:Здравейте,
Имам е60 с обикновени седалки без лумбална опора в града като шофирам е ОК, но честно казано на дълъг път се чувствам като пребит с болки в кръста и трябва да слизам на 2 часа, за да се разтъпча малко. Някой който има Ф10 с комфортен салон да каже как се представя на дълъг път, а ако преди това е имал е60 с обикнвени седалки и може да направи сравнение още по-добре.
Дори не може да се опише разликата между обикновени и комфортни седалки. Представи си от трикрако столче да седнеш в огромно, кожено кресло. За мен комфортния салон е най-добрата възможна екстра в БМВ
За мен не беше важен, обаче след като го усетих, вече ми е в списъка с екстрите за следващите коли.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Предното ми ф10 беше с обикновен салон , но ел. с лумбална опора, която се надуваше и можеше и да се мести. Разликата между двата не е толкова голяма както някои се изказват, но всичко е въпрос на усещане и на вглъбяване също. Дори обикновенния беше ми по-удобен за в града, доста по-лесно ставаш и се качваш в колата. Адаптив драйва е това което ти дава комфорта на дълъг път.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Аз сравнявах е60. Нямам представа как е ф10 с обикновенни седалки. Подозирам че разликата не идва от седалките чак толкова.
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Седалките са част от цялостния комфорт, да, но към болките в кръста основно значение имат те, не амортисьорите, обезшумяването или нещо друго.
- Anthony_J
- ентусиаст
- Мнения: 873
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
kraska написа:Предното ми ф10 беше с обикновен салон , но ел. с лумбална опора, която се надуваше и можеше и да се мести. Разликата между двата не е толкова голяма както някои се изказват, но всичко е въпрос на усещане и на вглъбяване също. Дори обикновенния беше ми по-удобен за в града, доста по-лесно ставаш и се качваш в колата. Адаптив драйва е това което ти дава комфорта на дълъг път.
Човекът пита за Е60, иначе и на 7-ма серия са чудесни стоковите седалки. Аз бях с обикновени на Е60 и са като на жигула. Не съм карал кола с по-неудобни седалки. Като сложих комфортния салон, направо се преродих.
Иначе при проблеми с кръста трябва да си заздравите поясната мускулатура,седалките не решават проблема.
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
А за спортните седалки на F10, няма ли нещо да се каже
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Аз съм с Е60 вече с комфортни седалки, а преди това бях с обикновени кожени, разликата е ОГРОМНА. Понеже често пътувам през лятото Пловдив-Бургас и обратно, с обикновените винаги имах болки в кръста.. откакто съм с комфортни не усещам никакви болки
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Anthony_J написа:kraska написа:...Иначе при проблеми с кръста трябва да си заздравите поясната мускулатура,седалките не решават проблема.
Ужасно вярно! Последните 10 години карах само 7 серии, с комфортен салон - безумно добра екстра. Карах МНОГО - 60-70К на година. Последната 1 година имам проблеми с кръста, които и до сега не са отстранени. Дори с комфортния салон , след 200-300км имах дискомфорт в кръста.
Сега имам Ф10 със спортен салон - много удобно държи отстрани, дълбок е.. но е твърд. Въпреки всичко това се пътува добре. Усещането в кръста ми е същото след 300км , като с комфортния салон. Много по-рязко се усеща понижения комфорт, спрямо 7-ма серия на 20 години. F10 е много по-шумна, което ме мъчи най-много, но работя по въпроса. Вече съм шумоизолирал няколко панела и ще продължавам. Определено разликата е голяма. Икономията задето е 5-та серия се усеща навсякъде.
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Аз също съм бил и с двата салона в е60, а сега съм с комфортни седалки в е70. Разлика има, но не бих я определил като огромна, по-важно ми се струва окачването.
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Ненко Вранков написа:Anthony_J написа:kraska написа:...Иначе при проблеми с кръста трябва да си заздравите поясната мускулатура,седалките не решават проблема.
Ужасно вярно! Последните 10 години карах само 7 серии, с комфортен салон - безумно добра екстра. Карах МНОГО - 60-70К на година. Последната 1 година имам проблеми с кръста, които и до сега не са отстранени. Дори с комфортния салон , след 200-300км имах дискомфорт в кръста.
Сега имам Ф10 със спортен салон - много удобно държи отстрани, дълбок е.. но е твърд. Въпреки всичко това се пътува добре. Усещането в кръста ми е същото след 300км , като с комфортния салон. Много по-рязко се усеща понижения комфорт, спрямо 7-ма серия на 20 години. F10 е много по-шумна, което ме мъчи най-много, но работя по въпроса. Вече съм шумоизолирал няколко панела и ще продължавам. Определено разликата е голяма. Икономията задето е 5-та серия се усеща навсякъде.
След опита които имаш, сега ако купуваш би ли взел отново ф10?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Комфортен салон vs. обикновен на дълъг път
Не. Аз го очаквах.. решението ми беше само и единствено заради 8 степенната кутия. Над 6 години карах 6 степенния ZF и исках по-бързия 8.. много ми харесва поведението му, но нямам финансовата възможност на този етап за фейсово F01/02 и затова взех 5-ца.
F10 не е лош автомобил! сравнен с Е60 например си е 2 класи нагоре, не една. Но спрямо 7-ма серия с адаптивно окачване, динамик драйв, стъклопакет, хладилник и т.н. - думата от кон на магаре е с пълна сила и ... малко кофти се свиква. Виждат се мноого неща в които си личи икономията спрямо високия клас.
Подобрявам я вече 4-5 месеца... променил съм доста неща по колата и ще продължавам.
F10 не е лош автомобил! сравнен с Е60 например си е 2 класи нагоре, не една. Но спрямо 7-ма серия с адаптивно окачване, динамик драйв, стъклопакет, хладилник и т.н. - думата от кон на магаре е с пълна сила и ... малко кофти се свиква. Виждат се мноого неща в които си личи икономията спрямо високия клас.
Подобрявам я вече 4-5 месеца... променил съм доста неща по колата и ще продължавам.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани