Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Ангренажна верига N57
BMW120 написа:Не няма никаквни оплаквания, но незнаех дали са сменяни. На 300 000км. Беше леко отворена, веригите категорично са за смяна. Има 5 градуса отклонение, а обтегача е докрай
А коя година е колата?
Re: Ангренажна верига N57
BMW120 написа:Аз също съм за смяна след една лека проверка...
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd
1. Не задължително. Масово се слагат на колбеншмит и няма оплакване.
2. Чукне ли 200000км за мен е задължително - основни, биелни и маслена помпа. Сегменти по желание.
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: Ангренажна верига N57
Вуйчо написа:Актуална цена за части + труд за смяна на ангренажен комплект за F10 530d 245к.с. само на задно, произведено юни 2011? За София и околията става дума.
2400лв.
Това е за МОПАРТ сервиз на Околовръстното до бензиностанция VM Ма..решки....
Питах за мята 2.0 дизел, но ми каза, че няма значение, 2, 3-ка със, без xdrive, една цена е!
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: Ангренажна верига N57
Alben написа:Вуйчо написа:Актуална цена за части + труд за смяна на ангренажен комплект за F10 530d 245к.с. само на задно, произведено юни 2011? За София и околията става дума.
2400лв.
Това е за МОПАРТ сервиз на Околовръстното до бензиностанция VM Ма..решки....
Питах за мята 2.0 дизел, но ми каза, че няма значение, 2, 3-ка със, без xdrive, една цена е!
ПП: Забравих, в ДАРУ КАР ми казаха 3000лв., но питах по VIN и се отнася за 2.0 дизел, не знам дали е същото за 3.0 дизел.
Re: Ангренажна верига N57
Аз днес оставих моята в сервиз, специализиран зя BMW. (неоторизиран). Същия мотор и само на задно. 2880лв е цената за работа+ ОЕМ части от BMW. Ще получа и гаранция 100 000км. При разглабянето допълнително ще гледат маслена помпа, основни и биелни лагери. Докарах си колата на ход от Холандия на 258 000км преди 2 седмици, нямаше тракания, мотора работи много тихо и равномерно, не бяха открити стружки във филтъра, в петък ще видим в какво състояние ще е помпата и лагерите. Притесняват ме интервалите, през които е обслужвана първите й 150 000КМ в немско. 28 000км....Вуйчо написа:Актуална цена за части + труд за смяна на ангренажен комплект за F10 530d 245к.с. само на задно, произведено юни 2011? За София и околията става дума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ангренажна верига N57
hristiaan написа:Аз днес оставих моята в сервиз, специализиран зя BMW. (неоторизиран). Същия мотор и само на задно. 2880лв е цената за работа+ ОЕМ части от BMW. Ще получа и гаранция 100 000км. При разглабянето допълнително ще гледат маслена помпа, основни и биелни лагери. Докарах си колата на ход от Холандия на 258 000км преди 2 седмици, нямаше тракания, мотора работи много тихо и равномерно, не бяха открити стружки във филтъра, в петък ще видим в какво състояние ще е помпата и лагерите. Притесняват ме интервалите, през които е обслужвана първите й 150 000КМ в немско. 28 000км....Вуйчо написа:Актуална цена за части + труд за смяна на ангренажен комплект за F10 530d 245к.с. само на задно, произведено юни 2011? За София и околията става дума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се заяждам,но как ще разберат състоянието на помпата
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Никак.
Както и лагерите... разглобиш ли достатъчно, че да видиш лагерите, то по-добре ги смени.. така и така. ще купуваш нови болтове за няколко стотин лв... апък може и да ти го сглобят със старите.. те бая майстори и главите стягат със старите...
Вчера имаше тема във ФБ групата за едно 2.0 177, как след обслужване - вериги и лагери отишло в кофата след месец. Не са единични случаи.
Както и лагерите... разглобиш ли достатъчно, че да видиш лагерите, то по-добре ги смени.. така и така. ще купуваш нови болтове за няколко стотин лв... апък може и да ти го сглобят със старите.. те бая майстори и главите стягат със старите...
Вчера имаше тема във ФБ групата за едно 2.0 177, как след обслужване - вериги и лагери отишло в кофата след месец. Не са единични случаи.
Re: Ангренажна верига N57
Относно помпата - не зная. На лагерите не се ли наблюдава циментацията? Ако има видимо износване, сменям...? Относно веригите, нещата там са били плашещи, огромен късмет съм извадил, че съм успял да си я докарам на ход 2200км. Веригата почти се вади на ръка.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Ангренажна верига N57
hristiaan написа:Относно помпата - не зная. На лагерите не се ли наблюдава циментацията? Ако има видимо износване, сменям...? Относно веригите, нещата там са били плашещи, огромен късмет съм извадил, че съм успял да си я докарам на ход 2200км. Веригата почти се вади на ръка.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега, прикачвам ти снимка на моите лагери - така и така си я разглобил, сменяй помпата и лагерите, за да не те боли главата после и да си на пръсти и да се притесняваш дали лагера ще превърти, или не. Аз съм на 256к и стружките ги видяхме по-късно във филтъра, така че сега ако не ги смениш, нищо чудно след 10-15 000 да видиш стружки на масления филтър
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Ангренажна верига N57
ОК, благодаря ти.Eliyan написа:hristiaan написа:Относно помпата - не зная. На лагерите не се ли наблюдава циментацията? Ако има видимо износване, сменям...? Относно веригите, нещата там са били плашещи, огромен късмет съм извадил, че съм успял да си я докарам на ход 2200км. Веригата почти се вади на ръка.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега, прикачвам ти снимка на моите лагери - така и така си я разглобил, сменяй помпата и лагерите, за да не те боли главата после и да си на пръсти и да се притесняваш дали лагера ще превърти, или не. Аз съм на 256к и стружките ги видяхме по-късно във филтъра, така че сега ако не ги смениш, нищо чудно след 10-15 000 да видиш стружки на масления филтър
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Ангренажна верига N57
hristiaan написа:Относно помпата - не зная. На лагерите не се ли наблюдава циментацията? Ако има видимо износване, сменям...? Относно веригите, нещата там са били плашещи, огромен късмет съм извадил, че съм успял да си я докарам на ход 2200км. Веригата почти се вади на ръка.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Коя година е колата?
Re: Ангренажна верига N57
2010г. Смених всичко, лагери, помпа и вериги. 4900лв.Teogop написа:hristiaan написа:Относно помпата - не зная. На лагерите не се ли наблюдава циментацията? Ако има видимо износване, сменям...? Относно веригите, нещата там са били плашещи, огромен късмет съм извадил, че съм успял да си я докарам на ход 2200км. Веригата почти се вади на ръка.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Коя година е колата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани