Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какви са проблемите на ф10?
mrlargo написа:Пробвай да ги инициализираш отново. Настрой си налягането на каквото искаш (за препоръчване каквото пише на черната лепенка при шофьорската врата) и после при спряла кола със запален двигател отиди на vehicle info -> vehicle status -> reset и после тръгни и като караш след 1-2 минути ще пише TPM active и гумите ще светят зелено.
Аз си смених гумите и въпреки, че казах на идиота от Маргел, да ги направи на 2.4 предни * 2.6 задни, той ги беше направил на 3.0 * 2.95, а вика направил съм ги на 2.4 както каза. Бързах и ги смених в събота в Маргел в the mall, не ходете там по никакъв повод освен ако не сте с Астра от 92-ра година и не ви пука!!! После тръгвайки за Пловдив на 10 км преди Ихтиман ми светна проблем във всички гуми. Оправих налягането и ги инициализирах отново и проблеми до Пловдив и обратно нямаше.
Защо не се върна ако не са били на правилното налягане, точно там винаги дават бележка за гаранция. Връщал съм се при грешки от тяхна страна винаги са коригирали без пари. Няма безгрешни, и до сега не съм имал проблеми при тях.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Какви са проблемите на ф10?
Колега М power както писах TPM-a ми светна до Ихтиман и при положение, че имам дигитален компресор в колата не бих се връщал до София само да ми оправят налягането и после пак обратно към Пловдив. Този там от Маргел най-вероятно работи със някакъв скапан манометър, защото изрично го попитах точно ли е налягането 2.4 * 2.6 като си взимах колата, той вика да. Бележка не даде никаква (ни касова, ни хвърчаща). Мърлява работа като цяло. Mоже просто тоя на смяна да е бил калпав.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какви са проблемите на ф10?
Явно наистина си попаднал на някой нов или калпав. Друго ми стана интересно, защо чак на Ихтиман е светнало, не трябва ли веднага да покаже разликата в налягането? (да кажем в рамките на 5-10 макс км. , а не чак след почти 50)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Какви са проблемите на ф10?
При мене проблема е много странен.Мога да карам цяла седмица без проблем но като реши да се инати и през 10 минути почва да писука за гумите.Преди два дена цял ден цирика а днес нищо.Онзи ден беше малко по топло и смятам малко да ги изпусна да видя тогава дали ще имам проблем.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Какви са проблемите на ф10?
Leon написа:"Малко" е деликатно казаноИмайте предвид, че първите бензинови Ф10 са с мотор от Е60 реално и не можете да им сравнявате проблемите и разхода с тези от 2011г. (не съм сигурен за месеца) нататък.
Колега,
През 2010, 2011 и 2012 година при производството на F10 ползват следния бензинов агрегат - N53B30. Същия мотор BMW пускат в експлоатация при фейслифт варианта на E60 през 2007 година. Това е добре познатия 6-так, който BMW чисто маркетингово внедри в 3 различни автомобила - F10 523i - отново N53B30, но с редуцирана мощност на 150KW/ 270NM/ 204 кс., F10 528i - отново N53B30, но тук вече 190 КW/ 310NM/ 258 кс. и F10 530i - отново N53B30, вече 200KW/ 320NM и 272 кс. Трите модификации се вграждат в F10 от 2010 до 2012 година, след което идва ерата на 4-ри цилиндровите с турбина.
Проблемите по мотора, също така и разхода на гориво при E60 с N53B30 и всички версии на F10 с този двигател са абсолютно съпоставими и сравними.
поздрави,
Димо
Специалист-Икономист
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Какви са проблемите на ф10?
Този модел изписва ли като си регенерира дпф филтъра или каквото там прави?Прочетох във книжката че е възможен по различен звук във мотора.Днес след като се възползвах от кончетата и като спрях чух някакъв по различен звук от мотора като тракане или стържене ,не знам и аз как да го опиша но след две минути всичко си стана по старо му.Сега се чудя като загрее нещо си показва магариите или е възможно дпф фа да прави нещо но на борда нищо не изписва 

- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Какви са проблемите на ф10?
sasho1bs написа:Този модел изписва ли като си регенерира дпф филтъра или каквото там прави?Прочетох във книжката че е възможен по различен звук във мотора.Днес след като се възползвах от кончетата и като спрях чух някакъв по различен звук от мотора като тракане или стържене ,не знам и аз как да го опиша но след две минути всичко си стана по старо му.Сега се чудя като загрее нещо си показва магариите или е възможно дпф фа да прави нещо но на борда нищо не изписва
На борда нищо не изписва дали колата регенерира или не. Принципно по това се познава дали колата извършва регенерация - по шума, но аз никога не успявам да разбера кога точно какво се случва, хаха..

- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Какви са проблемите на ф10?
А при вас при форсиране до 1500 1700 оборота чува ли се леко свирене от турбото?И на колко километра се сменят ролките че от 2 дена ми се струва че като загрее някоя ролка издава странен звук но и не винаги го прави
Мотора е 3.0 д

- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Какви са проблемите на ф10?
Да ви попитам колеги взех си и аз едно "биче" така го наричам с n53b30 200kw.
Вллязох в скритото меню на таблото и от там наблюдавах температурата и показанията бяха 110 - 116 градуса
Това ми се струва много високо при вас така ли е?
Вллязох в скритото меню на таблото и от там наблюдавах температурата и показанията бяха 110 - 116 градуса
Това ми се струва много високо при вас така ли е?
- tihomair
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на ф10?
Аз съм с N57D30A 180 kw и след сериозно ръчкане съм гледал не веднъж, масло - 100 градуса точно, антифриз - 95-96
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Какви са проблемите на ф10?
Qugo,
тези дни ще видя при мен как е и ще ти кажа.
Аз съм със същия мотор.
поздрави,
тези дни ще видя при мен как е и ще ти кажа.
Аз съм със същия мотор.
поздрави,
Специалист-Икономист
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Какви са проблемите на ф10?
vodkarulez написа:Qugo,
тези дни ще видя при мен как е и ще ти кажа.
Аз съм със същия мотор.
поздрави,
Тези градуси са при нормално-мудно каране.
Но откакто ги видях не смея да карам.
Дано се окажат нормални тези градуси понеже лично на мен ли се струват височки.
Също така колко термостата има този двигател?
Re: Какви са проблемите на ф10?
виж си радиаторите отпред да не са се набили с мухи и да няма добър оток на въздуха.
Tool - Fear Inoculum
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Какви са проблемите на ф10?
Emooo написа:виж си радиаторите отпред да не са се набили с мухи и да няма добър оток на въздуха.
Погледнах ги нямат нищо, все пак ако кажете едно препаратче което мога да пръсна от пред и след това с пароструйката за измия ще съм благодарен понеже видях, че е доста удобно за миене.
А относно бензиновия двигател друг тук дали няма n53b30 в коша за да каже колко температура му показва скритото меню след час каране в София или при добре загрял автомобил.
Re: Какви са проблемите на ф10?
Qugo написа:Emooo написа:виж си радиаторите отпред да не са се набили с мухи и да няма добър оток на въздуха.
Погледнах ги нямат нищо, все пак ако кажете едно препаратче което мога да пръсна от пред и след това с пароструйката за измия ще съм благодарен понеже видях, че е доста удобно за миене.
А относно бензиновия двигател друг тук дали няма n53b30 в коша за да каже колко температура му показва скритото меню след час каране в София или при добре загрял автомобил.
Ето тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2&t=273827 , в първия пост, най-долу е обяснено за различните работни и температурни режими на N моторите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани