ЕГР Клапан проблем 3.0д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BKirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Колеги четете моля ви 1вият въпрос , с НОВ ЕГр съм , но изкарва грешка - Сензор за позиция на ЕГР , прекъсва...
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
В кръга на шегата - що не идеш при някой форумен специалист с иста-д да ти вземе 50лв и да каже може да е от 100 неща.
Оправи си релето или каквото му е там кабели ли, свещи ли е, ъпдейт ли е.
дай повече инфо. срийншот на грешките по възможност на непознат език - примерно английски.
кой точно клапан смени - парт номер, на кой производител?
колко километра направи след смяната?
кое точно свети?
трият ли се грешките?
и тн. опиши абсолютно всичко.
не може да питаш толкова специализирани неща с недомлъвки.
Оправи си релето или каквото му е там кабели ли, свещи ли е, ъпдейт ли е.
дай повече инфо. срийншот на грешките по възможност на непознат език - примерно английски.
кой точно клапан смени - парт номер, на кой производител?
колко километра направи след смяната?
кое точно свети?
трият ли се грешките?
и тн. опиши абсолютно всичко.
не може да питаш толкова специализирани неща с недомлъвки.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- BKirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Сменен оригинален ЕГР марка Wahler ( И на оригиналният пишеше това).
Карани 10 км , 100 км , 200 км,300км .
Грешката е една и съща , трие се и след километър пак се изписва.
Грешката която ме тормози и за която светва чека веднага след сменен ЕГР е -
257Е00-Сензор за позиция на възвратният клапан за отработените газове прекъсва или късо съединение заземяване
Карани 10 км , 100 км , 200 км,300км .
Грешката е една и съща , трие се и след километър пак се изписва.
Грешката която ме тормози и за която светва чека веднага след сменен ЕГР е -
257Е00-Сензор за позиция на възвратният клапан за отработените газове прекъсва или късо съединение заземяване
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Toва Делфито за 60 лв ли го казва...
- BKirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Ненко Вранков да господине , i INsta-D показва тaзи грешка 257E00 , сензор позиция ЕГР прекъсва.. пак да спомена с нов ЕГР съм .тъкмо сменен.Дадохме адаптация с инстата и пак тази грешка постоянно стой.. не знам какво да правя вече в чудо се видях..
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
BKirov написа:Ненко Вранков да господине , i INsta-D показва тaзи грешка 257E00 , сензор позиция ЕГР прекъсва.. пак да спомена с нов ЕГР съм .тъкмо сменен.Дадохме адаптация с инстата и пак тази грешка постоянно стой.. не знам какво да правя вече в чудо се видях..
Предполагам си го направил правилно, но все пак обърни внимание на начина на монтаж описан тук:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VncuBQpvU
Доколкото разбирам първо се закача кабела и после се монтира ЕГР-а.
- BKirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Оправи се колеги.. НОВИЯт ЕГР който ми бяха продали се оказа дефектен ... взех още един НОВ и заспа.. без адаптации без нищо...
Re: ЕГР Клапан проблем 3.0д
Моята 3.0д 218к с ДПФ ми направи този номер с обор отите!!!! Минавам преглед и след прегледа на светофара докато чаках изведнъж започнаха да играят оборотите и започна да пуши сиво. Пребрах се вкъщи и извадих маркуч на ЕГР след което се оправи но веднага когато го върна пак започваш да клати мотора и пуши. Но най интересното е, че когато я закачих с диагностика излезе подгревно реле ТОТАЛ. След смяната му всичко се оправи. Та колегата който беше писал, че можело от подгревно реле е ПРАВ.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани