Проблем с въздушно окачване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с въздушно окачване
Пробвай със смяна на релето, при мен проработи. Но така или иначе се указа, че имам и проблем с клапанното тяло на компресора. Кофти е че се продава с целия компресор. Със зор го намерих втора ръка тъй като компресора ми работи и не ми се сменя целия компресор . Ако релето не помогне вероятно или въпросните клапани не работят или самия компресор е заминал щом пада и от двете страни. Има вероятност и двете възглавници да да заминали но тогава мисля, че трябва да чуваш компресора да сработва поне за малко. Аз бая зор видях тъй като не исках да сменям неща които работят.
Чак сега видях мнението ти, нещо съм го подминал с цитата...
Клапанното тяло се продава отделно. По чуждите форуми имаше хора подменили само него (35 евро/паунда се споменаваше като цена за неоригинално, аз лично не съм го търсил още). Иначе мернах, че го има и на wabco, като в едно клипче го подменяха само него.
Релето уж го тествах, цъка при подаване на 12V, дава съпротивление 0,05 между управляващите крачета. Но не пречи да взема едно ново за теста, не е кой знае какво.
Въпросът е тези грешки не говорят ли за нещо конкретно или да почвам наред, което искам да избегна.
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Проблем с въздушно окачване
Здравей, да колата е клекнала отзад.
Ето колко трябва да са височините отпред и отзад. Виждам, че колата е 530. Предположих, че е дизел и не е Xdrive....
ISTA нямаш ли, за да може да оправиш калибрирането на нивото... там можеш да пуснеш тест на компресора и т.н., aко нещо се е омазало там.
Аз един ден рових нещо в ISTA и задницата падна точно като на твоята, оказа се че се е активирал някакъв режим "transport mode". Трябваше да се изтрие въпросния режим и после се възтанови нивото.
Ето колко трябва да са височините отпред и отзад. Виждам, че колата е 530. Предположих, че е дизел и не е Xdrive....
ISTA нямаш ли, за да може да оправиш калибрирането на нивото... там можеш да пуснеш тест на компресора и т.н., aко нещо се е омазало там.
Аз един ден рових нещо в ISTA и задницата падна точно като на твоята, оказа се че се е активирал някакъв режим "transport mode". Трябваше да се изтрие въпросния режим и после се възтанови нивото.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна msch на 22 Мар 2021, 6:45, променена общо 1 път
Re: Проблем с въздушно окачване
msch написа:Здравей, да колата е клекнала отзад.
Ето колко трябва да са височините опред и отзад. Виждам, че колата е 530. Предположих, че е дизел и не е Xdrive....
ISTA нямаш ли, за да може да оправиш калибрирането на нивото... там можеш да пуснеш тест на компресора и т.н., aко нещо се е омазало там.
Аз един ден рових нещо в ISTA и задницата падна точно като на твоята, оказа се че се е активирал някакъв режим "transport mode". Трябваше да се изтрие въпросния режим и после се възтанови нивото.
Здрасти, това е доста полезно, което ми казваш. Имам Иста, но е някаква стара версия, която трябва да обновя като намеря време, просто нея намерих из руските сайтове, когато реших да я инсталирам. Това за transport mode ми звучи много познато, незнам дали наистина не е активно като опция! Само да се върна в Сф, че там оставих лаптопа със софтуера Благодаря!
Re: Проблем с въздушно окачване
Да ако можеш пусни принудително компресора да знаеш дали работи. Аз не можах да намеря въпросното клапанно тяло (клапани / управлението), което е на самия компресор чисто ново. А втора ръка и то с познати да не вземам цял компресор. Навсякъде ми казваха че въври с компресора. При мен колата падаше цялата и ми даваше грешка и беше меко казано отвратително за каране. Ако намериш въпросните клапани чисто нови ще съм благодарен да споделиш от къде си го взел.
Re: Проблем с въздушно окачване
Ще пробвам да пусна, да.Tocka написа:Да ако можеш пусни принудително компресора да знаеш дали работи. Аз не можах да намеря въпросното клапанно тяло (клапани / управлението), което е на самия компресор чисто ново. А втора ръка и то с познати да не вземам цял компресор. Навсякъде ми казваха че въври с компресора. При мен колата падаше цялата и ми даваше грешка и беше меко казано отвратително за каране. Ако намериш въпросните клапани чисто нови ще съм благодарен да споделиш от къде си го взел.
Иначе ето - неоригинално и на wabco:
https://www.maxpeedingrods.com/product/ ... 75176.html
https://www.msparts.eu/en/pneumatic-sus ... ailed.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
MMG написа:Ще пробвам да пусна, да.Tocka написа:Да ако можеш пусни принудително компресора да знаеш дали работи. Аз не можах да намеря въпросното клапанно тяло (клапани / управлението), което е на самия компресор чисто ново. А втора ръка и то с познати да не вземам цял компресор. Навсякъде ми казваха че въври с компресора. При мен колата падаше цялата и ми даваше грешка и беше меко казано отвратително за каране. Ако намериш въпросните клапани чисто нови ще съм благодарен да споделиш от къде си го взел.
Иначе ето - неоригинално и на wabco:
https://www.maxpeedingrods.com/product/ ... 75176.html
https://www.msparts.eu/en/pneumatic-sus ... ailed.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много благодаря . Ако всичко - реле, бушони възглавници, управление и компресор работи и е здраво 99.9% проблема ще ти е в тази част.
Проблем с въздушно окачване
Колегата msch се оказа прав! Големи благодарности!
Беше включен transport mode. Изтрих го с ISTA+, но нивото не се възстанови веднага. Излезе грешка на екрана Driving comfort restricted нещо си. После направих тест на комресора, като той си работеше както трябва. След това реших да направя тест на сензорите за ниво и взе, че се вдигна. Все още грешката излиза, но важното е, че няма да я карам легнала, докаро разбера от какво е.
P.s. Преди време показваше, че е проблемен левият семзор, а той беше сменян. Извадих го тогава и напръсках с контактен спрей и съобщението изчезна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Беше включен transport mode. Изтрих го с ISTA+, но нивото не се възстанови веднага. Излезе грешка на екрана Driving comfort restricted нещо си. После направих тест на комресора, като той си работеше както трябва. След това реших да направя тест на сензорите за ниво и взе, че се вдигна. Все още грешката излиза, но важното е, че няма да я карам легнала, докаро разбера от какво е.
P.s. Преди време показваше, че е проблемен левият семзор, а той беше сменян. Извадих го тогава и напръсках с контактен спрей и съобщението изчезна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
MMG написа:Колегата msch се оказа прав! Големи благодарности!
Беше включен transport mode. Изтрих го с ISTA+, но нивото не се възстанови веднага. Излезе грешка на екрана Driving comfort restricted нещо си. После направих тест на комресора, като той си работеше както трябва. След това реших да направя тест на сензорите за ниво и взе, че се вдигна. Все още грешката излиза, но важното е, че няма да я карам легнала, докаро разбера от какво е.
P.s. Преди време показваше, че е проблемен левият семзор, а той беше сменян. Извадих го тогава и напръсках с контактен спрей и съобщението изчезна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тази грешка ми е до болка позната. Като се сетя как изглежда и настръхвам. В крайна сметка след като ми смениха въпросното клапанно тяло ( сега е втора ръка ) и към момента, нямам проблем.
Re: Проблем с въздушно окачване
Здравейте! На дали ще съм много полезен, просто ще споделя какво стана при мен.
Бяхме на почивка на балкан и имаше много сняг. Тогава за първи път ми светна лампата на таблото , че колата не е нивелирана. Покарах я малко, но не се оправи и по същия начин задницата от едната страна беше клекнала. В следващите няколко дни ту се оправяше , ту провисваше. В крайна сметка се оказа разпределителния клапан на компресора , който се оказа клеясал и очевидно бе спичал в определена позиция. Тогава незнаех , че се продават клапанчета отделно от компресора и взех комплект компресор втора ръка.
Бяхме на почивка на балкан и имаше много сняг. Тогава за първи път ми светна лампата на таблото , че колата не е нивелирана. Покарах я малко, но не се оправи и по същия начин задницата от едната страна беше клекнала. В следващите няколко дни ту се оправяше , ту провисваше. В крайна сметка се оказа разпределителния клапан на компресора , който се оказа клеясал и очевидно бе спичал в определена позиция. Тогава незнаех , че се продават клапанчета отделно от компресора и взех комплект компресор втора ръка.
Проблем с въздушно окачване
Няма лошо в споделянето, нали това е идеята на форума.
При мен обаче дава тази грешка. Пробвах да почистя сензора и буксата с контактен спрей, но не се оправи.
480D81: REAR LEFT SENSOR, SENSOR VOLTAGE LESS THAN OPERATING RANGE, SHORT CIRCUIT TO GND OR WIRE BREAK
Sent from my iPhone using Tapatalk
При мен обаче дава тази грешка. Пробвах да почистя сензора и буксата с контактен спрей, но не се оправи.
480D81: REAR LEFT SENSOR, SENSOR VOLTAGE LESS THAN OPERATING RANGE, SHORT CIRCUIT TO GND OR WIRE BREAK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
Колеги някой ако знае откъде в България може да се купи магнитен клапан за въздушния компресор.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с въздушно окачване
Да се оплача, че смених сензора, изтрих грешката, но тя се появява отново при даване на контакт.MMG написа:Няма лошо в споделянето, нали това е идеята на форума.
При мен обаче дава тази грешка. Пробвах да почистя сензора и буксата с контактен спрей, но не се оправи.
480D81: REAR LEFT SENSOR, SENSOR VOLTAGE LESS THAN OPERATING RANGE, SHORT CIRCUIT TO GND OR WIRE BREAK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой да има идеи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Проблем с въздушно окачване
Гледахте ли сензора на живи данни? Нов ли сложихте? Ако си сигурен че сензора е ок на 100% (провери дали ще работи от другата страна) тогава прозвънете кабелите от сензора.MMG написа:Да се оплача, че смених сензора, изтрих грешката, но тя се появява отново при даване на контакт.MMG написа:Няма лошо в споделянето, нали това е идеята на форума.
При мен обаче дава тази грешка. Пробвах да почистя сензора и буксата с контактен спрей, но не се оправи.
480D81: REAR LEFT SENSOR, SENSOR VOLTAGE LESS THAN OPERATING RANGE, SHORT CIRCUIT TO GND OR WIRE BREAK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой да има идеи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
Как в Иста може да се види сензора на живи данни? Този не е нов, сегашният (старият) беше нов макар и май неоригинален (има изтрита номенклатура, там където стои парт номера; слаган е от предният собственик).fitter написа:Гледахте ли сензора на живи данни? Нов ли сложихте? Ако си сигурен че сензора е ок на 100% (провери дали ще работи от другата страна) тогава прозвънете кабелите от сензора.MMG написа:Да се оплача, че смених сензора, изтрих грешката, но тя се появява отново при даване на контакт.MMG написа:Няма лошо в споделянето, нали това е идеята на форума.
При мен обаче дава тази грешка. Пробвах да почистя сензора и буксата с контактен спрей, но не се оправи.
480D81: REAR LEFT SENSOR, SENSOR VOLTAGE LESS THAN OPERATING RANGE, SHORT CIRCUIT TO GND OR WIRE BREAK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой да има идеи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Пръсках пак с контактен спрей..
Кабелите незнам как да ги прозвъня, нямам идея къде излизат от другия край.
Добра идея е да ги разменя с десния, ще пробвам.
Между другото, въпреки грешката със сензора колата стои равна от двете страни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани