Отново за двутактовото масло в нафтата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Това южноафриканско изследване се върти в нета от известно време, не знам защо мислите, че е супер яката работа и слага точка на дискусията. Най-малкото там го изкарват толкова вредно, че досега трябваше 2 двигателя да съм хвърлил в кофата.
Също така най-масово се долива масло в дизела в Германия. Те са центърът на тази “мания”. Също именно Мерцедес ги хванаха при прословутия транс-азиатски преход с мерцедеси Е класа, които бяха придружавани с цистерни немска нафта (за да не рискуват с азиатска и руска) + двутактово моторно масло. Още доста аргументи има, но да не се повтарям. Южноафриканското изследване за мен не струва, защото практиката доказва на 100%, че това, което показва не е истина. Там го изкарват, че 5-10к км с масло и инжекторите са за кофата - това не е вярно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Също така най-масово се долива масло в дизела в Германия. Те са центърът на тази “мания”. Също именно Мерцедес ги хванаха при прословутия транс-азиатски преход с мерцедеси Е класа, които бяха придружавани с цистерни немска нафта (за да не рискуват с азиатска и руска) + двутактово моторно масло. Още доста аргументи има, но да не се повтарям. Южноафриканското изследване за мен не струва, защото практиката доказва на 100%, че това, което показва не е истина. Там го изкарват, че 5-10к км с масло и инжекторите са за кофата - това не е вярно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Аз пак питам ДПФа как се държи с масло в нафтицата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Отново за двутактовото масло в нафтата
Нормално, много хора казват, че маслото гори по-чисто от дизела така или иначе. Ползите, които изтъкват привържениците на маслото в немските форуми са, че инжектори, гнп-та и дпф-и не се сменят. Има някакви хора цитират пробези от 500-600+ хиляди километри с оригинални гореизброени компоненти.
И то точно с “проблемните” на бош.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И то точно с “проблемните” на бош.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Само да питам нещо, понеже не ми стана много ясно. Тук темата какво точно дискутира:
1) карам с евтина нафта но я подобрявам с масло защото излиза по-евтино от премиум такава
2) слагам масло на всяка нафта, всичко има нужда от масло
3) абе чувал съм че е яко ама някой да каже дали си е чупил колата с масло в нафтата
Аз не съм фен на маслото в нафтата защото: 1) това ми напомня трабантите дето мереха масло и сипваха като зареждаха
2) нещо което работи не се пипа (доволен съм от авио дизел
3) вече съм давал няколко хил лв за рециклаж на дюзи на друго бмв и не ми де експериментира
Sent from my iPhone using Tapatalk
1) карам с евтина нафта но я подобрявам с масло защото излиза по-евтино от премиум такава
2) слагам масло на всяка нафта, всичко има нужда от масло
3) абе чувал съм че е яко ама някой да каже дали си е чупил колата с масло в нафтата
Аз не съм фен на маслото в нафтата защото: 1) това ми напомня трабантите дето мереха масло и сипваха като зареждаха
2) нещо което работи не се пипа (доволен съм от авио дизел
3) вече съм давал няколко хил лв за рециклаж на дюзи на друго бмв и не ми де експериментира
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Отново за двутактовото масло в нафтата
Аз слагам, за да избегна последната т. 3), както и за горивната помпа.
Ти как прецака дюзите на предното бмв?
Иначе да, според мен всяка нафта има нужда от масло и също скапана нафта няма да се подобри от масло
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ти как прецака дюзите на предното бмв?
Иначе да, според мен всяка нафта има нужда от масло и също скапана нафта няма да се подобри от масло
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
От простотия хаах. Купих по-големи дюзи за ъпгрейд, дадох ги в София Дизел Център, те ме сапунисаха че всичките са Чао и услужливо предложиха 240 на брой за рециклаж или 180 на брой да вземат счупените и да ки дадат употребявани работещи. Избрах второто...няколко месеца след това имах проблеми с колата, свалих дюзите и моя майстор ги занесе в друг сервиз, прегледаха ги и казаха : абе можем да ги калибрираме да са горе долу, но има повлекли и ако искаш да са перфектни трябва рециклаж за 1000лв. платих ги пак и вече знам - ако работи не се пипа
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Аз съм слагал добавка за дизел на която си пишеше, че подобрява смазочните свойства на горивото.
Ето за тази става въпрос - https://maslo1.com/avto-dobavki/dobavki ... t_id=20055
Не знаех за този стандарт.
Ето какво намерих - https://www.youtube.com/watch?v=hdLXIns6AMM
No smoke, no fun .
Ето за тази става въпрос - https://maslo1.com/avto-dobavki/dobavki ... t_id=20055
Не знаех за този стандарт.
Ето какво намерих - https://www.youtube.com/watch?v=hdLXIns6AMM
No smoke, no fun .
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
xexoral написа:Нормално, много хора казват, че маслото гори по-чисто от дизела така или иначе. Ползите, които изтъкват привържениците на маслото в немските форуми са, че инжектори, гнп-та и дпф-и не се сменят. Има някакви хора цитират пробези от 500-600+ хиляди километри с оригинални гореизброени компоненти.
И то точно с “проблемните” на бош.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имаш предвид Bosch CP4 ?
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Отново за двутактовото масло в нафтата
Да.
То последващите ревизирани модели са точно от някакви материали и т.н. направени да издържат повече на триене. Но ако си има мазане cp4 е вечна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
То последващите ревизирани модели са точно от някакви материали и т.н. направени да издържат повече на триене. Но ако си има мазане cp4 е вечна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Ако си избрал да вярваш на хора от форумите вместо на научно изследване си е твоя работа. За мен това изследване е доста добре направено и е всичко което ми трябва да си оформя мнение по темата. Не знам защо като искаш да смазваш просто не си сложиш добавка за смазване, която е доказана вместо да наливаш масло? Това малко ми напомня за лечението на болести в интернет. Професори и доктори измислили някакво лекарство но в интенет решили, че ако пиеш белина ще е се излекуваш по-добре.
Последна промяна ekalchev на 11 Яну 2021, 15:18, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
По темата: ползвал съм Бардал БДЦ на 2 мои коли за добавка към обикновената нафта на Ромпетрол и не е имало проблеми. На опаковката пише, че има смазочна функция.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Отново за двутактовото масло в нафтата
Аз съм виждал от първо лице в работата си как се наглася изследване, за да се угоди на спонсора на изследването. И да, не вярвам много на “нАучните” изследвания, не защото не вярвам на науката, а защото светът, който живеем не работи както трябва. Не съм убеден, че въпросното изследване не е компрометирано, за сметка на това емирично съм установил, че най-малкото не е вярно на 100%.
И да, за ваксините ми е същата позиция - не вярвам на “експертите” и няма да си сложа например . Тоест пак повече вярвам на “слухове”.
Иначе за добавката вместо масло - не виждам смисъл да слагам нещо, което е много по-скъпо, за да замести оригиналния продукт, който поначало е измислен да маже. Има редица тестове, които нагледно покаЗват как разни скъпи продукти се провалят с гръм и трясък срещу простото масло.
Навремето имаше много “научни” изследвания, които препоръчваха маргарин вместо масло от мляко, уж за да нямаме проблеми с холестерола. Май не останаха много хора, които да предпочитат все опе маргарина.
Съжалявам, че се отклоних от темата, но исках да поясня “откъде идвам”.
Занимавал съм се изследователска дейност и е тези среди се работи двойно - веднъж, за да се изкара каквото чорбаджията е платил, да се изкара като резултат. И втори път, ей така за спорта, за лично любопитство да си проучиш нещата за себе си. Второто никога не вижда бял свят.
Може и да е легитимно африканското изследване, но има шанс и да не е. Който мисли, че всяко “научно” изследване независимо и истинско е меко казано наивен.
П.С. Като цяло съм привърженик на по-простите и истински неща. Например карам ски и термобельото и чорапите са ми изцяло от вълна. Иначе има всякакви хай-тек супер-дупер материи и звучат много куул, които всъщност се опитват да имитират вълната, но не успяват дори да се доближат до качествата и. В случая вълната е и по-скъпа де, но идеята ми е, че в капитализма всичко е маркетинг.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И да, за ваксините ми е същата позиция - не вярвам на “експертите” и няма да си сложа например . Тоест пак повече вярвам на “слухове”.
Иначе за добавката вместо масло - не виждам смисъл да слагам нещо, което е много по-скъпо, за да замести оригиналния продукт, който поначало е измислен да маже. Има редица тестове, които нагледно покаЗват как разни скъпи продукти се провалят с гръм и трясък срещу простото масло.
Навремето имаше много “научни” изследвания, които препоръчваха маргарин вместо масло от мляко, уж за да нямаме проблеми с холестерола. Май не останаха много хора, които да предпочитат все опе маргарина.
Съжалявам, че се отклоних от темата, но исках да поясня “откъде идвам”.
Занимавал съм се изследователска дейност и е тези среди се работи двойно - веднъж, за да се изкара каквото чорбаджията е платил, да се изкара като резултат. И втори път, ей така за спорта, за лично любопитство да си проучиш нещата за себе си. Второто никога не вижда бял свят.
Може и да е легитимно африканското изследване, но има шанс и да не е. Който мисли, че всяко “научно” изследване независимо и истинско е меко казано наивен.
П.С. Като цяло съм привърженик на по-простите и истински неща. Например карам ски и термобельото и чорапите са ми изцяло от вълна. Иначе има всякакви хай-тек супер-дупер материи и звучат много куул, които всъщност се опитват да имитират вълната, но не успяват дори да се доближат до качествата и. В случая вълната е и по-скъпа де, но идеята ми е, че в капитализма всичко е маркетинг.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
Като повдигнах темата не исках да заформя спор, а просто някой да каже 2-3 приказки от личен опит.
Ето една статия, където казват, че е безопасно да се слага 2т масло, но не е препоръчително.
Само не казват, защо не е препоръчително .
https://blog.amsoil.com/is-it-safe-to-a ... esel-fuel/
Ето една статия, където казват, че е безопасно да се слага 2т масло, но не е препоръчително.
Само не казват, защо не е препоръчително .
https://blog.amsoil.com/is-it-safe-to-a ... esel-fuel/
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Отново за двутактовото масло в нафтата
То онлайн всеки разговор може да изглежда като спор. Няма интонация, нищо. Аз си го приемам като дискусия.
Проблемът на изследванията е, че за да се направи като хората (каквото е африканското) трябва си прилична сума пари. И в случая някой е заплатил тази сума. Точно в това е големият проблем за мен. Иначе ако успея да достигна до 100к км с маслото ще сваля дюзите, ей така да се види какво им се е случило.
Също обещавам, че ако междувременно нещо роди измежду дпф, дюзи, помпа - ще споделя и няма да скрия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Проблемът на изследванията е, че за да се направи като хората (каквото е африканското) трябва си прилична сума пари. И в случая някой е заплатил тази сума. Точно в това е големият проблем за мен. Иначе ако успея да достигна до 100к км с маслото ще сваля дюзите, ей така да се види какво им се е случило.
Също обещавам, че ако междувременно нещо роди измежду дпф, дюзи, помпа - ще споделя и няма да скрия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Отново за двутактовото масло в нафтата
И пак няма да е релевантно, тъй като всеки ден им се трошат на хората ДПФ-ите и дюзите, понеже нафтата ни е кенеф... и над 90% от хората не слагат нито добавки, нито масло, а спират и зареждат... Искам да кажа, че и да счупиш нещо, съвсем не означава, че маслото ще е виновно.
Нека всеки си зарежда каквото прецени и добавя каквото реши - въпрос на лично виждане и избор си е.
Нека всеки си зарежда каквото прецени и добавя каквото реши - въпрос на лично виждане и избор си е.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани