Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
245 коньовите мотори също ли?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Нищо не се сменя и рециклира. Караш с хубава нафта и не го мислиш. Всички помпи са такива. По тази логика колегата с М550д да си смени мотора и турбините за всеки случай щото всеки 6 мотор се взривявал. Като се взриви АКО се взриви, тогава. Смяна масло на 15к и няма какво да стане. Важното е да сме живи и здрави
https://commonrail.bg/bosch-cp4-pump-failure/
The problem is that with less fuel volume comes less lubrication of the components in the pump. Adding to the trouble is the fact that the ultra low-sulfur diesel we have in the EU has less lubricity than elsewhere in the world
Както казах вече, хубава нафта с добавка. Добавките помагат много в това отношение. Няма друго решение.Не са дефектни, просто редица фактори водят до проблемите с тях.
https://commonrail.bg/bosch-cp4-pump-failure/
The problem is that with less fuel volume comes less lubrication of the components in the pump. Adding to the trouble is the fact that the ultra low-sulfur diesel we have in the EU has less lubricity than elsewhere in the world
Както казах вече, хубава нафта с добавка. Добавките помагат много в това отношение. Няма друго решение.Не са дефектни, просто редица фактори водят до проблемите с тях.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Дай пример да хубава добавка, аз никога не съм слагам на колите ми добавки и не съм ремонтирал двигатели за 10 години каране на бмв-та. То е ясно че никога не е късно ама незнам дали тези добавки си заслужават парите. Наливам само от OMV performance disela им и разчитам че там има някаква гняс която ще ме спаси
Това пък с взривяването на м550д от къде го измисли за сега данните са че е по надежден от 535д с изключение на турботата според немските форуми.
Това пък с взривяването на м550д от къде го измисли за сега данните са че е по надежден от 535д с изключение на турботата според немските форуми.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Emooo написа:Дай пример да хубава добавка, аз никога не съм слагам на колите ми добавки и не съм ремонтирал двигатели за 10 години каране на бмв-та. То е ясно че никога не е късно ама незнам дали тези добавки си заслужават парите. Наливам само от OMV performance disela им и разчитам че там има някаква гняс която ще ме спаси
Това пък с взривяването на м550д от къде го измисли за сега данните са че е по надежден от 535д с изключение на турботата според немските форуми.
Аз от скоро ползвам Bardal BDC.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз я ползвам от доста години, още преди да стане модерна
Това е добре като цяло. Добавките излизат супер евтино. Бардала е 1мл. на литър лятото и 2мл. на литър зимата. Аз я наливам целогодишно тип зима Сипвам ЕКО нафта за самолети, но пак си цъкам и БДЦ да има.
https://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192
- Смазва (test H.F.R.R.) и защитава инжекторите.
Това е важното в случая с помпата.
Emooo написа:Наливам само от OMV performance disela им и разчитам че там има някаква гняс която ще ме спаси
Това е добре като цяло. Добавките излизат супер евтино. Бардала е 1мл. на литър лятото и 2мл. на литър зимата. Аз я наливам целогодишно тип зима Сипвам ЕКО нафта за самолети, но пак си цъкам и БДЦ да има.
https://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192
- Смазва (test H.F.R.R.) и защитава инжекторите.
Това е важното в случая с помпата.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
И аз я ползвам от много години.
За профилактика пускам веднъж годишно на 50л и тази https://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750
За профилактика пускам веднъж годишно на 50л и тази https://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Незнаех че излиза толкова евтино ще си взема и аз тогава. Мислех че е нещо от рода на 20лв на резервар. Няма ли някакви минуси от тези добавки, примерно съм чувал че разяждали гумени уплътнение и т.н. От къде мога да купя, така че да не е менте?
Последна промяна Emooo на 27 Ное 2019, 16:30, променена общо 1 път
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз даже сипвам на око, че се оливам всеки път като се пробвам да пълня капачката.
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Emooo написа:Незнаех че излиза толкова евтино ще си взема и аз тогава. Мислех че е нещо от рода на 20лв на резервар. Няма ли някакви минуси от тези добавки, примерно съм чувал че разяждали гумени уплътнение и т.н. От къде мога да купя, така че да не е менте?
Няма проблем освен ако не изсипеш 1л добавка на 5-10л нафта Все пак е силна химия и е важно да се спазват предписанията. Линкът е към официалния вносител за България. Добавката буквално върши същото като "скъпата" нафта с разликата, че не ти искат 30ст. на литър
"Чемодан, вокзал, Москва"
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз лично не вярвам, че концентрации като тези на Бардала биха оказали каквото и да е влияние. Това съотношение 1:1000 клони към хомеопатия и е по-скоро да си въобразяваме, че сипваме нещо, което уж помага.
Много бих се радвал да видя някакви реални лабораторни тестове с този бардал и как подобрява качествата на дизела с такава малка концентрация, за съжаление не успях да намеря.
Забелязал съм, че повечето от масовите добавки се препоръчват в много по-голяма концентрация 250-375мл за 1 резервоар (Desolite K, Protec и разни други).
Много бих се радвал да видя някакви реални лабораторни тестове с този бардал и как подобрява качествата на дизела с такава малка концентрация, за съжаление не успях да намеря.
Забелязал съм, че повечето от масовите добавки се препоръчват в много по-голяма концентрация 250-375мл за 1 резервоар (Desolite K, Protec и разни други).
Последна промяна drago9205 на 28 Ное 2019, 18:42, променена общо 3 пъти
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз за това сипвам на око и си надвишавам дозата доволно.drago9205 написа:Аз лично не вярвам, че концентрации като тези на Бардала биха оказали каквото и да е влияние. Това съотношение 1:1000 клони към хомеопатия и е по-скоро да си въобразяваме, че сипваме там нещо дето уж помага.
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
... и според мен са по-скоро козметични , да не говорим че скъпия дизел си има достатъчно добавки. Някой във форума беше се изказал даже , че bdc като слагал според него дпф-а се регенирирал по-често.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Всичко което си описал минах и аз...,моята помпа я купих директно от Бош понеже ми излезе по евтино,та в Бош ги попитах кое го причинява за да я предпазя за в бъдеще,казаха че въздух в системата,лошо гориво,добавки и недостатъчно количество гориво в резорвоара...,така че вие си преценете ...,аз вече карам с обикновенна нафта и мотора някак по тихо работи...,преди слагах и аз от скъпите нафти та добавки слагах и кво...,цяла горивна система...,живея в Ирландия и тук горивата не са хубавиunable_1 написа:Колата е 2011 година края , закупена от от един от дилърите на БМВ за България. Върната клиентска кола на 150К км. Помпата е BOSCH CP4 (Пазете се от тази помпа!) . Заради скапаната помпа на бош от която са плакали много хора и ще плачат много хора, всички дюзи беха запекли или как му се вика и ремонта с рапатрака и разправиите и един месец без кола е на стойност около 5000лева. 2400лв. за рециклирани дюзи от оторизиран сервиз на бош с 1 година гаранция + 2400 лв. за рециклирана помпа с 1 година гаранция (3600 лв. части) +350 лв. рапатрак +1100 лева майсторски. Взима се задължително нов горивен филтър, сваля се рейл-а да се прочисти, всички маркучи, резервоара и т.н. с надеждата да се изчисти напълно горивната система , за да няма повторение на проблема. Вмомента колата върви като преди, но карам вече със страх, понеже направо забива колата в движение и те оставя на място и ако имате късмет като мен да може веднага да реагирате и да отбиете на безопасно место си е направо супер.
Малко допълнително инфо от сервиза на бош:
1. Като чуха за коя помпа става въпрос, въобще не бяха учудени и си знаеха за кви ла*на става дума.
2. Като ги попитах от къде идва съмия проблем и какво се случва, започнаха да ми обесняват как проблема бил в това , че като се сменя маслото на кутията , трябвало да се кодира нещо си иначе кутията остава без масло (пълни глупости според хора от оторизиран сервиз на БМВ!). При повторно питане ми казаха , че може да е от горивата и т.н. и т.н. докато не си признаха за ши*аното им произведение.
3. Препоръчаха ми да си взема рециклирана помпа с надеждата , че там са фикснали проблема, а ако си купя чисто нова, може пак да попадна на дефектна помпа.
Не го пожелавам на никого този проблем, дори ви пожелавам да си карате с кеф и удоволствие Ф сериите. Единствено от това съм недоволен към този модел, а иначе за комфорт, екстри и уют смело мога да твърдя , че е една уникална кола и бих си е карал със щастие!
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
За 530д понеже гледам че го обсъждате в последните няколко поста, пък и много колеги са с такива, много полезно видео за проблемите.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани