BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:Такива камъчета не би трябвало да водят до спукване на фара. Често срещано е уплънтнието на капачките да пропуска и понякога от там прави конденз.
Отворих капачката на фара, която е в моторния отсег, изкарах колата на слънце и конденза изчезна. Изминаха 3 дни и затворих капачката. Отново на път и се наложи колата да нощува навън, сутринта цялата беше мокра, а фара отново беше кондензирал целия отвътре? Възможно ли е конденза да се получава от капачката в подкалника при положение, че не е валяло и не съм пръскал с пароструйката в подкалника?
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vankata 1296 написа:drago9205 написа:Такива камъчета не би трябвало да водят до спукване на фара. Често срещано е уплънтнието на капачките да пропуска и понякога от там прави конденз.
Отворих капачката на фара, която е в моторния отсег, изкарах колата на слънце и конденза изчезна. Изминаха 3 дни и затворих капачката. Отново на път и се наложи колата да нощува навън, сутринта цялата беше мокра, а фара отново беше кондензирал целия отвътре? Възможно ли е конденза да се получава от капачката в подкалника при положение, че не е валяло и не съм пръскал с пароструйката в подкалника?
Здравей!
За този ДЕФЕКТ на фаровете има доста коментари във форума, прочети!
Аз така карам, появява се и без да вали, когато има разлика в температурата, леко се запотяват краищата на фаровете.
Като видя, че става конденз, т.е. капки, ще отида при някой който се занимава с фарове, да опита да направи нещо.
ПП. Изпращам ти файл с официалното обяснение на БМВ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vankata 1296 написа:Здравейте, след като се прибрах от път, измих колата и десния фар сериозно се изпоти?
По спомен от камьон зад, който карах ми хвърляше камъчета дали е възможно да е спукал стъклото? От Армеец дали ще признаят щетата?
Преди това фаровете не са се потили! Ако има колега да бутне едно рамо пред Армейци? Черпя естествено!
Благодарско!
Как да ти кажем, дали е спукал стъклото!!! Огледай си фара и ако е спукан, няма как да не го забележиш! Успех
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
Колега, как изглеждат тези уплътнения? На скоро, свалях горната капачка, но не видях да има уплътнение?
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
PolandBall написа:drago9205 написа:При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
Колега, как изглеждат тези уплътнения? На скоро, свалях горната капачка, но не видях да има уплътнение?
Меко поресто, сиво на цвят, залепено е на самата капачка. Ако го нямаш - капачката халтави. Мене на единия фар голямата капачка го няма, не знам как не е паднала. С лекота се отвива
напиши в гуугъл : bmw 63117204272 и дай на картинки .. има снимки на капачките отзад
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
Това е 63117268653 ОЕМ кита за уплътненията в капачката в подкалника, а за капачката, която е горе при мотора там не намирам уплътнение по вин, или нова капачка може би, незнам, но ще разбера!
А до колегата в горният пост спукването може да се измери в микрони, но видимо и с допир не усещам да има разрез!
Ще ходя в car valenting при колега, който навремето беше в Симеоново, ако се сещате за него, ника му беше geraka. Поздрави!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте,
Искам да попитам дали това на снимките е ptc?
Ако е това кога и как се пуска?
Как може да се тества?
Питам понеже в тези студени дни не забелязвам да почва да топли преди да загрее мотора.
Поздрави!
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Искам да попитам дали това на снимките е ptc?
Ако е това кога и как се пуска?
Как може да се тества?
Питам понеже в тези студени дни не забелязвам да почва да топли преди да загрее мотора.
Поздрави!
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vankata 1296 написа:drago9205 написа:При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
Това е 63117268653 ОЕМ кита за уплътненията в капачката в подкалника, а за капачката, която е горе при мотора там не намирам уплътнение по вин, или нова капачка може би, незнам, но ще разбера!
А до колегата в горният пост спукването може да се измери в микрони, но видимо и с допир не усещам да има разрез!
Ще ходя в car valenting при колега, който навремето беше в Симеоново, ако се сещате за него, ника му беше geraka. Поздрави!
Колега този номер е за уплътненията на мигача и на диодите отдолу. Капачката няма уплътнения отделно, цяла капачка се взема.
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги! От известно време в единия фар доста минсе запотява. Не съм сменял крушки нито съм ръчкал нещо по фаровете като цяло. Огледах фара отвън, но не видях пукнатини или удари от камъчета. Някой може ли да препоръча място където могат да ми запечатат фаровете за Пловдив и околията?
Ето така изглеждаше фара тази сутрин след около 20 минути шофиране: https://ibb.co/cJnRvyf
Ето така изглеждаше фара тази сутрин след около 20 минути шофиране: https://ibb.co/cJnRvyf
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
dido0o``` написа:vankata 1296 написа:drago9205 написа:При сериозен конденз вариантите са 2:
1. Капачките (горна и в подкалника) - трябва да им се сменят уплътненията
2. Спукан фар (или около стъклото или
Иначе някакъв лек конденз е г/д ненормално да има от време на време, особено като стане по-снежно или вали здраво.
Това е 63117268653 ОЕМ кита за уплътненията в капачката в подкалника, а за капачката, която е горе при мотора там не намирам уплътнение по вин, или нова капачка може би, незнам, но ще разбера!
А до колегата в горният пост спукването може да се измери в микрони, но видимо и с допир не усещам да има разрез!
Ще ходя в car valenting при колега, който навремето беше в Симеоново, ако се сещате за него, ника му беше geraka. Поздрави!
Колега този номер е за уплътненията на мигача и на диодите отдолу. Капачката няма уплътнения отделно, цяла капачка се взема.
В самия кит има три гумени ‘О’ ринга. Голям за капачката в подкалника и два малки. А уплътнение за горната капачка няма.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, имам ф11 с опция 536 (печка) но нямах дистанционно за нея. Закупих си втора употреба и пробвах да го сдвоя чрез процедурата в ISTA, но не ми се получава. Новото дистанционно е на 868мхз, как да разбера фабричното дали трябва да е 868 или 434мхз ,или къде може да е проблема. Приемам насоки и съвети. Печката работи идеално през менюто на идрайва. VIN -а ми е wbamw91080dv09892 Благодаря в аванс за насоките.
- bagration
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.11.2021
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d N57B30
Некоректни показания на ниво масло и гориво в резервоар
Привет. Възможно ли е според вас изведнъж да се бъгнат показанията на нивото на маслото на idrive и показателя за гориво в таблото? Маслото ми го дава в жълто за завишено ниво а в истина на щеката е 2-3mm под max. Горивото на таблото взе да играе с литри нагоре-надолу - съответно и оставащия пробег полудя. Имат ли нещо общо тези две работи?, не може пък чак толкова съвпадение - гледам ги често всичките показания в колата и веднага ми прави впечатление нещо такова.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
bagration написа:Привет. Възможно ли е според вас изведнъж да се бъгнат показанията на нивото на маслото на idrive и показателя за гориво в таблото? ...
Прочете ли за грешки колата.. нещо по комуникационните шини?
- bagration
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.11.2021
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d N57B30
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не знам ама миналия месец ми сменяха горивната помпа и после ще проверя у нас дали старата е с поплавъка или механиците за го прехвърлили от старата на новата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани