BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Знаех си, че неможе да е това.chris_barnes написа:Не става басейн във вратата, а като влезе вода във вратата подлизва по изолацията и влиза към прага
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря за разяснението
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, резервната гума за F11 535d преди фейса с какъв размер е?
По вин излиза 135/90R17
По вин излиза 135/90R17
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Днес като отворих вратата на колата. Явно проблема е от там
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- troikadiesel
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.03.2021
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги,
преди да започна по темата - бих искаш да
споделя с Вас, че не ги разбирам много нещата
и именно за това търся помощ тук, да си знаят просто големите майстори
да не ми налитат веднага....
Горд собственик съм от лятото на BMW 530d, 258ps 2011/12
Колата в момента е на 257хил. Км, за сега, да чукна на дърво съм сменявал
само масло филтри и накладки.
Много хора ми казват, че това са ,, критическите “ км за този тип автомобил
и е време да сменя веригите,лагерите и др, абе просто казано - да обслужа двигателя.
Аз реших в момента да сменя следните неща, тъй като не са били сменявани:
1) Всмуквателен колектор ,, пеперудки “ ( мисля, че не се сменява, а се почиства)
2) Вериги с всички видове водни помпи,маслени и тн.
3 Лагери на двигателя
4) Масло на скоростната кутия.
ВЪПРОСИТЕ МИ:
Предвид факта, че автомата работи добре и предавките включват без проблем,
нужна ли е смяна на маслото на кутията? ( не е сменявано от 100хил км+) до колкото питах стария собственик.
Колата няма проблем с двигателя, даже работи отлично бих казал, допитах се и до по-разбиращи от мен - същото ми казаха.
Повечето хора ме съветват да не сменявам веригите и маслото, щом още е в ред колата, но съм пред дилема,
защото разбирам, че дълго време не са обсулжвани тези неща, да не кажа и изобщо...
Също така ми казаха, че 90% на този модел автомобил, ако смениш маслото на кутията - тя се чупи след кратконщ време...
Какво бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително
Останете здрави
преди да започна по темата - бих искаш да
споделя с Вас, че не ги разбирам много нещата
и именно за това търся помощ тук, да си знаят просто големите майстори
да не ми налитат веднага....
Горд собственик съм от лятото на BMW 530d, 258ps 2011/12
Колата в момента е на 257хил. Км, за сега, да чукна на дърво съм сменявал
само масло филтри и накладки.
Много хора ми казват, че това са ,, критическите “ км за този тип автомобил
и е време да сменя веригите,лагерите и др, абе просто казано - да обслужа двигателя.
Аз реших в момента да сменя следните неща, тъй като не са били сменявани:
1) Всмуквателен колектор ,, пеперудки “ ( мисля, че не се сменява, а се почиства)
2) Вериги с всички видове водни помпи,маслени и тн.
3 Лагери на двигателя
4) Масло на скоростната кутия.
ВЪПРОСИТЕ МИ:
Предвид факта, че автомата работи добре и предавките включват без проблем,
нужна ли е смяна на маслото на кутията? ( не е сменявано от 100хил км+) до колкото питах стария собственик.
Колата няма проблем с двигателя, даже работи отлично бих казал, допитах се и до по-разбиращи от мен - същото ми казаха.
Повечето хора ме съветват да не сменявам веригите и маслото, щом още е в ред колата, но съм пред дилема,
защото разбирам, че дълго време не са обсулжвани тези неща, да не кажа и изобщо...
Също така ми казаха, че 90% на този модел автомобил, ако смениш маслото на кутията - тя се чупи след кратконщ време...
Какво бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително
Останете здрави
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
troikadiesel написа:Здравейте колеги,
преди да започна по темата - бих искаш да
споделя с Вас, че не ги разбирам много нещата
и именно за това търся помощ тук, да си знаят просто големите майстори
да не ми налитат веднага....
Горд собственик съм от лятото на BMW 530d, 258ps 2011/12
Колата в момента е на 257хил. Км, за сега, да чукна на дърво съм сменявал
само масло филтри и накладки.
Много хора ми казват, че това са ,, критическите “ км за този тип автомобил
и е време да сменя веригите,лагерите и др, абе просто казано - да обслужа двигателя.
Аз реших в момента да сменя следните неща, тъй като не са били сменявани:
1) Всмуквателен колектор ,, пеперудки “ ( мисля, че не се сменява, а се почиства)
2) Вериги с всички видове водни помпи,маслени и тн.
3 Лагери на двигателя
4) Масло на скоростната кутия.
ВЪПРОСИТЕ МИ:
Предвид факта, че автомата работи добре и предавките включват без проблем,
нужна ли е смяна на маслото на кутията? ( не е сменявано от 100хил км+) до колкото питах стария собственик.
Колата няма проблем с двигателя, даже работи отлично бих казал, допитах се и до по-разбиращи от мен - същото ми казаха.
Повечето хора ме съветват да не сменявам веригите и маслото, щом още е в ред колата, но съм пред дилема,
защото разбирам, че дълго време не са обсулжвани тези неща, да не кажа и изобщо...
Също така ми казаха, че 90% на този модел автомобил, ако смениш маслото на кутията - тя се чупи след кратконщ време...
Какво бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително
Останете здрави
Маслото в кутията всеки индивидуално си решава,а за веригите нали целта е да се сменят докато "колата е в ред",иначе след това пак ще ги смениш но може би на новия двигател от моргата
Лично аз преди 2 години смених всички работи за които питаш,колата ми беше в ред,както и до ден днешен
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте !
Има ли колеги с Eibach пружини ? Какво Ви е мнението , дали се променя "комфорта" значително ?
С новите джанти предницата ми изглежда леко вирната нагоре
https://prnt.sc/123czta
https://prnt.sc/123d109
Има ли колеги с Eibach пружини ? Какво Ви е мнението , дали се променя "комфорта" значително ?
С новите джанти предницата ми изглежда леко вирната нагоре
https://prnt.sc/123czta
https://prnt.sc/123d109
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Имах 91ца с айбах про кит. Колата се държеше супер, не стана по-некомфортна от преди, но беше по-стабилна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Христос Воскресе, момчета!
Много се точа на една М50-ца след време може би, някой колега от Пловдив или София дали би благоволил да ме повози и да видя дали е усезаема разликата толкова много от 530, 535 и дали си заслужава допълнителния разход..
Много се точа на една М50-ца след време може би, някой колега от Пловдив или София дали би благоволил да ме повози и да видя дали е усезаема разликата толкова много от 530, 535 и дали си заслужава допълнителния разход..
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
troikadiesel написа:Здравейте колеги,
преди да започна по темата - бих искаш да
споделя с Вас, че не ги разбирам много нещата
и именно за това търся помощ тук, да си знаят просто големите майстори
да не ми налитат веднага....
Горд собственик съм от лятото на BMW 530d, 258ps 2011/12
Колата в момента е на 257хил. Км, за сега, да чукна на дърво съм сменявал
само масло филтри и накладки.
Много хора ми казват, че това са ,, критическите “ км за този тип автомобил
и е време да сменя веригите,лагерите и др, абе просто казано - да обслужа двигателя.
Аз реших в момента да сменя следните неща, тъй като не са били сменявани:
1) Всмуквателен колектор ,, пеперудки “ ( мисля, че не се сменява, а се почиства)
2) Вериги с всички видове водни помпи,маслени и тн.
3 Лагери на двигателя
4) Масло на скоростната кутия.
ВЪПРОСИТЕ МИ:
Предвид факта, че автомата работи добре и предавките включват без проблем,
нужна ли е смяна на маслото на кутията? ( не е сменявано от 100хил км+) до колкото питах стария собственик.
Колата няма проблем с двигателя, даже работи отлично бих казал, допитах се и до по-разбиращи от мен - същото ми казаха.
Повечето хора ме съветват да не сменявам веригите и маслото, щом още е в ред колата, но съм пред дилема,
защото разбирам, че дълго време не са обсулжвани тези неща, да не кажа и изобщо...
Също така ми казаха, че 90% на този модел автомобил, ако смениш маслото на кутията - тя се чупи след кратконщ време...
Какво бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително
Останете здрави
1. Километрите реални ли са? Провери ли по VIN, макар че там е достоверно само до 4тата година от живота на колата
2. Колко време и км мислиш да караш колата
3. Ако си убеден, че маслото на кутията е сменяно веднъж, може и да не се занимаваш с това
4. Веригата е най-логично, защото там не дава признаци и ако се скъса мотора става на салата.
5.какво лагери ще сменяш
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
troikadiesel написа:Здравейте колеги,
преди да започна по темата - бих искаш да
споделя с Вас, че не ги разбирам много нещата
и именно за това търся помощ тук, да си знаят просто големите майстори
да не ми налитат веднага....
Горд собственик съм от лятото на BMW 530d, 258ps 2011/12
Колата в момента е на 257хил. Км, за сега, да чукна на дърво съм сменявал
само масло филтри и накладки.
Много хора ми казват, че това са ,, критическите “ км за този тип автомобил
и е време да сменя веригите,лагерите и др, абе просто казано - да обслужа двигателя.
Аз реших в момента да сменя следните неща, тъй като не са били сменявани:
1) Всмуквателен колектор ,, пеперудки “ ( мисля, че не се сменява, а се почиства)
2) Вериги с всички видове водни помпи,маслени и тн.
3 Лагери на двигателя
4) Масло на скоростната кутия.
ВЪПРОСИТЕ МИ:
Предвид факта, че автомата работи добре и предавките включват без проблем,
нужна ли е смяна на маслото на кутията? ( не е сменявано от 100хил км+) до колкото питах стария собственик.
Колата няма проблем с двигателя, даже работи отлично бих казал, допитах се и до по-разбиращи от мен - същото ми казаха.
Повечето хора ме съветват да не сменявам веригите и маслото, щом още е в ред колата, но съм пред дилема,
защото разбирам, че дълго време не са обсулжвани тези неща, да не кажа и изобщо...
Също така ми казаха, че 90% на този модел автомобил, ако смениш маслото на кутията - тя се чупи след кратконщ време...
Какво бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително
Останете здрави
Ако не е сменена ангренажната веригата трябва задължително да се смени (цена около 1500-2000 лв)Дават и 150до 250 хкм.
Ако скъсаш верига щетите ще са по големи и двойни като цена.някои не дават симптоми и се късат други чукат.
Масло на кутията се сменя със филтъра ако не е сменено.( но твоето е сменено така че е оки.)Като ти сменят ангр.верига ще ти видят и колектора.може да го почистят.
Сменяш и после ти човека в следващите 200 хкм.
Давам ти моето мнение на база моята кола на която съм правил тези процедури.
Успех
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Като се фолира стъкло на кола от външната или вътрешната страна се слага фолиото? Аз си мислех че от вътрешната но виждам доста снимки на които го слагат от външната. Има ли плюсове и минуси?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Фолиото се монтира само отвътре. Отвън на прозореца се разкроява на точният размер.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Като се фолира стъкло на кола от външната или вътрешната страна се слага фолиото? Аз си мислех че от вътрешната но виждам доста снимки на които го слагат от външната. Има ли плюсове и минуси?
Фолиото трябва да бъде отвътре
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
chris_barnes написа:Фолиото се монтира само отвътре. Отвън на прозореца се разкроява на точният размер.
Мерси, подозирах че може да е това.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:chris_barnes написа:Фолиото се монтира само отвътре. Отвън на прозореца се разкроява на точният размер.
Мерси, подозирах че може да е това.
Ако е защитно фолио, се слага отвън. Има защитно за металните части, има и за стъклата. За предното е сложен случая, но има вариранти.
Слънцезащитно се слага само отвътре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани