Поведение на ZF8

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.07.2016

Re: Поведение на ZF8

Мнение от djvice » 02 Дек 2019, 22:57

Някой рестартирвал ли е адаптации на кутията,някой казват че не било да се барат,други че на определени километри е хубаво да се рестартират :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: Белгия
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Breach » 03 Дек 2019, 0:10

djvice написа:Някой рестартирвал ли е адаптации на кутията,някой казват че не било да се барат,други че на определени километри е хубаво да се рестартират :dunno:


Ще чуеш различни мнения. За мен, освен ако не е правен механичен ремонт на кутията (разбирай, механотроник/соленоиди), не ги пипай. Най-вече защото, за да се пренаучат без специалната процедура отнема бая време, през което кутията е под стрес.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.03.2019
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 3.0d X-Drive

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Vlad0Z » 07 Яну 2020, 0:28

Здравейте колеги! Имам едно питане- нормално ли е когато колата все още не е загряла( външна темп. 5 градуса), първите 5-10 минути смяната на предавките да се усеща( когато сменя по-висока предавка не е плавно, прави го много бавно и буквално се усеща отпускане)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Dextuar » 08 Яну 2020, 13:40

Vlad0Z написа:Здравейте колеги! Имам едно питане- нормално ли е когато колата все още не е загряла( външна темп. 5 градуса), първите 5-10 минути смяната на предавките да се усеща( когато сменя по-висока предавка не е плавно, прави го много бавно и буквално се усеща отпускане)

Нормално е, така загрява кутията по-бързо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Поведение на ZF8

Мнение от terorero » 09 Яну 2020, 10:27

Vlad0Z написа:Здравейте колеги! Имам едно питане- нормално ли е когато колата все още не е загряла( външна темп. 5 градуса), първите 5-10 минути смяната на предавките да се усеща( когато сменя по-висока предавка не е плавно, прави го много бавно и буквално се усеща отпускане)


Това ми направи впечатление и на мен тези дни, когато температурата сутрин беше около -3 градуса. Приплъзване, по-осезаема смяна към по-висока предавка или от висока към ниска при спиране.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Поведение на ZF8

Мнение от andy » 09 Яну 2020, 10:50

Приплъзване има, но смяната не трябва да е осезаема - напротив.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Поведение на ZF8

Мнение от ekalchev » 09 Яну 2020, 11:00

andy написа:Приплъзване има, но смяната не трябва да е осезаема - напротив.

И аз така мисля, при мене има приплъзване но вкючва нормално без ритане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Поведение на ZF8

Мнение от terorero » 09 Яну 2020, 11:37

Ритане не, приплъзването обаче се усеща в студовете. Това имам предвид под осезаемо превключване.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Поведение на ZF8

Мнение от andy » 09 Яну 2020, 11:40

Тогава е неосезаемо, защото само по оборотомера се разбира, тъй като торка не е заключен, докато загрее до определена Т.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: Варна
Кара: F10 530 xDrive '13

Re: Поведение на ZF8

Мнение от piNky » 09 Яну 2020, 13:20

Vlad0Z написа:Здравейте колеги! Имам едно питане- нормално ли е когато колата все още не е загряла( външна темп. 5 градуса), първите 5-10 минути смяната на предавките да се усеща( когато сменя по-висока предавка не е плавно, прави го много бавно и буквално се усеща отпускане)

Ако се лашкаш в колата при смяна не мисля, че е нормално. Аз имах такъв проблем, който се реши със смяната на кутията.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.03.2019
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 3.0d X-Drive

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Vlad0Z » 09 Яну 2020, 17:06

Не, не се лашкам :mrgreen: . Не е агресивна смяната, а самото превключване отнема доста повече време и съответно усещам как докато сменя ме отпуска от седалката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: Варна
Кара: F10 530 xDrive '13

Re: Поведение на ZF8

Мнение от piNky » 09 Яну 2020, 18:01

Vlad0Z написа:Не, не се лашкам :mrgreen: . Не е агресивна смяната, а самото превключване отнема доста повече време и съответно усещам как докато сменя ме отпуска от седалката

При мен тялото ми се местеше напред към волана по време на смяна на предавката и много ме дразнеше. Отделно риташе при сваляне на по-ниска предавка (случваше се веднъж седмично и беше много трудно да го демонстрирам). Според МКар Варна било нормално, но всичко се оправи след като смениха кутията заради друг проблем (теч) :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Re: Поведение на ZF8

Мнение от sasho1bs » 26 Яну 2020, 20:33

При мен осезаемо се усеща като е студена кутията как сменя .Карах я по сервизи казват че е нормално но 39ката ми си сменя ок при тези температури.След като загрее колата след около 5 6 км почва да сменя гладко.При мен е рязка смяната и усещам придърпване но не и приплъзване.Колата я карам така вече 5 години и да чукна на дърво за сега върви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.05.2016
Пол: Мъж

Re: Поведение на ZF8

Мнение от tasev » 31 Яну 2020, 11:35

И при мен е така. Ако не съм я карал ден два и е студено( около и под 0°) от първ на втора и от втора на трета се усеща леко как привкючва. Като загрее нищо не се усеща.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 20.02.2020
Кара: F11 525

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Tocka » 20 Фев 2020, 12:58

Здравейте колеги, имам едно питане относно 8 степенния автомат. Става въпрос за F11 2011г. , 3.0d 204 КС. При смяна от R на D ск блъска. Автомобила е в спряно положение и е след като е позагорял без наклон. Маслото е сменено и тн. Някакви идеи..?

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook