Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ангренажна верига N57
iceblast написа:Около 3000-3300лв. с ДДС в Дару кар.
Точно така. Аз ги правих в Дару Кар и по спомен веригите + масло и маслен филтър бяха към 3200лв. За кой град те интересува?
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Ангренажна верига N57
PolandBall написа:Здравейте, каква е ориентировъчната цена за смяната на веригата на 258к.с. мотора. Части + труд?
Това е цената в ОЕМ сервиз, не в ОЕМ около 1600 до 2000 ако си с Х си в горната граница.
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Ангренажна верига N57
Благодаря за информацията колеги!
Поздрави.
Поздрави.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
Re: Ангренажна верига N57
Taruno написа:PolandBall написа:Здравейте, каква е ориентировъчната цена за смяната на веригата на 258к.с. мотора. Части + труд?
Това е цената в ОЕМ сервиз, не в ОЕМ около 1600 до 2000 ако си с Х си в горната граница.
Според мен не е коректно това, ако се ползват оригинални части и се смени всичко. Аз обслужвах веригата на Мини Купър на приятелката ми и излезе 1600лв. с оригинални части в МоПарт сервиз.
В ОЕМ сервиз цената е 5к, но при положение, че Дару кар дават отстъпка на части + труд + гаранция (истинска) (от известно време Ф10 е включен в програмата 5+), не виждам никакъв смисъл някой да рискува в гаражен сервиз с иБейски части.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Ангренажна верига N57
iceblast написа:Taruno написа:PolandBall написа:Здравейте, каква е ориентировъчната цена за смяната на веригата на 258к.с. мотора. Части + труд?
Това е цената в ОЕМ сервиз, не в ОЕМ около 1600 до 2000 ако си с Х си в горната граница.
Според мен не е коректно това, ако се ползват оригинални части и се смени всичко. Аз обслужвах веригата на Мини Купър на приятелката ми и излезе 1600лв. с оригинални части в МоПарт сервиз.
В ОЕМ сервиз цената е 5к, но при положение, че Дару кар дават отстъпка на части + труд + гаранция (истинска) (от известно време Ф10 е включен в програмата 5+), не виждам никакъв смисъл някой да рискува в гаражен сервиз с иБейски части.
Кое не е коректно, в Бова съще е около 3к и малко, а има алтернативни серивизи дето си дават гаранция и ползват само оем части за тях и казвам, къде видя ебей части.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ангренажна верига N57
Най-важното в уравнението е - ОЕМ части и гаранция.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Ангренажна верига N57
Всеки си преценява в крайна сметка.
И в двата случая има доволни и недоволни и това е нормално според мен.
И в двата случая има доволни и недоволни и това е нормално според мен.
Re: Ангренажна верига N57
Taruno написа:iceblast написа:Taruno написа:PolandBall написа:Здравейте, каква е ориентировъчната цена за смяната на веригата на 258к.с. мотора. Части + труд?
Това е цената в ОЕМ сервиз, не в ОЕМ около 1600 до 2000 ако си с Х си в горната граница.
Според мен не е коректно това, ако се ползват оригинални части и се смени всичко. Аз обслужвах веригата на Мини Купър на приятелката ми и излезе 1600лв. с оригинални части в МоПарт сервиз.
В ОЕМ сервиз цената е 5к, но при положение, че Дару кар дават отстъпка на части + труд + гаранция (истинска) (от известно време Ф10 е включен в програмата 5+), не виждам никакъв смисъл някой да рискува в гаражен сервиз с иБейски части.
Кое не е коректно, в Бова съще е около 3к и малко, а има алтернативни серивизи дето си дават гаранция и ползват само оем части за тях и казвам, къде видя ебей части.
1600лв. с ОЕМ части и качествен труд ми изглежда несериозно, че даже и гаранция да дадът и тя да е сериозна. За мен при тези цени в официалните представителства този ремонт задъшжитешно трябва да бъде извършен там.
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Ангренажна верига N57
P.S Колата е 530 xDrive, автомат. Мисля че и това има значение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Ангренажна верига N57
GlavanizeR написа:Наскоро сменях. Труда беше около 1000 лева в хубав сервиз в Пловдив. Частите бяха около 650. Прикачам фактурата от частите без отстъпката, почти всичко е с 43% отстъпка. Разбира се, сигурно има майстори които и за 300-400 лв биха ги сменили, но за личните ми коли не обичам да пестя чак толкова.
P.S Колата е 530 xDrive, автомат. Мисля че и това има значение.
То хубаво, ама с тия Febi-та да не пръцне скоро?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ангренажна верига N57
Доста неща не са сменили. Зъбните колела са 3 броя. Сменят се дифтунгите на дюзите, маслената дюза и доста болтове. Полуоските се стягат само с нови болтове. Не виждам гарнитура картер. Мотора вадиха ли го или на място? Щом е 1000лв труда би трябвало да са го вадили. Това, което си снимал е доста бюджетен вариант, но не пречи и така Веригите не са ОЕМ. Колко години гаранция дават на този ремонт от сервиза? Ако имаш 1-2г гаранция си супер. Питам разни неща най-вече заради колегите, на които им предстои смяната на вериги.
530 xDrive - E60, F10?
530 xDrive - E60, F10?
"Чемодан, вокзал, Москва"
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Ангренажна верига N57
bai_ILIA написа:Доста неща не са сменили. Зъбните колела са 3 броя. Сменят се дифтунгите на дюзите, маслената дюза и доста болтове. Полуоските се стягат само с нови болтове. Не виждам гарнитура картер. Мотора вадиха ли го или на място? Щом е 1000лв труда би трябвало да са го вадили. Това, което си снимал е доста бюджетен вариант, но не пречи и така Веригите не са ОЕМ. Колко години гаранция дават на този ремонт от сервиза? Ако имаш 1-2г гаранция си супер. Питам разни неща най-вече заради колегите, на които им предстои смяната на вериги.
530 xDrive - E60, F10?
+ масления обтегач и бананите(видимо може да са здрави, но не пречи да се раздробят)
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ангренажна верига N57
Мисля, че са част от ангренажния комплект заедно с веригите. Така, че обтегачите са там, но липсват 2 зъбни колела...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Ангренажна верига N57
Колата е 530D xDrive, F11 LCI. Смених още един пистов ремък и гарнитура картер(доколкото помня), ама тях ги купих допълнително. Мотора го вадиха, да. Може и по-евтино и по-скъпо като вариант. Просто вече ми е пето обслужване на подобно БМВ и ми писна да плащам . Ако тръгне да се прави всичко може и да се смени и ревизира турбо защото колата е на 200000 км, масло скорости, демферна шайба, че хвърчат и т.н.
П.С. Масово хората не сменят вегиги изобщо, а си карат на надежда да изкара, защото с изключение на БМВ манияците и тук таме някой друг по-разбиращ човечец, 90% от каращите марката са пълни индианци и мърлячи, купили колата с последните пари, че и назаем. В доста от БМВ-тата като се вгледам в гумите ДОТ 2011 и ми става ясно какъв човек я кара.
П.С. Масово хората не сменят вегиги изобщо, а си карат на надежда да изкара, защото с изключение на БМВ манияците и тук таме някой друг по-разбиращ човечец, 90% от каращите марката са пълни индианци и мърлячи, купили колата с последните пари, че и назаем. В доста от БМВ-тата като се вгледам в гумите ДОТ 2011 и ми става ясно какъв човек я кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани