BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря !
Здравей!
Аз съм от скоро притежател на такъв автомобил и бих казал, че можеш да започнеш от тук -> https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=128&t=434656 няколко страници са и ще добиеш доста полезна информация. Колегите са обсъдили доста неща и на мен лично ми бяха доста полезни.
Аз мога да кажа, че гаранции няма, както при всеки мотор. Може да я вземеш на 200к и всичко да е ок, може да я вземеш на 100к и всичко да е зле. Играх го мача с *обслужването* - основен ремонт на 160к и не е никак приятно, нито евтино. Казвам обслужване, защото нищо не беше счупено, а го направих по своя преценка, като в последствие се получи, че лагерите са били към края на живота си. При такъв ремонт могат да се объркат доста неща, ако нещо е изтървано. Сега се надявам да кара още толкова без сериозни проблеми.
Трите турбини да се сменят с оригинални (нови) идва към 18к без отстъпките, така че колко са сменяни по обявите или са рециклирани не е ясно. Иначе се рециклират успешно до колкото знам. Дюзите и те се правят вече, както и помпата за високо налягане.
Разхода е малко по-висок от на другите н57 и маслото е хубаво да се сменя до 8-9-10к максимум.
Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.
Питай свободно каквото те интересува, форума е за това.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря !
Аз не бих взел 550д без история на смяна на масло на 10хил. км. Две от турбините работят само в по-високите обороти и по принцип не се износват бързо и не подлежат на смяна дори и на много км. Малката турбина, която се върти при ниски обороти е чуплива. Ако са сменени и 3те вероятно малката е пуснала стружки и е счупила другите 2. Тук проблема би бил, че вероятно са влезли в цилиндрите и вече не знаеш какво е станало там.
Burnar написа:Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.
Цената е същата като на пластмасовия, последно като го гледах.
Fun fact - Спирачните дискове и накладки са най-големия размер за модела но поради някаква причина са с най-ниска цена и са по евтини от на 530д
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:KpuB4o написа:Привет колеги, след близо десетилетие безпоблемни километри с любимото Е60 започвам да се оглеждам за нова авантюра, а именно M550d. Оглеждам се за LCI модел, като доста често по обявите попадам на наскоро сменени и 3те турбини. Моля ако е възможно сбито да ми кажете в какъв филм ще се вкарам. Благодаря !
Аз не бих взел 550д без история на смяна на масло на 10хил. км. Две от турбините работят само в по-високите обороти и по принцип не се износват бързо и не подлежат на смяна дори и на много км. Малката турбина, която се върти при ниски обороти е чуплива. Ако са сменени и 3те вероятно малката е пуснала стружки и е счупила другите 2. Тук проблема би бил, че вероятно са влезли в цилиндрите и вече не знаеш какво е станало там.Burnar написа:Нещо, което рядко се споменава е, че всмукателния колектор (който иначе е метален) протича след 100 - 150к и цифрата за покупката на нов не е малка *не подлежи на ремонт*.
Цената е същата като на пластмасовия, последно като го гледах.
Fun fact - Спирачните дискове и накладки са най-големия размер за модела но поради някаква причина са с най-ниска цена и са по евтини от на 530д
Не знам пластмасовия дали протича също Иначе, сега като погледнах, наистина цените са същите.
За дисковете и накладките не знаех, мерси.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Някой да е сменял маншон на външно каре на предна полуоска (530 х-драйв)? Има ли добри афтърмаркет алтернативи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 988
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vld написа:JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.dido0o``` написа:vld написа:JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 988
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vld написа:В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.dido0o``` написа:vld написа:JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
А можеш ли да обясниш къде е разликата все пак? Конкретно между седан и комби ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Лоста за чистачките има позиция за активиране на задна чистачка. Важи за всички модели на бмв които имат комби седан версия.dido0o``` написа:vld написа:В самия лентов кабел няма разлика, разлика има когато се сменя цялата конзола колега.dido0o``` написа:vld написа:JoroZan написа:Привет момчета, мой приятел има проблем с лентов кабел на волана. Светят еърбег, не работат бутони за бърз достъп и още нещо, не помня вече какво. Доколкото разбрах от няколко отговора, Atsalov може да помогне, може ли някакъв номер за връзка с него?
Трябва да се смени лентовия кабел, ако се сменя с цялата конзола (защото повечето продавачи продават всичко комплект) трябва да се кодира след монтажа.
Важно е да се съобрази седан комби и оборудването на колата( подгряване на волан, вибрация, и тн.) при покупка.
Каква е разликата седан/комби за лентовия кабел на волана ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
А можеш ли да обясниш къде е разликата все пак? Конкретно между седан и комби ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги!
Карам дизелово Е90 2011 и съм доволен, но обмислям да мина на бензиново Ф и да му сложа газова уредба. Искам да попитам има ли проблем с директното впръскване като прегаряне на клапани и т.н?
Карам дизелово Е90 2011 и съм доволен, но обмислям да мина на бензиново Ф и да му сложа газова уредба. Искам да попитам има ли проблем с директното впръскване като прегаряне на клапани и т.н?
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Зимните ми гуми Мишелин Алпин са вече на 7 години и ще ги сменям. Чудя се дали има пазар за такива гуми? Възможно ли е да се продадат за някаква дори и минимална цена или да ги изхвърлям? Гумите имат много грайфер защото малко карам зимата.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Разни скрапери из фейсбук групите ще ги лапнат като стой та гледай...
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Зимните ми гуми Мишелин Алпин са вече на 7 години и ще ги сменям. Чудя се дали има пазар за такива гуми? Възможно ли е да се продадат за някаква дори и минимална цена или да ги изхвърлям? Гумите имат много грайфер защото малко карам зимата.
Бях в същата дилема преди повече от година. Старите ми континентали на 8г. ги продадох за часове. Цената беше равна на монтаж/демонтаж на новите 4.
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, някой слагал ли е D1S LED във Farovelive ми допадат Gen28, 70w, ако може мнение или да си купя Osram D1S Night Breaker Laser Next Gen ???
Фаровете ми са ксенон, адаптив, благодаря.
Фаровете ми са ксенон, адаптив, благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани