Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Ангренажна верига N57
Тая информация за 550d за лагерите от къде идва, защото в немските форуми твърдят че 550d няма проблем с лагерите, защото са направени по специална технология.
За лагерите на 550d:
За лагерите на 550d:
The crankshaft bearings are also adapted to the new requirements. The crankshaft bearings are electroplated and lead-free and are used on both the connecting rod side and the cap side.
Източник: https://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw- ... dvigatelya
Двигатели, характеристики модельного ряда, фото, видео БМВ - BimmerFest.ru
Последна промяна ekalchev на 18 Яну 2021, 15:15, променена общо 5 пъти
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Ангренажна верига N57
От тази таблица последните 3 двигателя са 2 и 3 турбини. И при трите ли го има проблема с лагерите? Не е ли най-голям проблема при 313 к.с?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Ангренажна верига N57
Ненко Вранков написа:FaceOff написа:Ненко Вранков написа:zerhanzenun написа:Маслената помпа сменя ли се при смяна на веригите?
За кой двигател питаш... че така въпроса ти няма как да получи адекватен отговор.
Любопитно ми е, как уточняването на модела на мотора ще помогне за адекватен отговор на въпроса?
..
При версиите 35d и 40d на N57, проблемите с помпата идват главно от лагерите на коляновия вал. Поне аз не знам за някой с проблеми с маслената помпа с 3.0 при 200-250К км.
Колега, би ли обяснил, как основните лагери при 3.5д компрометират маслената помпа? А между другото, основни и биелни лагери при 3д и 3.5д са еднакви.. както и маслената помпа
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Ангренажна верига N57
Аз съм чувал от трима майстори (не случайни), че маслената помпа се разваля, пада налягането на маслото, не се омазват добре лагерите и от там сгъва останалото. Лично в момента съм пред дилема Н55 или Н57, 30д или 35д... та чета всичко из основи и се интересувам болно. Аз бих сменил и маслената помпа със веригите и всичко прилежащо, не е особено скъпа. Няма никаква логика за скапване на помпата като последствие от лагерите, освен ако не са надробени и стружките не я скапят, но това ми се струва малко прекалено. Все пак при всяка смяна на масло масления филтър се "изследва".
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Наясно сме, че филтъра е след помпата, нали?
Именно разпаднатите лагери еб@ват майката на помпата.
Именно разпаднатите лагери еб@ват майката на помпата.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ангренажна верига N57
Точно така. Като правих веригите в Дару Кар питах дали трябва да сменям и маслената помпа. Отоговорът беше - не. Затова и не я смених. От друга страна ги сменях на 195 000км и колата е с пълна история в БМВ.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Ангренажна верига N57
В какво състояние беше веригата на тези километри или не ви казаха?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Ангренажна верига N57
Ненко Вранков написа:Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,
Коя година е колата?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Teogop написа:Коя година е колата?
юли 2013-та
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Ангренажна верига N57
Колега, лагерите имаха ли износване или ги смени превантивно? Биелните щом не си ги сменил, предполагам са били ОК.Ненко Вранков написа:Аз онзи онзи ден си смених моите, всичко беше като от магазина.. автомобила е на 188К.
Обтегача беше само 2мм по навън от новия. Смених си и лагерите на коляновия вал.
Мотора ми е N47S1,
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ангренажна верига N57
Аз също съм за смяна след една лека проверка...
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
BMW120 написа:Аз също съм за смяна след една лека проверка...
Може ли някой да ми даде отговор на няколко въпроса...
1. Лагерите трябва ли да бъдат оригинални ако трябва да се сменят? На едно място ми казаза, че само оригинални ставали а те са към 1800лв.... На друго място ми казаха, че тези на колбеншмит си ставали без проблем и били около 200-300лв...
2. Трябва ли тези лагери да се сменят или не е задължително?
3. Маслената помпа трябва ли да се сменя или не е задължително?
4. Колко ви е струвало на вас да смените вериги и труда? Става дума за F11 530хd
На колко км е автомобилът? Има ли някакви оплаквания / симптоми към момента?
Re: Ангренажна верига N57
Не няма никаквни оплаквания, но незнаех дали са сменяни. На 300 000км. Беше леко отворена, веригите категорично са за смяна. Има 5 градуса отклонение, а обтегача е докрай
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани