BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги, понеже не съм много вещ по F10/F11, имам един въпрос. Има ли 525d (204 к.с) с N57 в комбинация с 8 скоростен автоматик, или само N47 525d е с 8ск.?
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Няма F10 с различно от 8ск. автоматик.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
drago9205 написа:Няма F10 с различно от 8ск. автоматик.
- msch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:drago9205 написа:Няма F10 с различно от 8ск. автоматик.
Ключовата дума е "автоматик". Ясно е, че има с ръчни скорости...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Това, че има Ф10 с ръчка е пределно ясно, няма нужда от разни коментари с по 1 снимка.
Аз до колкото разбрах колегата пита дали 204 коньовият 525 е с друг вида автоматик (например 6ск, а не 8ск, тъй като моторът идва още от Е серията предполагам).
Съответно всички Ф10 са с 8-степенен автоматик както съм писал. Като цяло Ф10 с ръчка е доста рядко явление (не в добрия смисъл)
Аз до колкото разбрах колегата пита дали 204 коньовият 525 е с друг вида автоматик (например 6ск, а не 8ск, тъй като моторът идва още от Е серията предполагам).
Съответно всички Ф10 са с 8-степенен автоматик както съм писал. Като цяло Ф10 с ръчка е доста рядко явление (не в добрия смисъл)
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Благодаря колега, понеже карам Е60 от 8 години и вече е време да мина на F10/11, но имам ограничен бюджет и си търся кола в Германия,и гледам че всички коли са масово над 300к километра, та въпроса ми е кой е най-малко проблемен мотор, като ми се иска 6так, но съм склонен и на 525d с 218 к.с. Има ли ресурс този мотор, защото съм си намерил едно комби с всички екстри, които желая, но е с този мотор и е на 300к км. Дали има ресурс да изкара още поне 150к.. Понеже моята кола е E60 530d 235 lci и я купих на 200к а сега е на 420к и не съм имал големи проблеми, като турбото и кутията не са пипани. Може ли да разчита на този мотор, че няма да ме накара да намразя марката. Карам главно само магистрално и сменям масло на 6 месеца.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Bogdan_Nikolov написа:Благодаря колега, понеже карам Е60 от 8 години и вече е време да мина на F10/11, но имам ограничен бюджет и си търся кола в Германия,и гледам че всички коли са масово над 300к километра, та въпроса ми е кой е най-малко проблемен мотор, като ми се иска 6так, но съм склонен и на 525d с 218 к.с. Има ли ресурс този мотор, защото съм си намерил едно комби с всички екстри, които желая, но е с този мотор и е на 300к км. Дали има ресурс да изкара още поне 150к.. Понеже моята кола е E60 530d 235 lci и я купих на 200к а сега е на 420к и не съм имал големи проблеми, като турбото и кутията не са пипани. Може ли да разчита на този мотор, че няма да ме накара да намразя марката. Карам главно само магистрално и сменям масло на 6 месеца.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Каквото каза колегата 
За предпочитане х-драйв.
Sent from my iPhone using Tapatalk

За предпочитане х-драйв.
Sent from my iPhone using Tapatalk

- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
То това е ясно, но хубавите 530d със сносни екстри са по 15к €, а аз имам бюджет 10к за кола и макс 2к за начална инвестиция в колата.BorislavB написа:Bogdan_Nikolov написа:Благодаря колега, понеже карам Е60 от 8 години и вече е време да мина на F10/11, но имам ограничен бюджет и си търся кола в Германия,и гледам че всички коли са масово над 300к километра, та въпроса ми е кой е най-малко проблемен мотор, като ми се иска 6так, но съм склонен и на 525d с 218 к.с. Има ли ресурс този мотор, защото съм си намерил едно комби с всички екстри, които желая, но е с този мотор и е на 300к км. Дали има ресурс да изкара още поне 150к.. Понеже моята кола е E60 530d 235 lci и я купих на 200к а сега е на 420к и не съм имал големи проблеми, като турбото и кутията не са пипани. Може ли да разчита на този мотор, че няма да ме накара да намразя марката. Карам главно само магистрално и сменям масло на 6 месеца.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Bogdan_Nikolov написа:То това е ясно, но хубавите 530d със сносни екстри са по 15к €, а аз имам бюджет 10к за кола и макс 2к за начална инвестиция в колата.BorislavB написа:Bogdan_Nikolov написа:Благодаря колега, понеже карам Е60 от 8 години и вече е време да мина на F10/11, но имам ограничен бюджет и си търся кола в Германия,и гледам че всички коли са масово над 300к километра, та въпроса ми е кой е най-малко проблемен мотор, като ми се иска 6так, но съм склонен и на 525d с 218 к.с. Има ли ресурс този мотор, защото съм си намерил едно комби с всички екстри, които желая, но е с този мотор и е на 300к км. Дали има ресурс да изкара още поне 150к.. Понеже моята кола е E60 530d 235 lci и я купих на 200к а сега е на 420к и не съм имал големи проблеми, като турбото и кутията не са пипани. Може ли да разчита на този мотор, че няма да ме накара да намразя марката. Карам главно само магистрално и сменям масло на 6 месеца.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Сега разрових немското мобиле, не е като да няма комбита 530d по около 10к евро с прилични екстри и под 300к км.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Търся с комфортен салон, без Xdrive, задължително hud, Hi-fi, голяма навигация, за жалост ми излизат само две на над 400к, или са за мотор. Просто ми излезе едно 525d с много екстри, все едно е 550d без М пакет, и затова ми беше интересно дали двигателя е надежден, иначе и аз предпочитам 6так,но все пак като гледам обявите в Германия, че всяка десета кола е за мотор и си мисля, че N47 ще е по - достъпен от N57, а и вече одъртях и не ме блазни вече вървежа, по - скоро търся комфорт.BorislavB написа:Bogdan_Nikolov написа:То това е ясно, но хубавите 530d със сносни екстри са по 15к €, а аз имам бюджет 10к за кола и макс 2к за начална инвестиция в колата.BorislavB написа:Bogdan_Nikolov написа:Благодаря колега, понеже карам Е60 от 8 години и вече е време да мина на F10/11, но имам ограничен бюджет и си търся кола в Германия,и гледам че всички коли са масово над 300к километра, та въпроса ми е кой е най-малко проблемен мотор, като ми се иска 6так, но съм склонен и на 525d с 218 к.с. Има ли ресурс този мотор, защото съм си намерил едно комби с всички екстри, които желая, но е с този мотор и е на 300к км. Дали има ресурс да изкара още поне 150к.. Понеже моята кола е E60 530d 235 lci и я купих на 200к а сега е на 420к и не съм имал големи проблеми, като турбото и кутията не са пипани. Може ли да разчита на този мотор, че няма да ме накара да намразя марката. Карам главно само магистрално и сменям масло на 6 месеца.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Сега разрових немското мобиле, не е като да няма комбита 530d по около 10к евро с прилични екстри и под 300к км.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Последна промяна Bogdan_Nikolov на 17 Ное 2022, 19:28, променена общо 1 път
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android
Това е въпросното BMW
https://www.mdecoder.com/decode/wbaxb31020dw52777
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android
Това е въпросното BMW
https://www.mdecoder.com/decode/wbaxb31020dw52777
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Интересно защо дисплеят е описан като 6.5” в извадката с екстрите, а е 10.25”. Може да са го ъпрейднали, но по-скоро е грешка.Bogdan_Nikolov написа:Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android
Това е въпросното BMW
https://www.mdecoder.com/decode/wbaxb31020dw52777
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
BorislavB написа:Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
С какъвто и мотор да я вземе - разликата от Е60 е в пъти! .. и то главно заради повечето комфорт и трансмисията.
До автора на темата - преди 2 години като взех моята също търсех 30-ска (като абсолютния минимум), поради разни предубеждения, които от приказки съм натрупал в годините, но в крайна сметка взех кола именно с този 218 мотор, защото беше много запазена и на реални малко километри. 15 години съм карал само 6-таци или V8 и за пръв път имам 4 цилиндрова кола.. след 2 години и навъртяни точно 100 000км, ще ти кажа, че за мен най-големия недостатък на този мотор е гадната работа на тия 4 цилиндъра, просто си е по-тракащ.. нормално.. повече вибрации. Заради 2-те турбини, колата е много жива постоянно.. 30-ската има по-голяма дупка.. колата върви с 1200 оборота на 6-та, 7-ма, дори 8-ма.. като с нормално подаване на газ направо се набира, а не връща предавки... до около130 е с достатъчно тяга.. разбирай - изпреварва доста сериозно. Усеща се по-малкия мотор, ако пътуваш доста натоварен и при по-високите скорости - над 140.. там си има разлика спрямо 6-таците, безспорно. В градски условия този 4 цил. с 2 турбини с доста нервен и пъргав.. Разхода на гориво е нереално нисък, но те всички са така, заради трансмисията... АКо имаш минаване около Карлово- обади и ще ти дам да покараш

- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Мен ме вълнува по-скоро, дали мотора е надежден, имъл съм M51, M47 и сега М57, никога не съм правил нещо по мотора, само консумативи. Живея в Германия и доста често пътувам до България и годишно минавам между 30-40 хиляди км. Следя доста пазара на коли в Германия и имам наблюдение, че всяко 10то F10/F11 е за мотор. Тук колите са на над 300 к километра масово,като под 200 к километра им искат много пари. Лошото е че всички сменят масло на 30к км, което за мен е пагубно за двигателите.Ненко Вранков написа:BorislavB написа:Мой съвет и мнение ако искаш да усетиш, че си си взел нова кола търси 530d (245/258 к.с.).
С какъвто и мотор да я вземе - разликата от Е60 е в пъти! .. и то главно заради повечето комфорт и трансмисията.
До автора на темата - преди 2 години като взех моята също търсех 30-ска (като абсолютния минимум), поради разни предубеждения, които от приказки съм натрупал в годините, но в крайна сметка взех кола именно с този 218 мотор, защото беше много запазена и на реални малко километри. 15 години съм карал само 6-таци или V8 и за пръв път имам 4 цилиндрова кола.. след 2 години и навъртяни точно 100 000км, ще ти кажа, че за мен най-големия недостатък на този мотор е гадната работа на тия 4 цилиндъра, просто си е по-тракащ.. нормално.. повече вибрации. Заради 2-те турбини, колата е много жива постоянно.. 30-ската има по-голяма дупка.. колата върви с 1200 оборота на 6-та, 7-ма, дори 8-ма.. като с нормално подаване на газ направо се набира, а не връща предавки... до около130 е с достатъчно тяга.. разбирай - изпреварва доста сериозно. Усеща се по-малкия мотор, ако пътуваш доста натоварен и при по-високите скорости - над 140.. там си има разлика спрямо 6-таците, безспорно. В градски условия този 4 цил. с 2 турбини с доста нервен и пъргав.. Разхода на гориво е нереално нисък, но те всички са така, заради трансмисията... АКо имаш минаване около Карлово- обади и ще ти дам да покараш
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани