BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от bai_ILIA » 02 Ное 2021, 19:52

drago9205 написа:Колеги, възможно ли е Ф10 да е с М-package + M-aerodynamic package, но по вин да не излиза М-спорт окачване?
Гледам една кола в екстрите по вин не пише нито DDC, нито Адаптив Драйв, нито М-спорт suspension - та реално с нормално окачване ли трябва да е или с М-Спорт. До сега всички коли с М-пакет са излизали и изрично с М-спорт окачване (по подразбиране) или ако е добавено DDC


Значи е xDrive с М Спорт пакет. 10mm по-високо окачване от същата на задно с М Спорт.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от drago9205 » 02 Ное 2021, 22:59

Да, х-драйв е колата... значи височината е като само на задно със стандартно окачване, ясно.
Благодарско.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от bai_ILIA » 03 Ное 2021, 8:32

drago9205 написа:Да, х-драйв е колата... значи височината е като само на задно със стандартно окачване, ясно.
Благодарско.


Да, колега. Имах същата конфигурация - F10 530d xDrive M Sport. Това си спомням като проучвах детайлно модела.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

стопове при американско f10?

Мнение от ares2 » 03 Ное 2021, 15:01

Колеги, знаете ли как може да се преработят мигачите на стоповете от червени към оранж за да мине техно теста американско ф10?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от bai_ILIA » 04 Ное 2021, 14:14

https://www.facebook.com/Bolorit/

Тези маняци се занимават точно с това.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от barty » 06 Ное 2021, 14:04

Каква е разликата между колите с настройки Еко/Нормал/Спорт режим и тези без? Амортисьорите ли са различни?
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от drago9205 » 06 Ное 2021, 18:16

Колеги - при Ф10 с М-кает и Активен Круиз контрол (дистроник) - самото тяло на радара нали е видимо на решетката отдолу, а не е скрито зад нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

Мнение от fitter » 06 Ное 2021, 19:59

drago9205 написа:Колеги - при Ф10 с М-кает и Активен Круиз контрол (дистроник) - самото тяло на радара нали е видимо на решетката отдолу, а не е скрито зад нея.
Зад нея е, но там пред него решетката е плътна.
Изображение

Изображение



Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от drago9205 » 06 Ное 2021, 20:37

Благодаря, колега.
Да това имах предвид - на самата решетка има "визуален елемент" (не знам как да го нарека), който да е отличим и зад него да е радара.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.11.2021
Пол: Мъж

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Dimoff8989 » 08 Ное 2021, 11:42

Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от adovet » 08 Ное 2021, 13:24

Dimoff8989 написа:Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.

Общо взето трудно може да докажеш, че майстора ти е виновен, все пак е кола на над 200к. Имай впредвид и че повечето майстори винаги при възможност ще натопят колегата си. В крайна сметка каква е причината за да се скапе двигателя, какво казват другите майстори?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.11.2021
Пол: Мъж

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Dimoff8989 » 08 Ное 2021, 14:12

adovet написа:
Dimoff8989 написа:Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.

Общо взето трудно може да докажеш, че майстора ти е виновен, все пак е кола на над 200к. Имай впредвид и че повечето майстори винаги при възможност ще натопят колегата си. В крайна сметка каква е причината за да се скапе двигателя, какво казват другите майстори?



Оказва се че в 4ти цилиндър имало външни тела, но трябва да се отваря двигателя , защото от долу всичко е здраво. Гледал го е с камера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 08 Ное 2021, 15:28

Тия външни тела 5400 км вътре в цилиндъра ли се търкаляха?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.11.2021
Пол: Мъж

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Dimoff8989 » 08 Ное 2021, 16:25

grkv написа:Тия външни тела 5400 км вътре в цилиндъра ли се търкаляха?


Нямам предства, не разбирам много от двигатели на коли и повреди, но това нещо се случи 400км след като смених предния кардан и картер, маслена помпа не е сменяна, защото по негови думи не е била повредена след счупването на кардана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ares2 » 09 Ное 2021, 18:00

колеги може ли малко помощ с тази грешка с червената точка. 133E10 - деактивиран валвтроник?
колата е от щатите 535и и след като заредихме бензин тук (100 октана) се появи това. :dunno: или е съвпадение или нещо стана, но..
на дисплея изписва drivetrain malfunction
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook