Проблем с въздушно окачване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- shumito
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525D Turing
- Мечтае да кара: 530xd Turing
Проблем с въздушно окачване
Здравейте,колата е F11 комби 2011г. Проблемът е следният, колата пада изцяло до долу понякога и известно време не иска да се вдигне въобще,после внезапно се вдига и всичко е ок. Възглавниците са нови,не изпуска въздух от никъде,може да стои и седмица на място не пада и с мм. Когато започне да вдига като е спаднала се вдига бързо за около 5-6 сек. Въпросът ми е къде може да е проблема? Благодаря и поздрави
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Проблем с въздушно окачване
Щом са нови възглавниците, остава виновник да е компресора.
Ако имаш ISTA пусни един тест на компресора и виж дали ще го премине.
Ако имаш ISTA пусни един тест на компресора и виж дали ще го премине.
- shumito
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525D Turing
- Мечтае да кара: 530xd Turing
Re: Проблем с въздушно окачване
Проблема е решен. Оказа се магнитния клапан,който регулира въздуха от компресора(по-малкото зло). Поздрави.
Re: Проблем с въздушно окачване
Здравейте, днес на морето на моето ф11 му "падна" задницата и от двете страни, прибирането беше кушмарно всеедно се возиш на автобус Чавдар на задната седалка. В понеделник ще се чете грешката - cornering ability restricted. Това е грешката която ми изписва на таблото и ми показва че колата не е в нормално положение. Въпросът ми е това според Вас какво е - възглавници или компресор и двете страни паднаха едновременно.
Re: Проблем с въздушно окачване
За сведение, днес прочетоха грешката и тестваха системата, оказа се , че едната възглавница е напукана и изтърва. От там компресора се претоварил и е изгоряла един предпазител. След смяна на предпазителя компресора вдигна колата. Сега чакам доставка на възглавница.
Re: Проблем с въздушно окачване
И така възглавницата дойде, смених я минах 500км и пак колата е долу. Утре ще я връщам в сервиза. Интересно е че дава грешка за отворен багажник. Някой някакъв съвет... ?
Re: Проблем с въздушно окачване
Забравих да е похваля, след множество мъки цял август и септември смених сервиза и се оказа някакви реле което управлява компресора .... До сега от както съм го сменил съм минал 6000км., Без ядове колата си стои вдигната и вози идеално , а и да въздушното окачване беше калибрирано няколко пъти в сервиза.
Re: Проблем с въздушно окачване
Здравейте, възраждам темата, тъй като моята ми беше отхвърлена и се налага да питам за съвет тук.
Проблемът е като на колегата, Ф11, кляка отзад в дясно, когато си пожелае, точно днес разликата е 1-2см от задната лява част на купето...друг път няма разлика по цяла седмица като не се кара.
До момента не съм пипал нищо по окачването откакто я взех, а и за първи път карам кола на въздух и затова моля за съвет при кой сервиз да отида, където се знае, че ще свършат работата като хората и също какви са етапите на проверка?
Предполагам се почва от диагностика и оттам както излезе, или този проблем точно си има специфично решение?
Проблемът е като на колегата, Ф11, кляка отзад в дясно, когато си пожелае, точно днес разликата е 1-2см от задната лява част на купето...друг път няма разлика по цяла седмица като не се кара.
До момента не съм пипал нищо по окачването откакто я взех, а и за първи път карам кола на въздух и затова моля за съвет при кой сервиз да отида, където се знае, че ще свършат работата като хората и също какви са етапите на проверка?
Предполагам се почва от диагностика и оттам както излезе, или този проблем точно си има специфично решение?
Проблем с въздушно окачване
Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще използвам тази.
Не бях карал колата, от доста време седеше в гаража, но май е така отдавна и не бях обърнал внимание.
Задницата стои доста ниска (и от двете стани е еднакно ниска), докато се усетя си карах така. Дори сега съм с колата из страната, единствено се усеща много твърда возията при преминаване по неравности. Като стабилност не съм усетил никаква промяна.
При диагностика с bimmerlink, излизат две грешки:
- Integrated Chassis Management
1 error
48006F: HEIGHT LEVEL HL MEASUREMENT VOLTAGE LESS THAN U MIN
- Electronic Ride-Height Control
1 error
023800: ENERGY SAVING MODE ACTIVE
Какво направих:
1) Проверих двата предпазителя, отговарящи за въздушното окачване - здрави са.
2) Повдигнах колата на крик, за да провокирам компресора, като дам на контант, но не го чувам изобщо.
3) Намерих релето на компресора и го извадих, и вкарах повторно. Незнам как да го тествам, тук няма откъде да взема друго. Всъщност има ли начин да се тества?
Ще съм благодарен, ако някой има опит с тези грешки и даде съвет откъде да започна.
Четох за възможни проблеми с клапана, самоят компресор и релето. Но все пак тези грешки трябва да говорят за нещо конкретно, надявам се.
Не чувам компресора, незнам трябва ли да се чува и кога помпи възглавниците.
EDIT: релето го тествах и работи!
Ето тоя dude (май е нашенец) показва как се тестват релета, ако на някой му е интересно.
https://youtu.be/s9VlmiDTv2o
Та, другите въпроси остават.
Sent from my iPhone using Tapatalk
За да не отварям нова тема, ще използвам тази.
Не бях карал колата, от доста време седеше в гаража, но май е така отдавна и не бях обърнал внимание.
Задницата стои доста ниска (и от двете стани е еднакно ниска), докато се усетя си карах така. Дори сега съм с колата из страната, единствено се усеща много твърда возията при преминаване по неравности. Като стабилност не съм усетил никаква промяна.
При диагностика с bimmerlink, излизат две грешки:
- Integrated Chassis Management
1 error
48006F: HEIGHT LEVEL HL MEASUREMENT VOLTAGE LESS THAN U MIN
- Electronic Ride-Height Control
1 error
023800: ENERGY SAVING MODE ACTIVE
Какво направих:
1) Проверих двата предпазителя, отговарящи за въздушното окачване - здрави са.
2) Повдигнах колата на крик, за да провокирам компресора, като дам на контант, но не го чувам изобщо.
3) Намерих релето на компресора и го извадих, и вкарах повторно. Незнам как да го тествам, тук няма откъде да взема друго. Всъщност има ли начин да се тества?
Ще съм благодарен, ако някой има опит с тези грешки и даде съвет откъде да започна.
Четох за възможни проблеми с клапана, самоят компресор и релето. Но все пак тези грешки трябва да говорят за нещо конкретно, надявам се.
Не чувам компресора, незнам трябва ли да се чува и кога помпи възглавниците.
EDIT: релето го тествах и работи!
Ето тоя dude (май е нашенец) показва как се тестват релета, ако на някой му е интересно.
https://youtu.be/s9VlmiDTv2o
Та, другите въпроси остават.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
[quote="MMG"]Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще използвам тази.
Не бях карал колата, от доста време седеше в гаража, но май е така отдавна и не бях обърнал внимание.
Задницата стои доста ниска (и от двете стани е еднакно ниска), докато се усетя си карах така. Дори сега съм с колата из страната, единствено се усеща много твърда возията при преминаване по неравности. Като стабилност не съм усетил никаква промяна.
При диагностика с bimmerlink, излизат две грешки:
- Integrated Chassis Management
1 error
48006F: HEIGHT LEVEL HL MEASUREMENT VOLTAGE LESS THAN U MIN
- Electronic Ride-Height Control
1 error
023800: ENERGY SAVING MODE ACTIVE
Какво направих:
1) Проверих двата предпазителя, отговарящи за въздушното окачване - здрави са.
2) Повдигнах колата на крик, за да провокирам компресора, като дам на контант, но не го чувам изобщо.
3) Намерих релето на компресора и го извадих, и вкарах повторно. Незнам как да го тествам, тук няма откъде да взема друго. Всъщност има ли начин да се тества?
Ще съм благодарен, ако някой има опит с тези грешки и даде съвет откъде да започна.
Четох за възможни проблеми с клапана, самоят компресор и релето. Но все пак тези грешки трябва да говорят за нещо конкретно, надявам се.
Не чувам компресора, незнам трябва ли да се чува и кога помпи възглавниците.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote
Пробвай със смяна на релето, при мен проработи. Но така или иначе се указа, че имам и проблем с клапанното тяло на компресора. Кофти е че се продава с целия компресор. Със зор го намерих втора ръка тъй като компресора ми работи и не ми се сменя целия компресор . Ако релето не помогне вероятно или въпросните клапани не работят или самия компресор е заминал щом пада и от двете страни. Има вероятност и двете възглавници да да заминали но тогава мисля, че трябва да чуваш компресора да сработва поне за малко. Аз бая зор видях тъй като не исках да сменям неща които работят.
За да не отварям нова тема, ще използвам тази.
Не бях карал колата, от доста време седеше в гаража, но май е така отдавна и не бях обърнал внимание.
Задницата стои доста ниска (и от двете стани е еднакно ниска), докато се усетя си карах така. Дори сега съм с колата из страната, единствено се усеща много твърда возията при преминаване по неравности. Като стабилност не съм усетил никаква промяна.
При диагностика с bimmerlink, излизат две грешки:
- Integrated Chassis Management
1 error
48006F: HEIGHT LEVEL HL MEASUREMENT VOLTAGE LESS THAN U MIN
- Electronic Ride-Height Control
1 error
023800: ENERGY SAVING MODE ACTIVE
Какво направих:
1) Проверих двата предпазителя, отговарящи за въздушното окачване - здрави са.
2) Повдигнах колата на крик, за да провокирам компресора, като дам на контант, но не го чувам изобщо.
3) Намерих релето на компресора и го извадих, и вкарах повторно. Незнам как да го тествам, тук няма откъде да взема друго. Всъщност има ли начин да се тества?
Ще съм благодарен, ако някой има опит с тези грешки и даде съвет откъде да започна.
Четох за възможни проблеми с клапана, самоят компресор и релето. Но все пак тези грешки трябва да говорят за нещо конкретно, надявам се.
Не чувам компресора, незнам трябва ли да се чува и кога помпи възглавниците.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote
Пробвай със смяна на релето, при мен проработи. Но така или иначе се указа, че имам и проблем с клапанното тяло на компресора. Кофти е че се продава с целия компресор. Със зор го намерих втора ръка тъй като компресора ми работи и не ми се сменя целия компресор . Ако релето не помогне вероятно или въпросните клапани не работят или самия компресор е заминал щом пада и от двете страни. Има вероятност и двете възглавници да да заминали но тогава мисля, че трябва да чуваш компресора да сработва поне за малко. Аз бая зор видях тъй като не исках да сменям неща които работят.
Re: Проблем с въздушно окачване
В допълнение: къде се намира EHC модула (electronic height control), за да видя дали няма някакви видими следи по него, от корозия например.
Пробвах да го потърся в TIS, но намерих резулат само за Е61 в руската версия. Оригинанлния го затвориха от БМВ
Пробвах да го потърся в TIS, но намерих резулат само за Е61 в руската версия. Оригинанлния го затвориха от БМВ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Проблем с въздушно окачване
MMG написа:В допълнение: къде се намира EHC модула (electronic height control), за да видя дали няма някакви видими следи по него, от корозия например.
Пробвах да го потърся в TIS, но намерих резулат само за Е61 в руската версия. Оригинанлния го затвориха от БМВ
Здравей, оригинала на TIS си работи.
Предполагам, питаш за F07 -> https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/BXDoiypG
Прикачил съм го като файл, ако не можеш да го отвориш от линка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Проблем с въздушно окачване
Много благодаря, помогна ми да го открия с PDF-a! (А сайтът продължава да ми го показва като затворен, мога да пусна принт скрийн. Да не би да трябва да се регистрирам?)msch написа:MMG написа:В допълнение: къде се намира EHC модула (electronic height control), за да видя дали няма някакви видими следи по него, от корозия например.
Пробвах да го потърся в TIS, но намерих резулат само за Е61 в руската версия. Оригинанлния го затвориха от БМВ
Здравей, оригинала на TIS си работи.
Предполагам, питаш за F07 -> https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/BXDoiypG
Прикачил съм го като файл, ако не можеш да го отвориш от линка.
Модулът се крие в багажника, вдясно под таблото с бушоните, като за целта трябва да се демонтира малкото странично отделение за вещи.
Въпросът е, че не виждам нищо нередно с него - сух и без следи от каквато и да е влага или корозия.
Продължавам да не чувам компресора да тръгва, може да си “мисли”, че това е нормалното ниво и да няма нужда да донапомва, само разсъждавам.
Почуках по разпределителния и другия клапани на компресора за всеки случай, но нищо не се променя. За протокола: компресорът, както и при F11 се намира под задната броня и се достига лесно, чрез демонтиране на една малка кора и една предпазна кутия, в която стои.
P.S. Дразня се на bimmerlink/bimmercode защото нямат опция за сервизни тестове, например да инициализам компресора или да настроя височината.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна MMG на 21 Мар 2021, 15:56, променена общо 2 пъти
Re: Проблем с въздушно окачване
Това е височината в момента, нали не си въобразявам, че е клекнала отзад?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с въздушно окачване
MMG написа:Това е височината в момента, нали не си въобразявам, че е клекнала отзад?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не, колата е клекнала според мен.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани