Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от armagedon01 » 12 Авг 2021, 10:35

Blindy написа:Уви, и при мен днес се получи същата грешка. Стана след като трябваше да я настъпя за има няма 3 секунди, но не беше вдигнала оптимална температура (стрелката беше на първата чертичка след нулевата:) ) Изгасих я за около час и като я запалих пак нямаше грешка, но колата не вървеше както трябва и след 4-5мин каране пак се появи. Също в движение усетих, че има лека промяна в шума на двигателя като подам газ-не е като преди да гъделичка ухото, а малко по грубо се чува.
Та се чудя какво да я правя сега, но като гледам отзивите, най-добре е да и се направи диагностика и така да се решава какво ще се прави.
П.П Гледах клипчета в тубата за проблема. Да не бях гледал :D То все едно като да имам аз някакви симптоми и ги напиша в гугъл. Изкарват ме ходещ труп :)

Ъпдейт
След почистване на грешки с ИСТА пак я покарах и пак ми се появи Drivetrain Malfunction. При повторно прочитане на грешките се появи единствено следната
244C00 - Charging pressure control: Charging pressure too low

Както бях писал по-горе звука на колата е по-различен. При отнемане на газта, турбината не се чува както преди, а все едно има теч на въздух.

Дайте съвет накъде да търся причините?


Според мен погледни турбо пътища или другата опция е турбината да е заминала и да не може да направи налягане .... пуши ли?
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от armagedon01 » 07 Ное 2021, 11:33

Здравейте колеги,
при мен грешките са следните

248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot

Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна :) /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от grkv » 07 Ное 2021, 19:03

Случвало ми се е няколко пъти да угасне в движение, малко след палене и след това само да върти без да пали.
Оказа се слаба батерия на имобилайзерчето от застрахователя. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от hibernate » 08 Ное 2021, 15:21

Абе колеги, тая тема като я видях, сега не мога да стоя спокойно. Има ли някаква превантивна мярка срещу тоя проблем? Помпата ли трябва да се сменя? И ако да, на колко км :|
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от ekalchev » 08 Ное 2021, 18:24

hibernate написа:Абе колеги, тая тема като я видях, сега не мога да стоя спокойно. Има ли някаква превантивна мярка срещу тоя проблем? Помпата ли трябва да се сменя? И ако да, на колко км :|

Някой наливат двутактово масло в резервоара, да смазва помпата. Bosch направиха няколко ревизии на тая помпа, след като се въведоха промените в горивата и намаляването на сярата в тях, която смазва помпата. https://www.motortrend.com/how-to/what-is-cp4-failure/

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от vld » 12 Ное 2021, 8:50

armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните

248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot

Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна :) /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от armagedon01 » 13 Ное 2021, 10:39

vld написа:
armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните

248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot

Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна :) /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Благодаря колега, горе на клапана на рейла като развиха и се видя, че има доста наслагвания, които приличат на миниатюрни стружки, тя помпата прави 12 - 20 бара в рейла, което май е доста далеч от необходимите да запали. Така, че е ясно накъде отиват нещата ...
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от vld » 13 Ное 2021, 11:40

armagedon01 написа:
vld написа:
armagedon01 написа:Здравейте колеги,
при мен грешките са следните

248500 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
248900 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: minimum pressure undershot

Колата угасна в движение, пробвах веднъж но не запали и реших, че няма смиисъл да я мъча повече, та знам за проблемните помпи и прочие, но разбира се надеждата умира последна :) /колата е на 170К - реални км, зареждана винаги догоре от едни и същи бензиностанции, ако въобще това има някакво значение за този проблем/
Има ли нещо, което лесно да се развие да се види има ли стружки??? Ако няма стружки да слагам нов горивен филтър, и да проверя регулатора за налягането в рейла и т.н. /може ли там да се гледа за стружки, струва ми се лесно се вади ???/ ....
Отвори един от капаците на резервоара махни едната сонда и виж какво е положението. Светни с един лед фенер и ще видиш има ли стружки в резервоара. Може и с един магнит да минеш по дъното лесно ще разбереш ако стане на "таралеж".

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Благодаря колега, горе на клапана на рейла като развиха и се видя, че има доста наслагвания, които приличат на миниатюрни стружки, тя помпата прави 12 - 20 бара в рейла, което май е доста далеч от необходимите да запали. Така, че е ясно накъде отиват нещата ...
Така е, минимум 300+++ за да запали. Относно ремонта мога да дам някои насоки, ако имаш нужда се обаждай 0888608813

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от armagedon01 » 13 Ное 2021, 17:45

Развитието по темата, е че колата вече е в движение смених помпата с нова /БОШ/, нови датчици на рейла, машинно почистване на дюзите, след което тест и корекциите са в рамките на 0.2 - 0.5, не съм ги рециклирал. Чистиха цялата горивна система, смяна на филтъра, по неволя бях напълни резервоара няколко километра преди да се случи, но както и да е. Стружки видимо най - много имаше в самата помпа, на други места не се видяха и магнита не ги хващаше, въпреки малкия пробег на колата помпата си замина ..
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 17.08.2020

Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / турбо?

Мнение от goodshit » 06 Яну 2022, 18:35

Здравейте колеги,

F11 525d xdrive

От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:

Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.

От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.

Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...

Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту

Мнение от McClane » 09 Яну 2022, 16:44

goodshit написа:Здравейте колеги,

F11 525d xdrive

От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:

Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.

От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.

Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...

Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.

Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 17.08.2020

Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту

Мнение от goodshit » 10 Яну 2022, 13:18

McClane написа:
goodshit написа:Здравейте колеги,

F11 525d xdrive

От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:

Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.

От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.

Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...

Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.

Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината ;)


Писах ти на ЛС, за малко повече информация. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f11 535d xdrive lci

Re: Няма мощност, но за кратко - drivetrain malfunction / ту

Мнение от bossorange » 30 Май 2022, 7:32

goodshit написа:
McClane написа:
goodshit написа:Здравейте колеги,

F11 525d xdrive

От месеци насам ме дразни и мъчи един проблем. Появява се рядко, изчезва след около 20 секунди и след някое друго каране пак излиза, пак за кратко.
Ситуацията е следната, по-често се случва при изпреварване, но е ставало и при поддържане на постоянна скорост, показва се съобщението за drivetrain malfunction. Колата се усеща с намалена мощност, след около 10-20 секунди изчезва съобщението и мощността е възвърната. Грешката не остава запаметена в бордкомпютъра.
Само на диагностика ми излиза следното съобщение:

Error code 0x244C00
Charging pressure control, high-pressure stage, control deviation: Charging pressure too low/positive control deviation.

От малкото налична информация в интернет, както и от мнението на човека при който правихме диагностиката, проблемът е някъде около периферията на малкото турбо или директно от него. По другите форуми грешката е обсъждана, но там описаните симптоми са други и водят до дюзи, а при мен те са в перфектни норми.

Та общо взето ще съм благодарен ако някой сподели информация или опит с въпросната грешка/симптоми, защото искам да го оправя този проблем веднъж завинаги, не пречи и колата да се кара така, но просто ще ме дразни, а и е доста вероятно проблемът да зачести...

Свалянето на турбото е много трудоемка работа и не искам да се пускам по тази пързалка, ако решението на проблема е другаде.

Същите симпотоми, същата грешка...при мен се оказа турбината ;)


Писах ти на ЛС, за малко повече информация. :)


И аз имам същия проблем - губи мощност за 1-2 мин, после сама се оправя.
Забелязах, че като смених възд филтър Мале, 2000 км почти не се беше появявал проблема, после зачестява

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 22.11.2021
Пол: Мъж
Кара: 730d F02

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от Madness1616 » 24 Фев 2023, 14:16

Здравейте. Колата ми е 730d F02 245к.с. Тази грешка ми е излизала 2 пъти и изчезна без да се появява повече. Но всяка сутрин, когато запаля колата се тресе цялата докато вдигне малко градусите и после се оправя все едно нищо и няма. Видях също че ЕГР-а ми е малко омаслен. И се чудя от какво може да тресе само при студен двигател?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10422
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction

Мнение от Leon » 24 Фев 2023, 17:00

Ами започни от ЕГР-а, очевидно...
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook