BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
Не знам до колко хората пишещи тук са технически наясно.. и колко от вас се занимават с това, НО - маслото на предния диф когато и да го смениш - все е късно.. нещо като раздатката... причините са две- първо това са ужасно натоварени агрегати, второ - работят с прекалено малко количество масло.
Онзи ден сменях на 7-ма серия 2020 -та модел и на 120 000 км маслата бяха леш! Моята пък на 170 000 реални хвърли заден диф.. маслото беше тотал щета.. на предните дифове, маслото е хубаво да се сменя на двойно по-малък интервал, спрямо задния. 20-30К за преден и 40-50 за заден са ОК.. няма да обеднеете с 80-100лв.
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, изключването само на ЕГР софтуерно добра идея ли е? Доста познати ми казват да го направя? Иде реч за 535d.
- Stan85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 520xd lci 2016
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
datchko написа:Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Аз купувах от С-матик и като качество са ок (за е61 обаче).
Вече близо година и нямам проблем.
Разгледай за Дънлоп в интернет, по-скъпи са, но са качествени.
kkrumov написа:Аз скоро бях във Вабонти и рециклирах компресор и две въздушни възглавници.Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Доволен съм от отношението и бързината на работа. За качество- към момента нямам оплаквания.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря ви! В крайна сметка взех възглавница от https://aerosus.net/ и я смених сам за час с цялото мотане и оглеждане.
Според клипчетата в нета въздухът в системата се изпуска като се развият маркучите към клапана, но видях че всъщност ISTA предлага такава функция в менюто и процедирах по книжка един вид.
Взех само една, уж за да видя каква е, но така и не сравнявах особено, видя ми се същата

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте,
Един бърз въпрос, един приятел си купува 535дХ ф07 води се Мкова, но кода на мотора се води N57S по талон. В интернет пише че това е мотора с трите турбини, възможно ли е това?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Един бърз въпрос, един приятел си купува 535дХ ф07 води се Мкова, но кода на мотора се води N57S по талон. В интернет пише че това е мотора с трите турбини, възможно ли е това?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
beebu написа:Здравейте,
Един бърз въпрос, един приятел си купува 535дХ ф07 води се Мкова, но кода на мотора се води N57S по талон. В интернет пише че това е мотора с трите турбини, възможно ли е това?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Щом е 535д по скоро мотора е N57Z, той е с две турбини.

- mrwrong
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
beebu написа:Здравейте,
Един бърз въпрос, един приятел си купува 535дХ ф07 води се Мкова, но кода на мотора се води N57S по талон. В интернет пише че това е мотора с трите турбини, възможно ли е това?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
F07 Gran Turismo незнам да се е произвеждал с N57S двигателя. Освен ако не е някакво специялно поръчково. Този двигател наистина е с 3 турбини и е 375 к.с. , но доколкото знам няма GT M550d . Просто отворете капака и ще видите дали е с 3 турбини. Може да е насаждан двигателя от дрига кола. Ето как изглеждат 3 турбини. Няма как да се сбъркат и мисля че всмукателния колектор е алуминиев.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Със сигурност в Немския талон пише N57S, също така направихме проверка в BMW, излиза същия код на мотора. До няколко часа ще я погледнем с колко турбини е.
Ако на теория в Германия е сменен двигателя с N57S, кой код на двигател остава в системата им последно, новия или стария?
Благодаря
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Ако на теория в Германия е сменен двигателя с N57S, кой код на двигател остава в системата им последно, новия или стария?
Благодаря
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Иха GT с 50d, това ще е интересно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Няма F07 с три турбини. Реално двигателя в случая е N57D30T0 или N57D30T1 което в к. с е 299 или 313. Моята е D30T0 и по вин също излиза N57S.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Интересно защо така ги водят, но явно при f07 е така.
Имам и друго питане за М окачването, води се адаптивно.
Реално се усеща по стегнато дори и на комфорт, нормално ли е ?
Колата е фейс и когато е на режим комфорт не го изписва на таблото до буквата D? Успяла ли е да влезе в този режим или има проблем?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Имам и друго питане за М окачването, води се адаптивно.
Реално се усеща по стегнато дори и на комфорт, нормално ли е ?
Колата е фейс и когато е на режим комфорт не го изписва на таблото до буквата D? Успяла ли е да влезе в този режим или има проблем?
Благодаря!
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте,
След регистрация на f07 535д Хdrive, в талона не е вписан като GT. От КАТ ни обясниха че в тяхната система има само 530 GT.
Имали и други с подобен казус?
Благодаря
Sent from my 22101316G using Tapatalk
След регистрация на f07 535д Хdrive, в талона не е вписан като GT. От КАТ ни обясниха че в тяхната система има само 530 GT.
Имали и други с подобен казус?
Благодаря
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте на всички,
Изчетох доста из форума и на много различни мнения попаднах. Пред покупка съм на f10 530d 180kW /245к.с. /на реални 156 000км проверени в М-кар.
Какво бихте ме посъветвали относно колата и най-вече мотора N57
Тези прословути вериги,толкова ли лесно се късат и толкова ли са проблемни,както пише навсякъде. Много ми хареса колата,която съм си избрал ама от толкова четене направо се разубеждавам.
Моля колеги с такъв тип мотор да напишат едно мнение. Благодаря предварително на всички.
Изчетох доста из форума и на много различни мнения попаднах. Пред покупка съм на f10 530d 180kW /245к.с. /на реални 156 000км проверени в М-кар.
Какво бихте ме посъветвали относно колата и най-вече мотора N57
Тези прословути вериги,толкова ли лесно се късат и толкова ли са проблемни,както пише навсякъде. Много ми хареса колата,която съм си избрал ама от толкова четене направо се разубеждавам.
Моля колеги с такъв тип мотор да напишат едно мнение. Благодаря предварително на всички.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Най-вероятно е грешка в базата данни в която търсите. N57S е 50d наистина, няма как да има 5 GT с такъв двигател. Много лесно може да се провери какъв е двигателя. 50д като махнеш пластмаса отгоре на двигателя има воден интеркулер и смукателния колектор е метален.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
С ista d излиза че кода на мотора е N57D30T0. Не знам защо по талон се води N57S, но явно е някаква практика на BMW.

Sent from my 22101316G using Tapatalk

Sent from my 22101316G using Tapatalk
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Сега гледам едно 520d и в секция D2 - вариант пише GT, докато на 530d пък там има ****** звездички, т.е. не е отбелязано.beebu написа:Здравейте,
След регистрация на f07 535д Хdrive, в талона не е вписан като GT. От КАТ ни обясниха че в тяхната система има само 530 GT.
Имали и други с подобен казус?
Благодаря
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани