Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Blindy написа:Уви, и при мен днес се получи същата грешка. Стана след като трябваше да я настъпя за има няма 3 секунди, но не беше вдигнала оптимална температура (стрелката беше на първата чертичка след нулевата:) ) Изгасих я за около час и като я запалих пак нямаше грешка, но колата не вървеше както трябва и след 4-5мин каране пак се появи. Също в движение усетих, че има лека промяна в шума на двигателя като подам газ-не е като преди да гъделичка ухото, а малко по грубо се чува.
Та се чудя какво да я правя сега, но като гледам отзивите, най-добре е да и се направи диагностика и така да се решава какво ще се прави.
П.П Гледах клипчета в тубата за проблема. Да не бях гледал То все едно като да имам аз някакви симптоми и ги напиша в гугъл. Изкарват ме ходещ труп
Ъпдейт
След почистване на грешки с ИСТА пак я покарах и пак ми се появи Drivetrain Malfunction. При повторно прочитане на грешките се появи единствено следната
244C00 - Charging pressure control: Charging pressure too low
Както бях писал по-горе звука на колата е по-различен. При отнемане на газта, турбината не се чува както преди, а все едно има теч на въздух.
Дайте съвет накъде да търся причините?
Според мен погледни турбо пътища или другата опция е турбината да е заминала и да не може да направи налягане .... пуши ли?
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Здравейте колеги,
при мен грешките са следните
248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot
Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
при мен грешките са следните
248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot
Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Случвало ми се е няколко пъти да угасне в движение, малко след палене и след това само да върти без да пали.
Оказа се слаба батерия на имобилайзерчето от застрахователя.
Оказа се слаба батерия на имобилайзерчето от застрахователя.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Абе колеги, тая тема като я видях, сега не мога да стоя спокойно. Има ли някаква превантивна мярка срещу тоя проблем? Помпата ли трябва да се сменя? И ако да, на колко км
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
hibernate написа:Абе колеги, тая тема като я видях, сега не мога да стоя спокойно. Има ли някаква превантивна мярка срещу тоя проблем? Помпата ли трябва да се сменя? И ако да, на колко км
Някой наливат двутактово масло в резервоара, да смазва помпата. Bosch направиха няколко ревизии на тая помпа, след като се въведоха промените в горивата и намаляването на сярата в тях, която смазва помпата. https://www.motortrend.com/how-to/what-is-cp4-failure/
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните
248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot
Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
vld написа:Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните
248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot
Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Благодаря колега, горе на клапана на рейла като развиха и се видя, че има доста наслагвания, които приличат на миниатюрни стружки, тя помпата прави 12 - 20 бара в рейла, което май е доста далеч от необходимите да запали. Така, че е ясно накъде отиват нещата ...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Така е, минимум 300+++ за да запали. Относно ремонта мога да дам някои насоки, ако имаш нужда се обаждай 0888608813armagedon01 написа:vld написа:Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните
248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot
Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Благодаря колега, горе на клапана на рейла като развиха и се видя, че има доста наслагвания, които приличат на миниатюрни стружки, тя помпата прави 12 - 20 бара в рейла, което май е доста далеч от необходимите да запали. Така, че е ясно накъде отиват нещата ...
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Развитието по темата, е че колата вече е в движение смених помпата с нова /БОШ/, нови датчици на рейла, машинно почистване на дюзите, след което тест и корекциите са в рамките на 0.2 - 0.5, не съм ги рециклирал. Чистиха цялата горивна система, смяна на филтъра, по неволя бях напълни резервоара няколко километра преди да се случи, но както и да е. Стружки видимо най - много имаше в самата помпа, на други места не се видяха и магнита не ги хващаше, въпреки малкия пробег на колата помпата си замина ..
Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / турбо?
Здравейте колеги,
F11 525d xdrive
От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:
Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.
От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.
Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...
Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.
F11 525d xdrive
От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:
Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.
От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.
Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...
Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.
- McClane
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту
goodshit написа:Здравейте колеги,
F11 525d xdrive
От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:
Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.
От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.
Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...
Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.
Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту
McClane написа:goodshit написа:Здравейте колеги,
F11 525d xdrive
От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:
Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.
От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.
Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...
Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.
Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината
Писах ти на ЛС, за малко повече информация.
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту
goodshit написа:McClane написа:goodshit написа:Здравейте колеги,
F11 525d xdrive
От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:
Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.
От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.
Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...
Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.
Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината
Писах ти на ЛС, за малко повече информация.
И аз имам същия проблем - губи мощност за 1-2 мин, после сама се оправя.
Забелязах, че като смених възд филтър Мале, 2000 км почти не се беше появявал проблема, после зачестява
- Madness1616
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.11.2021
- Пол: Мъж
- Кара: 730d F02
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Здравейте. Колата ми е 730d F02 245к.с. Тази грешка ми е излизала 2 пъти и изчезна без да се появява повече. Но всяка сутрин, когато запаля колата се тресе цялата докато вдигне малко градусите и после се оправя все едно нищо и няма. Видях също че ЕГР-а ми е малко омаслен. И се чудя от какво може да тресе само при студен двигател?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10422
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Ами започни от ЕГР-а, очевидно...
Never mistake motion for action...
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани