BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ако си с големия 105Ан ,БМВ е 850лв.. но както вече ти казаха - не си зслужава.. какъв Бош ти предлагат за 330лв.. S5, АGM 95 ли?
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
На Banner акумулатора AGM 105Ah е 365лв като върнеш стария. На Bosch и Varta са около 380лв. , но всички продавачи препоръчват Банера. Акумулаторите на Бош не били като това което се е продавало преди 5-6 години, качеството било доста занижено.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ненко Вранков написа:Ако си с големия 105Ан ,БМВ е 850лв.. но както вече ти казаха - не си зслужава.. какъв Бош ти предлагат за 330лв.. S5, АGM 95 ли?
Мисля,че човекът каза Bosch 95 ампера , вероятно agm , защото изрично го попитах дали ще отговаря по параметри на моя оригинален. Но в крайна сметка поръчах от друго място VARTA 95 ампера agm с 2 години гаранция за 310 лв , като им върна и моя стария.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
mrwrong написа:На Banner акумулатора AGM 105Ah е 365лв като върнеш стария. На Bosch и Varta са около 380лв. , но всички продавачи препоръчват Банера. Акумулаторите на Бош не били като това което се е продавало преди 5-6 години, качеството било доста занижено.
Моя акумулатор е 90 A с 900 пусков ток , но вече поръчах Варта 95 А agm , надявам се да изкара 3-4 години
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Имам следния проблем.
Колата е с адаптивно окачване, което е забило в определена позиция. Реално колата е по-висока от лявата страна, тъй като и двата амортисьора от тази страна са повдигнали колата с няколко сантиметра повече отколкото тези в дясно.
Височината от най долния ръб на джантата до калника в ляво е 650мм, а от другата страна е 630мм. Пробвахме ръчна, а и автоматична адаптация и не стана.
Мнения ?
Смяна на ICM module ?
Колата е с адаптивно окачване, което е забило в определена позиция. Реално колата е по-висока от лявата страна, тъй като и двата амортисьора от тази страна са повдигнали колата с няколко сантиметра повече отколкото тези в дясно.
Височината от най долния ръб на джантата до калника в ляво е 650мм, а от другата страна е 630мм. Пробвахме ръчна, а и автоматична адаптация и не стана.
Мнения ?
Смяна на ICM module ?
- Stan85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 520xd lci
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги, има ли в София от къде да се купят оем части на по-ниски цени, от тези в официалните сервизи?
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
yassst написа:Имам следния проблем.
Колата е с адаптивно окачване, което е забило в определена позиция. Реално колата е по-висока от лявата страна, тъй като и двата амортисьора от тази страна са повдигнали колата с няколко сантиметра повече отколкото тези в дясно.
Височината от най долния ръб на джантата до калника в ляво е 650мм, а от другата страна е 630мм. Пробвахме ръчна, а и автоматична адаптация и не стана.
Мнения ?
Смяна на ICM module ?
Пробвайте ръчно да вдигате и сваляте всяка страна поотделно, за да се изключи проблем в клапаните.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Teogop написа:yassst написа:Имам следния проблем.
Колата е с адаптивно окачване, което е забило в определена позиция. Реално колата е по-висока от лявата страна, тъй като и двата амортисьора от тази страна са повдигнали колата с няколко сантиметра повече отколкото тези в дясно.
Височината от най долния ръб на джантата до калника в ляво е 650мм, а от другата страна е 630мм. Пробвахме ръчна, а и автоматична адаптация и не стана.
Мнения ?
Смяна на ICM module ?
Пробвайте ръчно да вдигате и сваляте всяка страна поотделно, за да се изключи проблем в клапаните.
Извини ме не те разбирам. Въведохме ръчно височината на всеки амортисьор и не мърдат от лявата страна. Забравих да допълня, че не записва абсолютно никакви грешки.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
В ISTA има функция да тестваш надуване/изпускане на всяка страна по отделно.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте,
Може ли да ми препоръчате тапицер за възглавницата на седалката (София и района), защото буквално се е изтъркала.
Ето снимка: https://www.team-bhp.com/forum/attachme ... g_8607.jpg
Не е от моята кола, но салонът е същия и проблемът също
Другият вариант е ако има някъде готови, но нещо не успявам да намеря.
Поздрави!
Може ли да ми препоръчате тапицер за възглавницата на седалката (София и района), защото буквално се е изтъркала.
Ето снимка: https://www.team-bhp.com/forum/attachme ... g_8607.jpg
Не е от моята кола, но салонът е същия и проблемът също
Другият вариант е ако има някъде готови, но нещо не успявам да намеря.
Поздрави!
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vasil_1 написа:Здравейте,
Може ли да ми препоръчате тапицер за възглавницата на седалката (София и района), защото буквално се е изтъркала.
Ето снимка: https://www.team-bhp.com/forum/attachme ... g_8607.jpg
Не е от моята кола, но салонът е същия и проблемът също
Другият вариант е ако има някъде готови, но нещо не успявам да намеря.
Поздрави!
Здравей,
Моята е по същия начин, някой немец с по-мазна глава от моята е направил такава, но кожата е тази близка на цвят до слонова кост, купих от амазон един коректор уж същия цвят, но не беше и стана по-грозно от протърканото.
Мен не ме притеснява и си карам така, но да се върнем на автотапицера.
Ето ти един номер 0885160913, в Люлин е, ползвал съм го преди за волани и седалки, за други коли, не му правя реклама, но си разбира от работата човека.
Близко е до мола, който е след тунела за Люлин.
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Защо не провваш първо във ФурнитурКлиник. Ремонтират всякакви кожи без да ги подменят. Сваля се старата боя , обезмаслява се и се нанася нова боя, правена да отговаря точно на твоята и после се запечатва с лак за кожа. в София на ул. „Президент Линкълн“ 82 се намират - 0884 554 757
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Благодаря и на двама ви!
Ще се чуя тази седмица и ще пиша след като намеря решение.
Поздрави!
Ще се чуя тази седмица и ще пиша след като намеря решение.
Поздрави!
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги, възможно ли е Ф10 да е с М-package + M-aerodynamic package, но по вин да не излиза М-спорт окачване?
Гледам една кола в екстрите по вин не пише нито DDC, нито Адаптив Драйв, нито М-спорт suspension - та реално с нормално окачване ли трябва да е или с М-Спорт. До сега всички коли с М-пакет са излизали и изрично с М-спорт окачване (по подразбиране) или ако е добавено DDC
Гледам една кола в екстрите по вин не пише нито DDC, нито Адаптив Драйв, нито М-спорт suspension - та реално с нормално окачване ли трябва да е или с М-Спорт. До сега всички коли с М-пакет са излизали и изрично с М-спорт окачване (по подразбиране) или ако е добавено DDC
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, колеги!
За пръв път пускам въпрос тук, така че ако нещо ви се струва неадекватно, моля да ме извините
Имам проблем с багажника на F11 - не се отваря. Прозореца на багажника се отваря и на тоя етап това ме спасява да имам "някакъв" багажник изобщо, но факта, че вратата не се отваря откровено ме напряга - особено когато колата не е особено чиста. Копчето на ключа ми отваря прозореца, бутона под волана - също.
Четох разни неща в bimmerfest и там разправяха за някакъв "emergency release" - жило, което би трябвало да бъде някъде покрай акумулатора под багажника. Такова нещо не намерих. Пробвах да сменя и трите бушона, свързани с багажника: 153, 155, 183 - без успех.
На някого случвало ли му се е подобно нещо? Имате ли някаква идея какво мога да направя по въпроса? Читав майстор също е вариант, стига да може да свърши работа, че съм малко песимистичен по тоя въпрос.
Благодаря
За пръв път пускам въпрос тук, така че ако нещо ви се струва неадекватно, моля да ме извините
Имам проблем с багажника на F11 - не се отваря. Прозореца на багажника се отваря и на тоя етап това ме спасява да имам "някакъв" багажник изобщо, но факта, че вратата не се отваря откровено ме напряга - особено когато колата не е особено чиста. Копчето на ключа ми отваря прозореца, бутона под волана - също.
Четох разни неща в bimmerfest и там разправяха за някакъв "emergency release" - жило, което би трябвало да бъде някъде покрай акумулатора под багажника. Такова нещо не намерих. Пробвах да сменя и трите бушона, свързани с багажника: 153, 155, 183 - без успех.
На някого случвало ли му се е подобно нещо? Имате ли някаква идея какво мога да направя по въпроса? Читав майстор също е вариант, стига да може да свърши работа, че съм малко песимистичен по тоя въпрос.
Благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани