BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги,
Може ли мнение за н55 306к.с. Ф10.
Може ли мнение за н55 306к.с. Ф10.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
Ми аз паля и чакам 1-2 минути ей така просто дето се вика колата да се "събуди" не толкова да загрее. Представи си че спиш и някой дойде и те изръчка да станеш на секундата и да тръгнеш, малко кофти.
Както казваш ти навици всякакви.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз нищо не чакам, паля излизам от клетката на гаража, слизам заключвам клетката на гаража, отварям на децата ми да ги настаня, пълня багажника. Това отнема 3-5мин през които съм се натровил ако нямаше филтър. Вариант е да гася колата ама ако е без филтър още първото запалване ще изхвърли сажди, които ще глътна.
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
В ръководството за употеба на BMW F10 пише, че не е нужно да чакаме на място да загрява автомобила. Препоръчват да потеглим със умерена скорост, тъй като така по-бъро двигателят ще достигне работна температура. Хората са си го написали. Аз все пак изчаквам около минута, когато е много студено, за да раздвижи маслото, но не чакам да загрява на място.
Що се отнася до ДПФ, за мен е задължителен. Филтърът изкарва повече от 300 000 км ако двигателят няма някакви проблеми, дори и при преобладаващо градско каране. Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу. Ако искате да осакатявате двигателя си вземете един дизел Еуро4 и режете всичко на воля.
Що се отнася до ДПФ, за мен е задължителен. Филтърът изкарва повече от 300 000 км ако двигателят няма някакви проблеми, дори и при преобладаващо градско каране. Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу. Ако искате да осакатявате двигателя си вземете един дизел Еуро4 и режете всичко на воля.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
По темата.
Последна промяна MMG на 07 Май 2023, 7:38, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
То е достатъчно да вкараш колата, след това дори загасена ще мирише доста време около нея, докато се стоварите цялото семейство със все багажи не е никак приятно.
За мен не е оферта сам да се тровя - затова и давам аргументи в полза на тези еко системи.
Другият аргумент е чисто имиджов - кофти е хората да се обръщат след коли за 30-40-50-60 бона, за да се чудя от тях ли смърди така гадно. По сервизите също се оплакват, че нон-стоп се тровят от клиентски коли, защото масово са изтърбушени.
Все пак всеки сам решава според ситуацията и условията в неговия живот.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
mrwrong написа:Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу.
Повярвай ми, доста хора щяха да ''побългаряват'' колите си, ако техническите прегледи не бяха толкова строги извън БГ
Иначе съм виждал доста гаранционни коли, които изключват Адблу системата
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Exclusive89 написа:mrwrong написа:Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу.
Повярвай ми, доста хора щяха да ''побългаряват'' колите си, ако техническите прегледи не бяха толкова строги извън БГ
Иначе съм виждал доста гаранционни коли, които изключват Адблу системата
Като ти обевят 1000+ Евро за резервоар на адблу и по добрия вариант е да се изключи, миналата седмица доиде при мен едно младо момче със Ф21 феис 118д на 80к км реални и беше премахнат дпф и ЕГР че зараду ЕГР киото бил блокирал ако спрели само ЕГР щял да се запуши ДПФ и понеже ЕГР бил блокирал отворен го сменили със нов, нищо че го изключили
- Stan85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 520xd lci
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Аз купувах от С-матик и като качество са ок (за е61 обаче).
Вече близо година и нямам проблем.
Разгледай за Дънлоп в интернет, по-скъпи са, но са качествени.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз скоро бях във Вабонти и рециклирах компресор и две въздушни възглавници.Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Доволен съм от отношението и бързината на работа. За качество- към момента нямам оплаквания.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
Няма особен смисъл процедурата. Аз бих сменил масло на диф само ако е имало теч и съм му сменял семерингите примерно.... или ако е над 10 годишно.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vld написа:ekalchev написа:Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
Няма особен смисъл процедурата. Аз бих сменил масло на диф само ако е имало теч и съм му сменял семерингите примерно.... или ако е над 10 годишно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани