Има ли колеги с 5GT /F07/

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Emooo » 21 Ное 2013, 11:16

За акумулатора - купи си зарядно C-TEK (задължително тази марка) и си го зареждай. Нормално е да пада след толкова време.
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от dpetrov » 21 Ное 2013, 11:30

Super, Емо, много благодаря за идеята! Можеш ли да ме насочиш към конкретен модел/параметри?

Мисля си обаче, не е ли малко рисковано сам да свалям акумулатора за подобна процедура? Трябва ли да имам под ръка компютър с подходящ софтуер и интерфейс? Не ми се вярва, че е simple plug & play process?

Поздрави!

П.п.

Аа, сега видях това видео. Явно не е нужно да свалям акомулатора:

http://www.youtube.com/watch?v=qHSI_qHOI4U

F07 535d
F07 530d
E60 530d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Emooo » 21 Ное 2013, 11:52

C-TEK може да се закачи направо на колата на изводите в моторния отсег. Нищо не се разкача. Тези зарядни всъщност ги продават дилърите на БМВ но със сменена лепенка и марка БМВ но всъщност са C-TEK. Може би ще е по-евтино да си вземеш не-брандираното зарядно. Точно кой модел не мога да ти кажа зависи от големината на акумулатора. Аз съм с този модел MXS 5.0 http://www.youtube.com/watch?v=jaSb-HYqh6o

Ето и БМВ зарядното - http://www.ebay.com/itm/Genuine-Origina ... 1319994504
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от bmw545i » 22 Ное 2013, 14:25

Mihailsk написа:Здравейте,
От април месец съм собственик на BMW 3.0 GT 2010г., като цяло колата ме кефи много.
Избрах си я от интернет и си я докарах от Германия. Харесаха ми екстрите на колата и това повлия за избора ми.
Обаче колата не е x drive. Въпроса ми е някои би ли ми препоръчал определена марка гуми, има ли значение скоростния индекс, размера и т.н. за при избора ми на зимни гуми?
Като цяло как се държи колата в зимни условия?


Към момента най-добра при тестовете е континентал TS850. Аз купих и чакам снега. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2013 5er GT (F07) Facelift
Детайли за колата: 530d xDrive 08.2013 (Facelift)

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от pavelsofia » 09 Мар 2014, 15:55

Здравейте,
След около 10тина дни ще си взема моята 5GT (F07).

Нова или употребявана?
Взимам я на 6 месеца и около 20х км от дилър на БМВ в Германия. Факт е, че когато не си правиш сам поръчката, не можеш точно да избереш какви екстри да има. Но пък цената е значително по-ниска и така получаваш "безплатно" доста оборудване, което дори и да не ми е било приоритет, все някога ще влезне в употреба. Колкото до избор на цвят - има доста наличности и може да се намери почти всичко. Друго предимство е, че не чакаш колата 2-4 месеца, а само около седмица. През тази седмица дилърът ще отстрани всякакви, дори най-минимални забележки (като точици от камъчета и тн). Колата се предава в същия вид, в който е излязла от завода. Интересното е, че заради малки точици от камъчета там сменят цялата броня :yes:
Друг недостатък е, че употребяваните коли не могат да получат N1 сертификат. И по този въпрос доста четох и проучвах. Мога да отговоря на всякакви въпроси по темата.

Когато я взема, ще кача снимки и ще споделя лични впечатления от шофирането на точно тази кола. Засега информацията ми се базира на няколкото теста, които направих с други GT-та:

Комфорт:
Досегашната ми кола беше мерцедес. В тази връзка не съм от типичните фенове на БМВ, за които най-важното в една кола е "скорост и стабилност при спортно каране". За мен комфортът е на първо място. Първото GT, което тествахме беше с М-пакет и 20" джанти. Подозирам, че беше с "Понижено М-окачване" (M Sportfahrwerk S0704). Вероятно така е много стабилна, но за мен возията беше като на картинг, усещах в кътните зъби всяка неравност по родните пътища. Дори съвсем се бях отказал от 5GT, докато не тествах друга бройка - такава с Adaptive drive. Комфортът е забележителен и не отстъпва по нищо на мерцедес-а. Именно с такова окачване е и моята кола.

Разход на гориво:
Колеги, не знам как ги постигате тия 9-10 извънградско и 12-14 градско!? Вероятно ви тежи десния крак. По време на целодневните проби с тестовите автомобили (и двата бяха 5GT 530d xDrive) реализирах разход около 8.3 в града и около 6.2 извънградско. Стремял съм се хем да следя дисплея за Efficiency dynamic, хем на моменти да усетя мощта на колата. Считам, че този разход може още да падне при спокойно каране. Невъзможно е да се достигнат стойностите по книжка - 5.6-7.2 - факт, но все пак разликата не е много голяма.

Мощност и ускорение:
Дилърите горещо ми препоръчваха новия двигател - 535d (313кс). Той работел доста по-спокойно и пасвал повече на това тежко купе. Според мен, вероятно са прави при скорости над 180-200 кмч. Но при 120-130 (скорост, която по-точно пасва на този семеен автомобил), смятам, че по-икономичния и по-удачен двигател е този на 530d (258 кс).

Оборудване:
1) Екстри, за които не бих дал пари (тъй като са твърде скъпи в ценоразписа), но все пак се радвам, че ги има в моята кола:
- Navigationsystem Professional - Категоричен факт е, че фабричната навигация на БМВ е изключително глупава. Вярно е, че фабричните навигации на повечето други марки са още по-глупави, но това не бива да успокоява инженерите на БМВ. Дори най-евтиния Гармин се справя по-добре. Не бих дал 5000 лева и после пак да си ползвам телефона за навигиране. Обаче трябва да се отчете, че без навигация Professional, колата идва с един смешно малък дисплей (около 6 инча) и без много от мултимедийните функции. А мултимедията е завиждащо добра. Тествах какви формати се поддържат през USB-флашка: Аудио: mp3, aac, flac (lossless), ogg, m4a, wav (5.1ch). Поддържа плейлисти, показва обложките на албума, сортиране по жанрове, албуми, изпълнители. Видео файлове: divx, xvid, h264, x264, avc, включително с многоканален звук, както и резолюция 720p, 1080p. Не поддържа никакви субтитри - трябва да се вграждат във видеото. Сега ми остава да пусна video-in-motion чрез препрограмиране - за това съм писал в друга тема. Също ми е любопитно дали и как мога да свържа външен видео източник (например DVB-T Tuner).
- BMW Head-up-display: Безспорно много удобна екстра (както се споменава по-горе в темата), но и прекалено скъпа.
- Soft-close затваряне на вратите. Хубаво е на такава луксозна кола да не се тряскат вратите като на жигула, ама пак са пари на вятъра (според мен).
- Обдухване на предните седалки - предишната ми кола имаше. Голям кеф е през лятото на дълъг път. Отново е доста скъпо.
- Панорамен люк - дава много простор на интериора. Германците го смятат за задължителен. Отново е твърде скъпа екстра, но се радвам, че я има.
- Multifunktionales Instrumentendisplay - LCD километраж, който минава в различни режими. Считам, че всички нови коли трябва да са с такъв, но отново е твърде скъп в ценоразписа.
- ЛЕД адаптивни светлини - ксенон вече е в историята. Това е много по-добро, но все още скъпо.
- Вътрешно (амбиентно) осветление - много нежно осветява таблото, вратите и мястото при краката, като от менюто може да се избира цвят на светлината - ама за 500 лева...
- Connected Drive services - Apps, Internet, Consierge service, TeleServices, Real time traffic information, спешно повикване. До колкото разбрах, част от тези функции не работят в България. Дано успея да подкарам Apps + Internet. Ще се радвам на помощ.
- Комфортни седалки с памет - местя седалката само веднъж - при покупката. Повече няма да ползвам нищо от тази скъпа екстра. Все пак ме блазни думата "комфортни" - не знам как изглеждат серийните и защо биха сложили "некомфортни" седалки.

2) Задължителното за мен оборудване е:
- Комфортен достъп: Някой по-горе в темата беше споменал, че т. нар. Keyless go е сериен!? Тогава какво повече дава "Комфортен достъп", който се плаща отделно? Не е ли едно и също? На мен ми се струва адски глупаво кола, която се стартира с бутон (без ключ), да трябва да се отключва с ключ (с дистанционно). Дистанционното е в джоба, не се вади, влизаш, палиш и тръгваш.
- Адаптивно окачване!!! Моята е с такова. Евентуален компромис е "Електронно управление на амортисьорите". То дава същия комфорт, но накланянето в завой е по-голямо (доколкото разбрах)
- Отопление на предни и задни седалки, кожен салон и 4-зонов климатроник - задължително.
- xDrive - всяка кола, която е над 200 кс трябва да бъде 4х4. Едно лично мое мнение: Задното предаване на БМВ и Мерцедес ги прави тотално неизползваеми 4-5 месеца в годината. Не бих дал толкова пари за кола, която да си седи в гаража, а мен да ме возят в РАВ4 (както бе споменал колегата по-горе). Нищо лично. С xDrive тази кола става "родена за зимата". От Ауто-Бавария ми казаха, че вече дори не поръчват коли без xDrive.
- Harmon Kardon surround sound. Аз съм меломан. За мен озвучаването е много важно. Бих се хвърлил дори на Bang & Olufsen, но уви - не избирам аз. Надявам се това да е достатъчно добро.
- Камера за заден ход - за този голям кораб това също е задължително. Още повече има редица оплаквания, че видимостта през задното стъкло на GT е твърде малка. Дори бих си поръчал новата система от камери "Птичи поглед". Тя има ред предимства както при паркиране, така и при навлизане в кръстовище с недостатъчна видимост (поради спрели коли например) - пуска се много лесно и получаваш видимостта, все едно си се показал още 2 метра напред.
- Активен круиз контрол (с радар) - аз лично много държа на тази екстра. Тестовият автомобил я имаше. Човек би казал - с такава бърза кола никога няма как да караш след някой друг. Обаче при мъгла е голям кеф - лепваш се за предния и той да му мисли. Като ви изпревари някой по-бърз - лепваш се за новия. Дори в града е голям кеф - светва червено, колата от пред спира, ние също спираме без да съм докосвал спирачката. В задръстването - колите спират, тръгват - аз си чета във фейсбук - колата се движи сама. В Германия, на магистралата със 160 - изведнъж виждаш, че отпред има проблем и всички са спрели - обичайно така се набиват една в друга колите, че ги разделят чак в завода за рециклиране на скрап. Нашата кола спира сама до 0 кмч.
- Колата има и още няколко асистента, които ще ги тествам допълнително.

3) Напълно излишни според мен неща:
- Отопление с дистанционно Standheizung - 3000 лева са дали. Едва ли ще го ползвам някога.
- Бутон за отваряне на гаража - дори не знам как и дали може да се настрои да отваря моя гараж.
- Електрически щори - бих предпочел тъмни задни стъкла - по-малко пари, по-добър ефект

Получи се доста дълго, но се опитах да събера впечатления от едно дълго проучване и избиране. Може да сме сравнително малко хората с GT, но смятам, че това е едно от най-удачните БМВ-та (Цена и усещане). А и визията е достатъчно различна, че да не ни бъркат със средностатистическа празноглава мутра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от dpetrov » 10 Мар 2014, 12:08

Поздравления за избора и покупката, колега! Със здраве да си я караш и да й се радваш дълги километри!

Поздравления и за доброто summary, което си направил!

pavelsofia написа:- Комфортен достъп: Някой по-горе в темата беше споменал, че т. нар. Keyless go е сериен!? Тогава какво повече дава "Комфортен достъп", който се плаща отделно? Не е ли едно и също? На мен ми се струва адски глупаво кола, която се стартира с бутон (без ключ), да трябва да се отключва с ключ (с дистанционно). Дистанционното е в джоба, не се вади, влизаш, палиш и тръгваш.


Двете екстри, за съжаление, са отделни... Keyless go ти позволява да запалиш ключа без да го вкарваш никъде, докато comfort access ти позволява да отключиш автомобила само с докосване на дръжката, когато ключът е в близост... На F07/10/11 keyless go е единствената опция (май няма вариант, в който да пъхаш ключа някъде) докато при Е60 си беше отделна екстра.

Професионалната навигация при мен си работи доста добре, особено с congestion notification feature-а (който май не се поддържа в България?) си е направо супер! По някога, от интерес, ползвам и гугъл, и много често двата маршрута съвпдат.

Иначе разходът, който си постигнал е доста добър, особено с 4х4.. Аз под 8.5-9 среден разход, каквото и да правя - не мога да го сваля. Благородно ти завиждам за Head-UP display & Adaptive drive!

И да качиш снимки! :-)

F07 535d
F07 530d
E60 530d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Roman 1 » 10 Мар 2014, 13:08

@pavelsofia
Браво за ентусиазма, който си вложил в целия този ферман и поздравления за покупката!
Както сам си споделил, всеки си има своите предпочитания и приоритети и в тази връзка твоето удовлетворение е същественото в случая.
Не знаех, че аудиото вече може да чете всички тези формати, особено flac (lossless).
Може ли някой запознат с нещата да разясни дали това е стандарт при по-новите модели на BMW (с USB port) или е обвързано с някакво ниво на озвучителната система или пък е опция на профи навигацията?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2013 5er GT (F07) Facelift
Детайли за колата: 530d xDrive 08.2013 (Facelift)

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от pavelsofia » 10 Мар 2014, 14:00

dpetrov написа:
Двете екстри, за съжаление, са отделни... Keyless go ти позволява да запалиш ключа без да го вкарваш никъде, докато comfort access ти позволява да отключиш автомобила само с докосване на дръжката, когато ключът е в близост... На F07/10/11 keyless go е единствената опция (май няма вариант, в който да пъхаш ключа някъде) докато при Е60 си беше отделна екстра.

Професионалната навигация при мен си работи доста добре, особено с congestion notification feature-а (който май не се поддържа в България?) си е направо супер! По някога, от интерес, ползвам и гугъл, и много често двата маршрута съвпдат.

Иначе разходът, който си постигнал е доста добър, особено с 4х4.. Аз под 8.5-9 среден разход, каквото и да правя - не мога да го сваля. Благородно ти завиждам за Head-UP display & Adaptive drive!

И да качиш снимки! :-)


Значи говорим за едно и също нещо - за да влизаш колата без да вадиш ключа, при положение, че после този ключ няма да го ползваш на нищо (Keyless go) трябва да си платиш отделно. Точно това ми се струва много тъпо и затова смятам, че купуването на тази опция е задължително.

Предполагам, че и аз ще ползвам основно Гугъл мапс. Моята също има опция Интернет и Аппс. Надявам се, че ще успея да ги подкарам в България. Някой из темите беше успял през мобилен телефон, блутуут и включен тетеринг.

Разходът, който съм писал, се базира на 1 ден каране (половин ден градско, и около 350 км изънградско - София-Сандански-София). Като почна да си карам редовно колата - ще видим как ще е.

Ще кача много снимки, само да я взема.

Roman 1 написа:@pavelsofia
Браво за ентусиазма, който си вложил в целия този ферман и поздравления за покупката!
Както сам си споделил, всеки си има своите предпочитания и приоритети и в тази връзка твоето удовлетворение е същественото в случая.
Не знаех, че аудиото вече може да чете всички тези формати, особено flac (lossless).
Може ли някой запознат с нещата да разясни дали това е стандарт при по-новите модели на BMW (с USB port) или е обвързано с някакво ниво на озвучителната система или пък е опция на профи навигацията?


Колега, за flac (lossless) съм сигурен на 90%. Бях записал на една флашка всякакви формати (аудио и видео), за които се сетих и отидох да пробвам. Не ми подкара единствено формат с разширение dts, който е аналогичен на wav (mutichannel). Не ми е направило впечатление да не чете flac (lossless). Колата не е при мен още и не мога да тествам. Нека някой от другите колеги да пробва. Би било много жалко, ако наистине не поддържа, а аз не съм обърнал внимание. Това е един от най-важните формати за качествена музика.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2013 5er GT (F07) Facelift
Детайли за колата: 530d xDrive 08.2013 (Facelift)

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от pavelsofia » 29 Мар 2014, 11:31

Мога да потвърдя на 100%. Мултимедийната система Professional поддържа без проблем mp3, flac (lossless), wav (включително dts 5.1 канала).
Не поддържа apple lossless m4a формат.


Sent from my iPad using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Roman 1 » 31 Мар 2014, 20:11

По-горе спомена, че си меломан...
Наслаждавай се на качествена музика!!!
8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Cinder » 01 Апр 2014, 8:49

pavelsofia написа:- Активен круиз контрол (с радар) - аз лично много държа на тази екстра. Тестовият автомобил я имаше. Човек би казал - с такава бърза кола никога няма как да караш след някой друг. Обаче при мъгла е голям кеф - лепваш се за предния и той да му мисли. Като ви изпревари някой по-бърз - лепваш се за новия. Дори в града е голям кеф - светва червено, колата от пред спира, ние също спираме без да съм докосвал спирачката. В задръстването - колите спират, тръгват - аз си чета във фейсбук - колата се движи сама. В Германия, на магистралата със 160 - изведнъж виждаш, че отпред има проблем и всички са спрели - обичайно така се набиват една в друга колите, че ги разделят чак в завода за рециклиране на скрап. Нашата кола спира сама до 0 кмч.


На твое място не бих се доверявал на въпросната система напълно. Ако някой те засече и спре или се движи значително по-бавно, системата няма да ти помогне, само ще индикира визуално и звуково, че няма да може да спре на време и най-много да се изключи. За пример мога да дам един трактор, който ми излезна на междуградски път от някаква отбивка и си пърпореше с 10км/ч, като просто разчиташе, че аз ще го заобиколя. Нарочно не го заобиколих, за да видя как ще реагира системата - наби спирачки (но със сигурност нямаше да спре на време, щях да спра в трактора :mhihi:) изписука, че дистанцията вече е опасно близка и се изключи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от Emooo » 01 Апр 2014, 9:56

http://www.youtube.com/watch?v=MxEiQ_2uQuY

Виж на 6-тата минута как S класата се заби в задницата на предния автомобил и пак си помисли дали ще караш така.
Tool - Fear Inoculum

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2013 5er GT (F07) Facelift
Детайли за колата: 530d xDrive 08.2013 (Facelift)

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от pavelsofia » 01 Апр 2014, 12:26

Колеги,
първо да се похваля - колата вече е тук. Страхотна е! Няма забележки. Много се кефя и на цвета: Kallisto Grau - графит. Тия дни ще направя снимки.
1. Разходът на гориво: Все още не мога да постигна онзи разход, който постигнах на тестовия автомобил (както съм описал по-горе). Явно все още "прекалено" й се радвам. Засега 7.5 извънградско, по магистрала със 130-140. Градско из задръстванията в София - около 10.2-10.5. Интересно ще ми е някой от БМВ да ме повози и да ми покаже как се кара с 5.2 разход!? :mhihi:

2. По темата с Активния круиз контрол.
Emooo написа:http://www.youtube.com/watch?v=MxEiQ_2uQuY

Виж на 6-тата минута как S класата се заби в задницата на предния автомобил и пак си помисли дали ще караш така.

Наясно съм, че нито една система в съвременните коли все още не заменя нуждата от шофьор. Например камерата и парктроника също улесняват паркирането и маневрите, но винаги можеш да се забиеш в някоя бетонна саксия. :lol: Трябва обаче да се отчете, че тези системи (макар да работят на аналогичен принцип) са различно надеждни при различните марки. Това се вижда и от клипчето. Освен това непрекъснато се усъвършенстват. Аз усещам коренна разлика в поведението между тестовия автомобил, който карах и моя. Моят се води 2014 Facelift. Досега не съм изпадал в подобни рискови ситуации. Ползвам системата почти непрекъснато, дори и в града (в силен трафик: Stop-n-Go). Естествено, винаги гледам напред и внимавам. Най-малкото, което може да направи колата (ако не спре съвсем сама):
- Ще намали значително скоростта;
- Ще издаде звуков сигнал и ще замига едно червено автомобилче на HUD-а
- Ще подготви спирачките за екстремно спиране.
Дори и това е от огромна полза.

Забелязвам, че системата реагира по различен начин (започва да спира по-рано или по-късно) в зависимост от скоростта, с която се движа, както и от разликите в скоростите с предната кола. Колкото по-бавно се движим, толкова по-малка е дистанцията ни (при едни и същи настройки). В града се движим на по-малко от 3-4 метра дистанция. Ако сме на магистрала със 160, а предната кола се движи например със 150 дистанцията е много по-голяма, от колкото при движение с 40, но все пак колата не спира толкова рано (и рязко), тъй като е малка разликата. При много близки скорости дори изобщо не намаля, а просто изписва, че радарът засича кола отпред.
Ако предната кола се движи със 100, спирането започва доста по-рано. Ако връхлитам трактор (не съм пробвал), ще започне да спира много отдалеч, но е възможно и да не може да спре навреме.
Интересно е, как ли се чувства шофьорът на предната кола, ако има радар-детектор, а аз карам след него. :twisted:

3. Има някои неща по колата, които все още не мога да разбера:
- Колата има опция "Speed limit info". Това е специална камера, която разпознава пътните знаци и ги показва на дисплея (километража) и на HUD. Работеше прекрасно в Германия, Австрия и дори в Унгария. Ама като влязохме на Балканите (Сърбия) и спря да разпознава. В България също не работи. Виждам, че дори не се предлага за продажба в България. Ама все пак - дали има някакъв начин да се пусне?

- Същото важи и за BMW Remote. Това е възможност за управление на колата (отключване, заключване, климатик и други) през интернет (приложение за телефона). Колата си има интернет и дори работи в България. Показва ми Google maps, Street view, прогноза за времето и други. Също така си изтеглих приложението за телефона. Иска ми, обаче, регистрация в портала Connected Drive (където вероятно трябва да се добави колата), но не намирам начин да си направя такава. Интересно ми е поради каква причина тази услуга не би могла да работи в Българи, при положение, че колата си е онлайн - свързана е постоянно с интернет.

- Вградено универсално дистанционно управление - нещо и с това не можах да се справя. Тази опция поне се предлага и за България. Би трябвало да работи без проблеми. Вратата на гаража ми е с най-обикновено дистанционно, но нещо не става.

- Настройки на задните седалки. Задните седалки имат по едно лостче между краката, с което седалката се движи напред-назад. Има и още едно отстрани, с което се освобождава облегалката. Според мен е логично седалката да може да се мърда напред, за да се освободи място и облегалката да може да полегне с около 10-15 см (за спане). Иначе защо ще се мести напред!? Обаче, нещо не мога да бутна облегалката назад, независимо, че има доста място зад нея. При вас как е? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от dpetrov » 01 Апр 2014, 16:07

Привет,

задните седалки трябва да могат да се пускат назад, точно както си описал. За целта се ползва ръчката отстрани (ако не се лъжа). Мога да пробвам довечера и да ти пиша допълнително.

Колкото до speed limit info - предполагам, че просто не разпознава знаците (то не, че ги има много де..). Трябва да се почете как точно работи. Тук, в Англия, това е супер полезно и се използва много, но за България ми се струва неприложимо .. (предвид състоянието на пътните маркировки и наличието на обозначения. Да не говорим, че една не малка част са гърмяни с пушки, пистолети и други подръжни материали ...).

P.s. За BMW Remote - не ми е много ясно как точно работи, но според мен трябва някъде да имаш SIM карта с активиран пакет за данни. Предполагам, че си инсталирал такава? :-)
P.s.s Виж какво намерих тук:

BMW Online provides access to a mobile Internet portal from your BMW 1, 3, 5, 6, or 7 Series, WAP mobile telephone or your PC. Visit your country-specific BMW Online website to access your personal BMW Online account from a PC or from a WAP mobile
From your BMW 1, 3, 5, 6, or 7 Series the portal is called up using a telephone connection and viewed via the on-board monitor. The Controller is used to navigate around the portal and select the services
To get started:
[*]Turn on the ignition
[*]Insert telephone SIM card and ensure that the telephone is switched on (only required if your vehicle is equipped with a “Car Telephone Professional")
[*]Ensure a GSM network is available


Може да се окаже, че ако няма портал за тая услуга в България - да не може да се ползва в Бг. Което е малко тъпо, щото не виждам логична причина (освен ако SIM картата е built-in, без възможност за подмяна и БМВ нямат спогодба с българските мобилни оператори). :dunno:

F07 535d
F07 530d
E60 530d

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2013 5er GT (F07) Facelift
Детайли за колата: 530d xDrive 08.2013 (Facelift)

Re: Има ли колеги с 5GT /F07/

Мнение от pavelsofia » 01 Апр 2014, 17:30

Ще съм благодарен да провериш за седалките. Теста е: буташ седалката макс напред с долното лостче. Дърпаш страничното лостче и се опитваш да наклониш назад облегалката, докато не се компенсира цялото разстояние до корите на багажника. При мен не се получава.

Съгласен съм, че много от знаците в България са в ужасно състояние. Но пък да не може да разпознае нито един знак... При положение, че камерите са доста прецизни и разпознават дори светлинните знаци по магистралите в чужбина (с временни ограничения според трафика). Ще продължавам да търся инфо по въпроса.

Относно BMW Remote:
Не знам дали има СИМ карта в колата и къде се намира, но колата и в момента си има интернет. Явно BMW AG имат някакъв договор с мобилните оператори и без да плащам каквато и да било месечна такса, колата е непрекъснато онлайн. Както писах по-горе имам Google maps, Street view и други. Според мен, независимо дали имат портал за България (май очевидно няма такъв за момента), услугата би трябвало да работи, след като колата е онлайн. Все едно съм германец, ползвам немския портал и съм на екскурзия в България. Би трябвало да мога да си ползвам услугата.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook