Ангренажна верига N57

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от ekalchev » 18 Ное 2020, 12:30

Тая информация за 550d за лагерите от къде идва, защото в немските форуми твърдят че 550d няма проблем с лагерите, защото са направени по специална технология.

За лагерите на 550d:
The crankshaft bearings are also adapted to the new requirements. The crankshaft bearings are electroplated and lead-free and are used on both the connecting rod side and the cap side.
Източник: https://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw- ... dvigatelya
Двигатели, характеристики модельного ряда, фото, видео БМВ - BimmerFest.ru
Последна промяна ekalchev на 18 Яну 2021, 15:15, променена общо 5 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от fitter » 18 Ное 2020, 12:45

От тази таблица последните 3 двигателя са 2 и 3 турбини. И при трите ли го има проблема с лагерите? Не е ли най-голям проблема при 313 к.с?
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от fitter » 18 Ное 2020, 12:45

Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от FaceOff » 18 Ное 2020, 15:44

Ненко Вранков написа:
FaceOff написа:
Ненко Вранков написа:
zerhanzenun написа:Маслената помпа сменя ли се при смяна на веригите?

За кой двигател питаш... че така въпроса ти няма как да получи адекватен отговор.


Любопитно ми е, как уточняването на модела на мотора ще помогне за адекватен отговор на въпроса?

..


При версиите 35d и 40d на N57, проблемите с помпата идват главно от лагерите на коляновия вал. Поне аз не знам за някой с проблеми с маслената помпа с 3.0 при 200-250К км.


Колега, би ли обяснил, как основните лагери при 3.5д компрометират маслената помпа? А между другото, основни и биелни лагери при 3д и 3.5д са еднакви.. както и маслената помпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Burnar » 05 Дек 2020, 16:25

Аз съм чувал от трима майстори (не случайни), че маслената помпа се разваля, пада налягането на маслото, не се омазват добре лагерите и от там сгъва останалото. Лично в момента съм пред дилема Н55 или Н57, 30д или 35д... та чета всичко из основи и се интересувам болно. Аз бих сменил и маслената помпа със веригите и всичко прилежащо, не е особено скъпа. Няма никаква логика за скапване на помпата като последствие от лагерите, освен ако не са надробени и стружките не я скапят, но това ми се струва малко прекалено. Все пак при всяка смяна на масло масления филтър се "изследва".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Ненко Вранков » 06 Дек 2020, 18:19

Наясно сме, че филтъра е след помпата, нали? ;)
Именно разпаднатите лагери еб@ват майката на помпата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от bai_ILIA » 08 Дек 2020, 11:30

Точно така. Като правих веригите в Дару Кар питах дали трябва да сменям и маслената помпа. Отоговорът беше - не. Затова и не я смених. От друга страна ги сменях на 195 000км и колата е с пълна история в БМВ.
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от sasho1bs » 14 Дек 2020, 18:06

В какво състояние беше веригата на тези километри или не ви казаха?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Ненко Вранков » 14 Дек 2020, 18:30

Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Teogop » 15 Дек 2020, 19:47

Ненко Вранков написа:Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,

Коя година е колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Ненко Вранков » 15 Дек 2020, 20:43

Teogop написа:Коя година е колата?

юли 2013-та

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от fitter » 15 Дек 2020, 21:04

Ненко Вранков написа:Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,
Колега, лагерите имаха ли износване или ги смени превантивно? Биелните щом не си ги сменил, предполагам са били ОК.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от BMW120 » 16 Яну 2021, 17:16

Аз също съм за смяна след една лека проверка...
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Ненко Вранков » 17 Яну 2021, 7:50

BMW120 написа:Аз също съм за смяна след една лека проверка...
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd

На колко км е автомобилът? Има ли някакви оплаквания / симптоми към момента?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от BMW120 » 18 Яну 2021, 14:17

Не няма никаквни оплаквания, но незнаех дали са сменяни. На 300 000км. Беше леко отворена, веригите категорично са за смяна. Има 5 градуса отклонение, а обтегача е докрай
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook