Проблем с парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с парното
Здравейте,колеги!Колата е 523i f10.Има следния проблем -парното не духа топло дори и когато е загряла и като я направя на най-високите градуси,нормално ли е температурата на маслото като отиде на 120 градуса и след това при спускане да пада?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Проблем с парното
Естествено, че е нормално, нали при спускане нямаш почти подаване на гориво или поне рязко намаля и двигателя се охлажда по-бързо.
За парното може да са много неща - намаляла течност на първо време, термостат и накрая запушено казанче.
За парното може да са много неща - намаляла течност на първо време, термостат и накрая запушено казанче.
Re: Проблем с парното
Имам приятели с дизелови коли,които ми казват,че при тях стрелката като отиде на стедата и не мърда след това.Ако при мен е нормално термостата значи си работи както трябва,течност има,то нали като е по-малко изписва.Казаха ми,че може да е радиатора на парното или някакви клапи
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с парното
Стрелката не трябва да минава средата и веднъж стигне ли я, не мърда повече. Тя не е съвсем точна и има заложен толеранс, понеже измерено с точност температурата на маслото наистина може да се вдигне до 120 или да падне до 90.
- tihomair
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Проблем с парното
expl0de написа:Стрелката не трябва да минава средата и веднъж стигне ли я, не мърда повече. Тя не е съвсем точна и има заложен толеранс, понеже измерено с точност температурата на маслото наистина може да се вдигне до 120 или да падне до 90.
Стрелката винаги минава средата при мен, когато реша да покарам по-агресивно по балкански пътища, но след като се закротя и тя се връща. Съвсем нормално е, това е температурата на маслото както сам каза.
- blagun
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Проблем с парното
Колега, сложил ли си врътката на духалките на червено?
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Re: Проблем с парното
tihomair написа:expl0de написа:Стрелката не трябва да минава средата и веднъж стигне ли я, не мърда повече. Тя не е съвсем точна и има заложен толеранс, понеже измерено с точност температурата на маслото наистина може да се вдигне до 120 или да падне до 90.
Стрелката винаги минава средата при мен, когато реша да покарам по-агресивно по балкански пътища, но след като се закротя и тя се връща. Съвсем нормално е, това е температурата на маслото както сам каза.
И при мен. Особенно на спорт/спорт+.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с парното
Колега виж си температурата на водата през скритото меню, възможно е маслото да загрява но водата не
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани