BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...

Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги,
Може ли мнение за н55 306к.с. Ф10.
Може ли мнение за н55 306к.с. Ф10.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...![]()
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
Ми аз паля и чакам 1-2 минути ей така просто дето се вика колата да се "събуди" не толкова да загрее. Представи си че спиш и някой дойде и те изръчка да станеш на секундата и да тръгнеш, малко кофти.

Както казваш ти навици всякакви.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз нищо не чакам, паля излизам от клетката на гаража, слизам заключвам клетката на гаража, отварям на децата ми да ги настаня, пълня багажника. Това отнема 3-5мин през които съм се натровил ако нямаше филтър. Вариант е да гася колата ама ако е без филтър още първото запалване ще изхвърли сажди, които ще глътна.
- mrwrong
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 17.01.2020
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530xD
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Убава йе. Има 4 колелета.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
В ръководството за употеба на BMW F10 пише, че не е нужно да чакаме на място да загрява автомобила. Препоръчват да потеглим със умерена скорост, тъй като така по-бъро двигателят ще достигне работна температура. Хората са си го написали. Аз все пак изчаквам около минута, когато е много студено, за да раздвижи маслото, но не чакам да загрява на място.
Що се отнася до ДПФ, за мен е задължителен. Филтърът изкарва повече от 300 000 км ако двигателят няма някакви проблеми, дори и при преобладаващо градско каране. Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу. Ако искате да осакатявате двигателя си вземете един дизел Еуро4 и режете всичко на воля.
Що се отнася до ДПФ, за мен е задължителен. Филтърът изкарва повече от 300 000 км ако двигателят няма някакви проблеми, дори и при преобладаващо градско каране. Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу. Ако искате да осакатявате двигателя си вземете един дизел Еуро4 и режете всичко на воля.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
По темата.
Последна промяна MMG на 07 Май 2023, 7:38, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:Че мирише кофти на затворено - мирише, няма две мнения по този въпрос.
По-скоро питах защо си палите колите преди да сте седнали на шофьорската седалка, но навици всякакви...![]()
Някъде бях чел преди, че е напълно окей и в студено време да запалиш и да тръгнеш, стига да не е прав на газта. Чакането 10 минути "да позагрее" преди да тръгнеш е по-скоро ненужно.
По-скоро ми е интересно да разнищим тоя въпрос, ако не е нищен някъде преди. Темата с ДПФ-а е като Левски-ЦСКА.
То е достатъчно да вкараш колата, след това дори загасена ще мирише доста време около нея, докато се стоварите цялото семейство със все багажи не е никак приятно.
За мен не е оферта сам да се тровя - затова и давам аргументи в полза на тези еко системи.
Другият аргумент е чисто имиджов - кофти е хората да се обръщат след коли за 30-40-50-60 бона, за да се чудя от тях ли смърди така гадно. По сервизите също се оплакват, че нон-стоп се тровят от клиентски коли, защото масово са изтърбушени.
Все пак всеки сам решава според ситуацията и условията в неговия живот.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
mrwrong написа:Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу.
Повярвай ми, доста хора щяха да ''побългаряват'' колите си, ако техническите прегледи не бяха толкова строги извън БГ

Иначе съм виждал доста гаранционни коли, които изключват Адблу системата

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Exclusive89 написа:mrwrong написа:Побългаряванията - дай да разкараме ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и така нататъка са според мен простотия и се правят от некадърни майстори , които не са много на ясно със съвременните системи по двигателите, особенно на Еуро 6 с АдБлу.
Повярвай ми, доста хора щяха да ''побългаряват'' колите си, ако техническите прегледи не бяха толкова строги извън БГ![]()
Иначе съм виждал доста гаранционни коли, които изключват Адблу системата
Като ти обевят 1000+ Евро за резервоар на адблу и по добрия вариант е да се изключи, миналата седмица доиде при мен едно младо момче със Ф21 феис 118д на 80к км реални и беше премахнат дпф и ЕГР че зараду ЕГР киото бил блокирал ако спрели само ЕГР щял да се запуши ДПФ и понеже ЕГР бил блокирал отворен го сменили със нов, нищо че го изключили



- Stan85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 520xd lci 2016
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Аз купувах от С-матик и като качество са ок (за е61 обаче).
Вече близо година и нямам проблем.
Разгледай за Дънлоп в интернет, по-скъпи са, но са качествени.
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз скоро бях във Вабонти и рециклирах компресор и две въздушни възглавници.Stan85 написа:Здрaвейте, как стои въпроса с рециклирането на въздушни възглавници?
Сматик или Вабонти са по-добри? Или има и друга фирма?
Оригинални възглавници намерих за 1000лв, а рециклирането е 400-500 като гледам.
Заслужава ли си? Издържа ли наистина повече? четoх че слагат по-дебела гума.
Доволен съм от отношението и бързината на работа. За качество- към момента нямам оплаквания.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
Няма особен смисъл процедурата. Аз бих сменил масло на диф само ако е имало теч и съм му сменял семерингите примерно.... или ако е над 10 годишно.

- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vld написа:ekalchev написа:Колеги чудя се дали да сменя маслата на преден и заден диференциал на кола под 200хил. км като планирам да не е я карам много над 200хил. км. Какъв е failure rate-a на тези диференциали, често ли дават фира? Цените са грубо 300лв на диференциал в Дару.
Няма особен смисъл процедурата. Аз бих сменил масло на диф само ако е имало теч и съм му сменял семерингите примерно.... или ако е над 10 годишно.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани