Премигващ стоп на вратата на багажника на BMW F11 - Решен!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Vovo1
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.12.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 530D
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: BMW F11 530D, M packet, Black Edition
Премигващ стоп на вратата на багажника на BMW F11 - Решен!
Здравейте, колеги.
Опитах се да намеря подобна тема във форума, но тъй като не успях пиша за малко помощ. От известно време притежавам BMW 530D F11. Днес забелязах, че двете LED ленти в задния ляв габарит в частта, която се намира върху вратата на багажника премигват и даже след като поработи известно време напълно угасват. След почукване на стопа отново светват за малко. Всички други светлини в стопа светят, мъгла, заден ход, работят си нормално. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, има ли решение или да поръчвам нов стоп?
Благодаря предварително!
Опитах се да намеря подобна тема във форума, но тъй като не успях пиша за малко помощ. От известно време притежавам BMW 530D F11. Днес забелязах, че двете LED ленти в задния ляв габарит в частта, която се намира върху вратата на багажника премигват и даже след като поработи известно време напълно угасват. След почукване на стопа отново светват за малко. Всички други светлини в стопа светят, мъгла, заден ход, работят си нормално. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, има ли решение или да поръчвам нов стоп?
Благодаря предварително!
Последна промяна Vovo1 на 09 Яну 2021, 18:06, променена общо 1 път
Re: Премигващ стоп на вратата на багажника на BMW F11
Не обичам да спекулирам след като никога не съм работил по Ф11, но първите БМВ модели с такива светлини не са много надежни. Много вероятно е да имаш студена спойка. Преди да купиш нови стопове отвори капачката отвътре, развий гайките, откачи кабелите, а след това потърси дали има малка платка на която има няколко елемента. Ако има може и да презапоиш тези елементи, които са до алуминиев охладител(там където се нагряват повече).
- Vovo1
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.12.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 530D
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: BMW F11 530D, M packet, Black Edition
Re: Премигващ стоп на вратата на багажника на BMW F11 - Реше
Здравейте, смятам, че би могло да бъде полезно д обясня как се решава проблема.
Това, което ви трябва е фина шкурка, контактен спрей, поялник и основни умения по запояване.
След като свалих стопа и добре го огледах се оказа, че така наречените диодни ленти, всъщност не са диодни ленти а два световода, които се засветяват всеки от двойка SMD яркостни диоди запоени на платка, или общо 4 диода за целия стоп. Ако ви прекъсва само една от двете ленти, а не двете както в моя случай, тогава проблема ви е по сериозен, защото прекъсването е някъде по самата платка, а до нея няма достъп защото тя е монтирана преди монтажа на стъклото на стопа. Естествено може да се опитате да го отворите, но не знам колко успешно би било това и колко добре бихте се справили с повторната му херметизация. Ако прекъсват и двете целта ви е този куплунг:
Противно на очакванията ми за платки работещи в стресови условия, вибрации, влага, прах, горещина, студ, които би трябвало да бъдат повърхностно лакирани след спойката с цел да бъдат предпазени доколкото е възможно от въпросните условия, явно производителя VALEO не е счел за необходимо да го направи. Това улеснява презапояването на двата пина, които захранват платката. Резултата изглежда горе-долу така:
Следващото действие е да извадите двата пина от мъжкия куплунг да ги почистите със фината шкурка и напръскайте с контактния спрей. Внимавайте да не ги обърнете при поставянето на куплунга или ги вадете един по един. Плюса и минуса тук имат значение.
След като съберете всичко резултата би трябвало да бъде светещ стоп.
Това, което ви трябва е фина шкурка, контактен спрей, поялник и основни умения по запояване.
След като свалих стопа и добре го огледах се оказа, че така наречените диодни ленти, всъщност не са диодни ленти а два световода, които се засветяват всеки от двойка SMD яркостни диоди запоени на платка, или общо 4 диода за целия стоп. Ако ви прекъсва само една от двете ленти, а не двете както в моя случай, тогава проблема ви е по сериозен, защото прекъсването е някъде по самата платка, а до нея няма достъп защото тя е монтирана преди монтажа на стъклото на стопа. Естествено може да се опитате да го отворите, но не знам колко успешно би било това и колко добре бихте се справили с повторната му херметизация. Ако прекъсват и двете целта ви е този куплунг:
Противно на очакванията ми за платки работещи в стресови условия, вибрации, влага, прах, горещина, студ, които би трябвало да бъдат повърхностно лакирани след спойката с цел да бъдат предпазени доколкото е възможно от въпросните условия, явно производителя VALEO не е счел за необходимо да го направи. Това улеснява презапояването на двата пина, които захранват платката. Резултата изглежда горе-долу така:
Следващото действие е да извадите двата пина от мъжкия куплунг да ги почистите със фината шкурка и напръскайте с контактния спрей. Внимавайте да не ги обърнете при поставянето на куплунга или ги вадете един по един. Плюса и минуса тук имат значение.
След като съберете всичко резултата би трябвало да бъде светещ стоп.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани