Има ли колеги с 5GT /F07/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
Vankoni_ написа:Здравейте колеги предстои ми смяна на семейния автомобил, спрял съм се на F07 дилемата ми е
30d 245кс или 35i 306кс дизел или бензин. Колата ще се кара основно градско, разхода не е от голямо
значение знам, че е на платформата на 7ма серия. Основно ме интересува надежността на двигателите, до сега карам Е61 30д 235кс та проблемите покрай дизела са ми ясни, накой ако има имформация за бензина да сподели относно проблемите, обслужването и динамиката на този двигател с това купе, благодаря.
Аз съм голям фен на бензина и особено на N54 и N55 моторите. И въпреки това, те съветвам да вземеш дизела, 245кс. Една идея по-надежден е дизела, освен това подхожда повече на купето. Колата е много тежка и с бензина получаваш едно усещане, че го караш да работи повече от необходимото, за да се движи колата. Някак си на цялото тегло, мекота и обезшуменост на F07, оборотите на (сравнително) малък бензин не подхождат. V8-ка е супер, но пък е пословично ненадежден.
И понеже попита за проблемите на бензина - инжектори (сравнително скъпи за подмяна), помпа високо налягане, водна помпа, управление на турбото. Горе-долу това са скъпите неща, като не бих казал, че са често срещани, но в предвид "железния" статус на дизела Н57, ги броя като недостатъци.
- Vankoni_
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '07
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
nero_ написа:Vankoni_ написа:Здравейте колеги предстои ми смяна на семейния автомобил, спрял съм се на F07 дилемата ми е
30d 245кс или 35i 306кс дизел или бензин. Колата ще се кара основно градско, разхода не е от голямо
значение знам, че е на платформата на 7ма серия. Основно ме интересува надежността на двигателите, до сега карам Е61 30д 235кс та проблемите покрай дизела са ми ясни, накой ако има имформация за бензина да сподели относно проблемите, обслужването и динамиката на този двигател с това купе, благодаря.
Аз съм голям фен на бензина и особено на N54 и N55 моторите. И въпреки това, те съветвам да вземеш дизела, 245кс. Една идея по-надежден е дизела, освен това подхожда повече на купето. Колата е много тежка и с бензина получаваш едно усещане, че го караш да работи повече от необходимото, за да се движи колата. Някак си на цялото тегло, мекота и обезшуменост на F07, оборотите на (сравнително) малък бензин не подхождат. V8-ка е супер, но пък е пословично ненадежден.
И понеже попита за проблемите на бензина - инжектори (сравнително скъпи за подмяна), помпа високо налягане, водна помпа, управление на турбото. Горе-долу това са скъпите неща, като не бих казал, че са често срещани, но в предвид "железния" статус на дизела Н57, ги броя като недостатъци.
Благодаря, явно въртящия момент на дизела накланя везните в негова полза
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
Vankoni_ написа:nero_ написа:Vankoni_ написа:Здравейте колеги предстои ми смяна на семейния автомобил, спрял съм се на F07 дилемата ми е
30d 245кс или 35i 306кс дизел или бензин. Колата ще се кара основно градско, разхода не е от голямо
значение знам, че е на платформата на 7ма серия. Основно ме интересува надежността на двигателите, до сега карам Е61 30д 235кс та проблемите покрай дизела са ми ясни, накой ако има имформация за бензина да сподели относно проблемите, обслужването и динамиката на този двигател с това купе, благодаря.
Аз съм голям фен на бензина и особено на N54 и N55 моторите. И въпреки това, те съветвам да вземеш дизела, 245кс. Една идея по-надежден е дизела, освен това подхожда повече на купето. Колата е много тежка и с бензина получаваш едно усещане, че го караш да работи повече от необходимото, за да се движи колата. Някак си на цялото тегло, мекота и обезшуменост на F07, оборотите на (сравнително) малък бензин не подхождат. V8-ка е супер, но пък е пословично ненадежден.
И понеже попита за проблемите на бензина - инжектори (сравнително скъпи за подмяна), помпа високо налягане, водна помпа, управление на турбото. Горе-долу това са скъпите неща, като не бих казал, че са често срещани, но в предвид "железния" статус на дизела Н57, ги броя като недостатъци.
Благодаря, явно въртящия момент на дизела накланя везните в негова полза
Ако ще караш основно градско ти препоръчвам бензина. Дизелът му се задръстват ЕГР, всмукателен колектор , дпф и тн заради късите разстояния. Да не говорим пък, ако няма печка загрява по-бавно от бензина. Аз съм с дизел точно 245кс и ако сега си избирах кола щях да гледам бензина. Колегата по-горе е изброява, че на бензина се развалят дюзи помпа, ами погледнете темата за проблеми. И на дизелите се развалят помпа и дюзи заради кофти нафта, само че цените са доста по-високи.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
И аз съм на това мнение. В града много по-приятен за каране е бензиновия тих автомобил. Разхода ще е в повече, но това едва ли те притеснява в предвид автомобила който купуваш. Казват че дизеловия 258к.с. мотора е по-хубав и по-динамичен спрямо дизеловия 245к.с. Бензиновия мотор е доказан като безпроблемен, нямаш грижи с вериги, всмукателен колектор, егр, ДПФ, демпферна шайба и т.н. типично за един хубав въпреки това дизелов агрегат. Аз карах 5-ца 272 к.с. атмосферен (без турбо) мотор и вървеше повече от добре. А тук 306 к.с. е с турбо. Покарай и единия и другия ако имаш възможност и прецени сам за себе си, карай го така както би го карал в града и не се лъжи от по-голямата тяга на дизела ,че уж върви повече. Бензиновия ще отвее дизела във всяко едно начинание.
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
pavel5044 написа:От петък съм с тоя самолет и искам да разбера има ли други колеги с такъв.
Здравейте! И аз съм от миналата седмица горд собственик на такава машина. Моята е 11.2010 530 Xdrive 245 k.c. , ще кача снимки по късно. На реални 239000, поне така ми казаха от Ауто Бавария. Поздрави и безаварийно.
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
Здравейте колеги,
Предстои ми покупка на 5ГТ Ф07, гледам нещо около 2010-2012година, 3.0 дизел 245 к.с
Изчетох вашите съвети към други колеги до момента и при мен остава едно питане.
Освен скоростите има ли нещо, което е безумно скъпо като се има впредвид годините на колата?
- Смяна на вериги на колко км се прави, съответно аз мисля да гледам само коли,които веригата им е сменена скоро.
Ако имате още съвети, давайте насам, покупката ще е март месец.
Предстои ми покупка на 5ГТ Ф07, гледам нещо около 2010-2012година, 3.0 дизел 245 к.с
Изчетох вашите съвети към други колеги до момента и при мен остава едно питане.
Освен скоростите има ли нещо, което е безумно скъпо като се има впредвид годините на колата?
- Смяна на вериги на колко км се прави, съответно аз мисля да гледам само коли,които веригата им е сменена скоро.
Ако имате още съвети, давайте насам, покупката ще е март месец.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
Е какво му е безумно скъпото на скоростите - пълна реставрация е 3 бона, моргата сигурно 1.5-2к. Виж при мотора ако сгъне може да отидеш на 6-7к. Ако гледаш коли със сменени вериги искай документи и сервизна история. Моите са правени в БМВ и там всичко е описано болт по болт. Веригите след 200к се сменят според зависи интервалите на смените на масло. Гледай и за смените на маслото сервизна история. Ако смяната на вериги е на приказки по-добре си ги сменяй сам...
Напоследък НЯМА ОБЯВА без сменени вериги Това е най-голямата екстра за българина
Напоследък НЯМА ОБЯВА без сменени вериги Това е най-голямата екстра за българина
"Чемодан, вокзал, Москва"
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
Здр имам проблем с плата на панорамни покрив ( разлепяне на плата от металните водачи/пружини) само в дилъра ли е опция да се ремонира/смени или и в не оторизиран сервиз биха успели - за град Пловдив ме интересува.
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
host написа:Здр имам проблем с плата на панорамни покрив ( разлепяне на плата от металните водачи/пружини) само в дилъра ли е опция да се ремонира/смени или и в не оторизиран сервиз биха успели - за град Пловдив ме интересува.
Предполагам , че някой добър авт0тапицер би ти свършил много по-добре работа от оторизирания сервиз. В Пловдив има много добри майстори на тапицерията. Сещам се за АРТУР ГАРАЖ и един имаше на края на бул Дунав. Имаше и един точно до Събота пазара. Координати им нямам ама ги потърси в Гугъл и ще ти излезнат.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Има ли колеги с 5GT /F07/
mrwrong написа:host написа:Здр имам проблем с плата на панорамни покрив ( разлепяне на плата от металните водачи/пружини) само в дилъра ли е опция да се ремонира/смени или и в не оторизиран сервиз биха успели - за град Пловдив ме интересува.
Предполагам , че някой добър авт0тапицер би ти свършил много по-добре работа от оторизирания сервиз. В Пловдив има много добри майстори на тапицерията. Сещам се за АРТУР ГАРАЖ и един имаше на края на бул Дунав. Имаше и един точно до Събота пазара. Координати им нямам ама ги потърси в Гугъл и ще ти излезнат.
Посетих Артур Гараж, човека каза, че не е за него работа защото си е за смяна на касета/механизъм на щората на панорамата.
Автомобила е оставен в Ел. стъкла Квалитет (Пловдив https://elstakla.com ) , като мине ремонта ще пиша - имаха налична чисто нова нужната част и в цвета на тавана (че нали е или сив или черен). Там основно се занимават с ремонт на шибидах, ремонт на панорамни покриви, ел стъкла и т.н.
линк към точния им адрес >
https://goo.gl/maps/xB7amvLpsUeBYbsP7
____________________________
колата беше готова още на 8/02 ... аз съм я оставил на 07/02 ... доста бързо имайки предвид че се разглобява цялата панорама доколкото видях, почистиха и целия механизъм от клончета, листа и боклуци , цената труд + нова щора за панорамата малко над 700лв , напълно приемливо имайки предвид, че само частта е в нета около 300-400лв
човека предлага и посещение за смазване или почистване на механизма да се прави профилактично, ще се използва от мен за това със сигурност, доволен съм и всичко работи отлично, няма шумове, нямам забележки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани