BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Моторче вихрови клапи
Здравейте колеги,
Отскоро имам F10 и съм нов във форума.
Искам да пипитам възможно ли е софтуерно да се изключват вихровите клапи, защото при студен двигател има около мин. тресене. Ходих на диагностика и ми казаха, че всичко друго е ок само моторчето което задвижва тези клапи е дало грешка.
Отскоро имам F10 и съм нов във форума.
Искам да пипитам възможно ли е софтуерно да се изключват вихровите клапи, защото при студен двигател има около мин. тресене. Ходих на диагностика и ми казаха, че всичко друго е ок само моторчето което задвижва тези клапи е дало грешка.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
От това което си описал, изглежда вх. колектор ти е за чистене.
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Моторче вихрови клапи
maha_1 написа:Здравейте колеги,
Отскоро имам F10 и съм нов във форума.
Искам да пипитам възможно ли е софтуерно да се изключват вихровите клапи, защото при студен двигател има около мин. тресене. Ходих на диагностика и ми казаха, че всичко друго е ок само моторчето което задвижва тези клапи е дало грешка.
Може би е по-лесно да смениш моторчето и да изчистиш нагара по колектора.
Скоро ще започнат и мотора за изключват софтуерно, че да няма проблеми...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Следния проблем се появи. Сутрин когато запаля колата имам едни леки вибрации идващи от двигателя с лека (и не винаги) игра на оборотите. Всъщност преди бяха повече, но отворихме и почистихме всмукателния колектор и ЕГР ръчно. Сглобихме я и намаляха, но ако не я карам два дни при първото палене сутрин пак се появят за кратко, но ги има. Тампоните на двигстеля са нови та поне вибрациите не са от там.
Мнения ?
Мнения ?
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги смятам да си сменя водната помпа и термостата сам понеже процедурата е лесна (помпата не е електрическа),проблема идва в обезвъздушаването на системата.Как правилно се обезвъздушава понеже f10/11 и по точно дизел 525 нямат пробки както на E46 примерно за изкарване на въздуха.В BMW използват вакуум за премахването на въздуха,в домашни условия възможно ли е човек сам да си обезвъздуши системата без вакуум?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Има ли записани грешки?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
f10 530d 245кс
Здравейте,
Имам следния проблем:
При първо палене сутрин двигателя се притриса в рамките на 30 секунди след палене. Оборотите също варират много леко и не винаги, но се случва. Почистихме ръчно ЕГР и всмукателен колектор. Намаляха нещата драстично, но пак се появяват същите симптоми.
Не знам дали има значение и дали съм прав, тъй като от скоро карам колата, но виждам разход в града и то в съвсем нормално движение от 15/100, коеот ми се струва доста и то не на къс пробег, тъй като последните дни ми се наложи да въртя по 60-70км в града и то без да гася двигателя. Сравнявам с едно А5 3.0тди с 245 коня 4х4, което в най зверските задръствания дава 12-12.5/100км. Двете коли са с идентично тегло, а в моя случай дори не говорим за зверско задръстване.
Може и да са два проблема. Дано стане дискусия. Ще кача по късно и снимките на частите, които чистихме.
Имам следния проблем:
При първо палене сутрин двигателя се притриса в рамките на 30 секунди след палене. Оборотите също варират много леко и не винаги, но се случва. Почистихме ръчно ЕГР и всмукателен колектор. Намаляха нещата драстично, но пак се появяват същите симптоми.
Не знам дали има значение и дали съм прав, тъй като от скоро карам колата, но виждам разход в града и то в съвсем нормално движение от 15/100, коеот ми се струва доста и то не на къс пробег, тъй като последните дни ми се наложи да въртя по 60-70км в града и то без да гася двигателя. Сравнявам с едно А5 3.0тди с 245 коня 4х4, което в най зверските задръствания дава 12-12.5/100км. Двете коли са с идентично тегло, а в моя случай дори не говорим за зверско задръстване.
Може и да са два проблема. Дано стане дискусия. Ще кача по късно и снимките на частите, които чистихме.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна yst127 на 30 Ное 2021, 14:38, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
chris_barnes написа:Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Абсолютно никакви. Качих снимките по-горе.
Само да добавя и че зимата колата е със 17 цола джанти в момента, а лятото е на 19 спортпакет. Не се влача по пътя, но не се и режа от светофар до светофар. Абсолютно нормално каране. Сипвам и скъпата нафта по незнайни за мен причини.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Корекциите на дюзите как са? Мерена ли е компресия? Може да е дюза или проблем в някой цилиндър.yst127 написа:chris_barnes написа:Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Абсолютно никакви. Качих снимките по-горе.
Само да добавя и че зимата колата е със 17 цола джанти в момента, а лятото е на 19 спортпакет. Не се влача по пътя, но не се и режа от светофар до светофар. Абсолютно нормално каране. Сипвам и скъпата нафта по незнайни за мен причини.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
fitter написа:Корекциите на дюзите как са? Мерена ли е компресия? Може да е дюза или проблем в някой цилиндър.yst127 написа:chris_barnes написа:Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Абсолютно никакви. Качих снимките по-горе.
Само да добавя и че зимата колата е със 17 цола джанти в момента, а лятото е на 19 спортпакет. Не се влача по пътя, но не се и режа от светофар до светофар. Абсолютно нормално каране. Сипвам и скъпата нафта по незнайни за мен причини.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Дюзите са гледани и са цитирам "като по учебник". Компресия в цилиндрите не е мерена.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Дюзите са гледани на стенд или на диагностика? Ако е последното - не винаги може да се разчита на 100%
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
yst127 написа:fitter написа:Корекциите на дюзите как са? Мерена ли е компресия? Може да е дюза или проблем в някой цилиндър.yst127 написа:chris_barnes написа:Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Абсолютно никакви. Качих снимките по-горе.
Само да добавя и че зимата колата е със 17 цола джанти в момента, а лятото е на 19 спортпакет. Не се влача по пътя, но не се и режа от светофар до светофар. Абсолютно нормално каране. Сипвам и скъпата нафта по незнайни за мен причини.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Дюзите са гледани и са цитирам "като по учебник". Компресия в цилиндрите не е мерена.
А как са гледани- топъл или студен мотор. Гледайте го при запалване на студен мотор. Ако в първата минута има дюза с голяма корекция, която пада бързо и се нормализира е знак, че има проблем в този цилиндър. Там вече се гледа дюзата или самия цилиндър - сравянване на компресията с останалите цилиндри.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
fitter написа:yst127 написа:fitter написа:Корекциите на дюзите как са? Мерена ли е компресия? Може да е дюза или проблем в някой цилиндър.yst127 написа:chris_barnes написа:Ами аз пак си питам, както и по-горе. Има ли грешки на диагностика?
Абсолютно никакви. Качих снимките по-горе.
Само да добавя и че зимата колата е със 17 цола джанти в момента, а лятото е на 19 спортпакет. Не се влача по пътя, но не се и режа от светофар до светофар. Абсолютно нормално каране. Сипвам и скъпата нафта по незнайни за мен причини.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Дюзите са гледани и са цитирам "като по учебник". Компресия в цилиндрите не е мерена.
А как са гледани- топъл или студен мотор. Гледайте го при запалване на студен мотор. Ако в първата минута има дюза с голяма корекция, която пада бързо и се нормализира е знак, че има проблем в този цилиндър. Там вече се гледа дюзата или самия цилиндър - сравянване на компресията с останалите цилиндри.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря. Ще ги погледна и ще пиша като имам информация и снимки.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здрасти,chris_barnes написа:А ти къде търси? Във всяка бензиностанция на Шел има (друг е въпроса че там е дебело). Има го и при дилъри като Интеркарс и Елиткар. Със сигурност го има и в МаксКар.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Търсиш в първия срещнат голям магазин за авточасти в Пловдив. Както и да е за следващия път ще отделя повече време за проучване на пазара.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани