BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:Колеги, възможно ли е Ф10 да е с М-package + M-aerodynamic package, но по вин да не излиза М-спорт окачване?
Гледам една кола в екстрите по вин не пише нито DDC, нито Адаптив Драйв, нито М-спорт suspension - та реално с нормално окачване ли трябва да е или с М-Спорт. До сега всички коли с М-пакет са излизали и изрично с М-спорт окачване (по подразбиране) или ако е добавено DDC
Значи е xDrive с М Спорт пакет. 10mm по-високо окачване от същата на задно с М Спорт.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Да, х-драйв е колата... значи височината е като само на задно със стандартно окачване, ясно.
Благодарско.
Благодарско.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:Да, х-драйв е колата... значи височината е като само на задно със стандартно окачване, ясно.
Благодарско.
Да, колега. Имах същата конфигурация - F10 530d xDrive M Sport. Това си спомням като проучвах детайлно модела.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
стопове при американско f10?
Колеги, знаете ли как може да се преработят мигачите на стоповете от червени към оранж за да мине техно теста американско ф10?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
"Чемодан, вокзал, Москва"
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Каква е разликата между колите с настройки Еко/Нормал/Спорт режим и тези без? Амортисьорите ли са различни?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги - при Ф10 с М-кает и Активен Круиз контрол (дистроник) - самото тяло на радара нали е видимо на решетката отдолу, а не е скрито зад нея.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Зад нея е, но там пред него решетката е плътна.drago9205 написа:Колеги - при Ф10 с М-кает и Активен Круиз контрол (дистроник) - самото тяло на радара нали е видимо на решетката отдолу, а не е скрито зад нея.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Благодаря, колега.
Да това имах предвид - на самата решетка има "визуален елемент" (не знам как да го нарека), който да е отличим и зад него да е радара.
Да това имах предвид - на самата решетка има "визуален елемент" (не знам как да го нарека), който да е отличим и зад него да е радара.
- Dimoff8989
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.11.2021
- Пол: Мъж
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Dimoff8989 написа:Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.
Общо взето трудно може да докажеш, че майстора ти е виновен, все пак е кола на над 200к. Имай впредвид и че повечето майстори винаги при възможност ще натопят колегата си. В крайна сметка каква е причината за да се скапе двигателя, какво казват другите майстори?
- Dimoff8989
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.11.2021
- Пол: Мъж
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
adovet написа:Dimoff8989 написа:Здравейте колеги.
Преди 1г си взех BMW f10 530xd 2012г.Купих го на 230хил. км. От Австрия с история до 220хил.км в БМВ.
Зимата правих ремонт на дюзи 6бр. рециклиране, смяна на горивната помпа, прецистване на дпф, и тъй като двигаделя беше свален четох форума и реших да сменя и веригата. След като я взех от майстора ми направи впечетление че двигателя работи малко по-шумно. Минах около 5000км. и лятото смених преден кардан, картер и също така трябваше и маслена помпа. Закарах колата при същия "майстор" , който в последствие се оказа че не е сменил помпата защото решил че е била здрава. Дотук добре, но след 400км колата отново изгасна и сега няма палене. След дълго чакане отново при същия "майстот" се оказва че 4ти цилиндър бил леш, бутала и незнам още какво. Говорих с 4 5 различни майстори които нямат общо един с друг, и всички ми казаха че последното разваляне е в следствие от некачествен преден ремонт.
И сега следва нов тежък ремонт.
Въпроса ми е понеже вече на 99.9% ми е ясно че съм сгрешил с майстора, някой имал ли е подобен проблем, как е постъпвал или как вие бихте постъпили защото не смятам да плащам нещо което не е по моя вина.
Благодаря ви за отговора предварително.
Общо взето трудно може да докажеш, че майстора ти е виновен, все пак е кола на над 200к. Имай впредвид и че повечето майстори винаги при възможност ще натопят колегата си. В крайна сметка каква е причината за да се скапе двигателя, какво казват другите майстори?
Оказва се че в 4ти цилиндър имало външни тела, но трябва да се отваря двигателя , защото от долу всичко е здраво. Гледал го е с камера.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Тия външни тела 5400 км вътре в цилиндъра ли се търкаляха?
- Dimoff8989
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.11.2021
- Пол: Мъж
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:Тия външни тела 5400 км вътре в цилиндъра ли се търкаляха?
Нямам предства, не разбирам много от двигатели на коли и повреди, но това нещо се случи 400км след като смених предния кардан и картер, маслена помпа не е сменяна, защото по негови думи не е била повредена след счупването на кардана.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
колеги може ли малко помощ с тази грешка с червената точка. 133E10 - деактивиран валвтроник?
колата е от щатите 535и и след като заредихме бензин тук (100 октана) се появи това. или е съвпадение или нещо стана, но..
на дисплея изписва drivetrain malfunction
колата е от щатите 535и и след като заредихме бензин тук (100 октана) се появи това. или е съвпадение или нещо стана, но..
на дисплея изписва drivetrain malfunction
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани