F10 или нещо друго? Идеи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Според мен не си сменяй колата
F10 са си много хубави, но няма да си шашнат идвайки от е90, освен ако не си едрогабаритен, тогава ще оцениш по-голямото пространство вътре, че е90ката си е доста тясна. Ако ти е здрава сегашната кола, винаги има риск да нацелиш кофти кола и да се ядосваш после.
Иначе зф8 е просто страхотна скоростна кутия, не знам какво много може да се подобри по нея, май не може много... На фона на нея всички останали изглеждат ужасно, например 7гтроника на мерцедес след зф8 е като от ерата на динозаврите, абсурдно бавен и дразнещ само заради това не бих взел мерцедес автомат, дори новата им 9 скоростна е по-зле... НО на мен ми липсва ръчката... Точно защото подозирам, че е90ката ти е с ръчна с.к. , помисли дали искаш автомат все пак.
Май отсега знам, че следващата ми кола ще е с р.с.к., но Ф10 с ръчни не бих взел, защото наистина ще е вечно твоя после.
Също мисля, че 530д е по-добрият избор от 520д главно защото е много подходящ двигател за това купе и работи чувствително по-добре, 520д си трака и вибрира по мое мнение, а и не съм супер убеден, че е кооой знае колко по-икономичен, особено ако е Хдрайв и особено на дълъг път. А ти май караш предимно извънградско. Ако ще чипосваш 520д, каквото вероятно ще правиш, по-добре просто си вземи 530.
С две думи - карай си е90ката докато не започне да се предава
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
F10 са си много хубави, но няма да си шашнат идвайки от е90, освен ако не си едрогабаритен, тогава ще оцениш по-голямото пространство вътре, че е90ката си е доста тясна. Ако ти е здрава сегашната кола, винаги има риск да нацелиш кофти кола и да се ядосваш после.
Иначе зф8 е просто страхотна скоростна кутия, не знам какво много може да се подобри по нея, май не може много... На фона на нея всички останали изглеждат ужасно, например 7гтроника на мерцедес след зф8 е като от ерата на динозаврите, абсурдно бавен и дразнещ само заради това не бих взел мерцедес автомат, дори новата им 9 скоростна е по-зле... НО на мен ми липсва ръчката... Точно защото подозирам, че е90ката ти е с ръчна с.к. , помисли дали искаш автомат все пак.
Май отсега знам, че следващата ми кола ще е с р.с.к., но Ф10 с ръчни не бих взел, защото наистина ще е вечно твоя после.
Също мисля, че 530д е по-добрият избор от 520д главно защото е много подходящ двигател за това купе и работи чувствително по-добре, 520д си трака и вибрира по мое мнение, а и не съм супер убеден, че е кооой знае колко по-икономичен, особено ако е Хдрайв и особено на дълъг път. А ти май караш предимно извънградско. Ако ще чипосваш 520д, каквото вероятно ще правиш, по-добре просто си вземи 530.
С две думи - карай си е90ката докато не започне да се предава
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
С 40к км. на година бих се замислил и за Ф01, подръжката е подобна на Ф10, но вози по-добре. С 30д ще е перфектна за дълги разстояния (Особенно с комфортния салон)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
F10, търсиш с комфортен салон, хед ъп и автопилот. Екстри, които правят извънрадското в пъти по-удобно
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Никой не предложи 6 цилиндровата 525ца, много ли са зле?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Не е, ама са малко нито рак, нито риба. Хем нямат икономията на 520д, хем нямат вървежа на 530д, а самия разход спрямо втората си е...същия. Предимството им е в цената, която обаче като се замислиш над първите неща има защо да не е като на 530д.
С малка поправка, че 530д си е 258 коня, няма 256. 8-степенният автомат дори да не е спортния, пак си е супер, превключва бързо и неусетно(за автомат)и сваля разхода драстично.
В ниакъв случай. Имах такова за няколко седмици точно 730д с 245-то коня. Ами автоматът е СУПЕР дразнещ, бавен и муден. В комбинация с ОГРОМНАТА разлика в теглото, нещата става крайно грозни. Остави разходът(който извън града при нормално каране не може да падне под 8, а ако караш минава 10), вървежа някак изчезва и това ИЗЧАКАЙ МАЛКО, което четеш на таблото всеки път като натиснеш газта до долу е супер дразнещо. Пак казвам, първо заради автомата, второ заради теглото, трето, че 258 коня мотора е по-добър ако си купи 530д с такъв.
Аз лично никога, никога, никога, НИКОГА не бих си взел 520д Ф10 заради няколкото хилки "спестени" пари спрямо 530д. Нямат дори близка база за сравнение във вървежа, а експлоатиционните разходи съм почти убеден, че при 520д не могат да излезнат по-евтини когато става дума за стара кола на близо 9 години. Издръжливостта на мотора в това голямо купе няма как да бъде съпоставима. Единственото в което бие 520д е разхода на 100 и то далеч не с много. Не мисля, че с тези 40 на година литър разлика ще ти е от значение, който литър се компенсира когато тръгнеш да си караш мъжката колата. Пак наблагям, че разходите относно поддръжка ще са минимум равни. Накрая Киро няма как да е на кяр.
За Бога, един живот живееш, не си сменяш колите всеки де, не си купувай 520д, купи си 530д и ще се радваш, че си прочел този пост цял живот.
За мен Ф30 в случая би ти било излишно, няма значение, че караш основно сам, Ф10 си е бизнес седан, но си е бизнес спортен седан. Просто заради голямите габарити лъже, че е тромав като седмица. Всичко му е по-по спрямо Ф30 и ско разликата при Е60 и Е90 не бе чак толкова голяма, тука си е по-голяма. Стискаш зъби, не си сменяш веднага Е90-ката и в никакъв случай не бързаш. Излиза 530д с 258 коня мотора САМО НА ЗАДНО(иначе динамиката ти след 60 започва бавно да умира, а на 140 вече я няма никаква)и си ти.
Не се вкарвай във филма с Американски КЕНЕФ заради едната газ. Ще вземеш мотор от поколение, което бе добро преди 15 години и като мине още някоя ще си биеш питанки до безкрай и ще се чудиш как да се отървеш от него. Американските кенефи нмат цена и ето това би била и по-вечно твоя кола дори от 520д ръчка. Отделно шанса да попаднеш на ударен доволно кокошарник или подводница е значителен и за мен над 90%-та. Свестни коли от Америка не се вкарват в България, разберете го това нещо. Дори в Америка хубавата кола държи някаква цена и като и платиш митата и т.н. няма как да дойде на кяр, а всички Американски влзнали тук са далеч по-евтини от Немските. Защо ли? Вижте само разлика в цената на 535i от Германия и САЩ и просто всичко останало е излишно да се коментира. Доскоро беше 10+ хил. лева разликата. За под 20 има 535 от Америка.
equipment написа:Колега, взимай F10/11 530 D без да се притесняваш за разход или поддръжка. Модификация от 245 или 256 коня, ще ти гори литър над Е90-ката, но за сметка на това имаш комфорт и доста по-класен съвременен автомобил със супер скоростна кутия и 8 предавки. А на по-високите километри над ограниченията, с 5-цата 3.0 D ще имаш по-нисък разход, отколкото със сегашното си 320 D : )
С малка поправка, че 530д си е 258 коня, няма 256. 8-степенният автомат дори да не е спортния, пак си е супер, превключва бързо и неусетно(за автомат)и сваля разхода драстично.
///M Power написа:С 40к км. на година бих се замислил и за Ф01, подръжката е подобна на Ф10, но вози по-добре. С 30д ще е перфектна за дълги разстояния (Особенно с комфортния салон)
В ниакъв случай. Имах такова за няколко седмици точно 730д с 245-то коня. Ами автоматът е СУПЕР дразнещ, бавен и муден. В комбинация с ОГРОМНАТА разлика в теглото, нещата става крайно грозни. Остави разходът(който извън града при нормално каране не може да падне под 8, а ако караш минава 10), вървежа някак изчезва и това ИЗЧАКАЙ МАЛКО, което четеш на таблото всеки път като натиснеш газта до долу е супер дразнещо. Пак казвам, първо заради автомата, второ заради теглото, трето, че 258 коня мотора е по-добър ако си купи 530д с такъв.
Аз лично никога, никога, никога, НИКОГА не бих си взел 520д Ф10 заради няколкото хилки "спестени" пари спрямо 530д. Нямат дори близка база за сравнение във вървежа, а експлоатиционните разходи съм почти убеден, че при 520д не могат да излезнат по-евтини когато става дума за стара кола на близо 9 години. Издръжливостта на мотора в това голямо купе няма как да бъде съпоставима. Единственото в което бие 520д е разхода на 100 и то далеч не с много. Не мисля, че с тези 40 на година литър разлика ще ти е от значение, който литър се компенсира когато тръгнеш да си караш мъжката колата. Пак наблагям, че разходите относно поддръжка ще са минимум равни. Накрая Киро няма как да е на кяр.
За Бога, един живот живееш, не си сменяш колите всеки де, не си купувай 520д, купи си 530д и ще се радваш, че си прочел този пост цял живот.
За мен Ф30 в случая би ти било излишно, няма значение, че караш основно сам, Ф10 си е бизнес седан, но си е бизнес спортен седан. Просто заради голямите габарити лъже, че е тромав като седмица. Всичко му е по-по спрямо Ф30 и ско разликата при Е60 и Е90 не бе чак толкова голяма, тука си е по-голяма. Стискаш зъби, не си сменяш веднага Е90-ката и в никакъв случай не бързаш. Излиза 530д с 258 коня мотора САМО НА ЗАДНО(иначе динамиката ти след 60 започва бавно да умира, а на 140 вече я няма никаква)и си ти.
Не се вкарвай във филма с Американски КЕНЕФ заради едната газ. Ще вземеш мотор от поколение, което бе добро преди 15 години и като мине още някоя ще си биеш питанки до безкрай и ще се чудиш как да се отървеш от него. Американските кенефи нмат цена и ето това би била и по-вечно твоя кола дори от 520д ръчка. Отделно шанса да попаднеш на ударен доволно кокошарник или подводница е значителен и за мен над 90%-та. Свестни коли от Америка не се вкарват в България, разберете го това нещо. Дори в Америка хубавата кола държи някаква цена и като и платиш митата и т.н. няма как да дойде на кяр, а всички Американски влзнали тук са далеч по-евтини от Немските. Защо ли? Вижте само разлика в цената на 535i от Германия и САЩ и просто всичко останало е излишно да се коментира. Доскоро беше 10+ хил. лева разликата. За под 20 има 535 от Америка.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Колега, писал си верни неща, но и бая глупости. По-принцип не чета толкова дълги чаршафи, но тоя го прегледах.
Баси, нека да пишем от опит!!!Какъв е смисъла от тия мнения като пишем от второ, трето лице и предполагаме...?Поне някаква елементарна хигиена на мненията да има.Не вс.знаят немски и англ за да четат чуждите форуми и да видят разликите с този тук по-отношение на разл.двг и подръжката им!!!Не виждам смисъл да се пише, щото на някои му е приятно да си лафи за бмв.Най-ценното нещо е информацията...Но проверената!!!
520д е много по-икономичен от 530 и 535д.!
Не се продава трудно!Колко сте притежавали и колко сте продали?
Питайте за здравината в дилърствата, където имат богата база данни за сравнение
Каране мъжката вече става мит според мен.Нещата стават като в чужбина.В града е пълно с легнали полицаи, светофар до светофар, велосипедисти по алеи, тротинетки на ток, пешеходци.Извън града, а и в града -триноги, снимачи и т.н.
Направо като чета тук, явно повечето колеги са мечтатели...малко са практичните хора тук..
Баси, нека да пишем от опит!!!Какъв е смисъла от тия мнения като пишем от второ, трето лице и предполагаме...?Поне някаква елементарна хигиена на мненията да има.Не вс.знаят немски и англ за да четат чуждите форуми и да видят разликите с този тук по-отношение на разл.двг и подръжката им!!!Не виждам смисъл да се пише, щото на някои му е приятно да си лафи за бмв.Най-ценното нещо е информацията...Но проверената!!!
520д е много по-икономичен от 530 и 535д.!
Не се продава трудно!Колко сте притежавали и колко сте продали?
Питайте за здравината в дилърствата, където имат богата база данни за сравнение
Каране мъжката вече става мит според мен.Нещата стават като в чужбина.В града е пълно с легнали полицаи, светофар до светофар, велосипедисти по алеи, тротинетки на ток, пешеходци.Извън града, а и в града -триноги, снимачи и т.н.
Направо като чета тук, явно повечето колеги са мечтатели...малко са практичните хора тук..
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Истината е една. Кенефи се вкарват от Италия, Германия, Швейцария ,Франция, Белгия, САЩ, общо взето от всякъде, където може да се вкара. Хубави коли се вкарват от същите места, всичко зависи от човека избиращ какви коли да вкара/продава.
Като стана дума за вероятности, да попаднеш на кенеф на 400-500к км, че и повече от Италия е много по-вероятно от колкото от Сащ, с опцията, че на кола от отвъд океана, по всяко време може да видиш какво се е случвало с нея, снимки и т.н. От Италия най-много дедовия да видиш.
А това,че на форумният корифей Top Gun Maverick, не му се връзват сметките при щатски внос, не означава, че същите не излизат. Ама какво да му се обяснява, той е чувал, от тоя, от оня, и знае ... легенди.
Да отворя една голяма скоба, естествено, че е най-добре да си купи кола човек чисто нова или премиум селекшън, дано всеки има това удоволствие, дотогава ще подбираме, кой как може.
Като стана дума за вероятности, да попаднеш на кенеф на 400-500к км, че и повече от Италия е много по-вероятно от колкото от Сащ, с опцията, че на кола от отвъд океана, по всяко време може да видиш какво се е случвало с нея, снимки и т.н. От Италия най-много дедовия да видиш.
А това,че на форумният корифей Top Gun Maverick, не му се връзват сметките при щатски внос, не означава, че същите не излизат. Ама какво да му се обяснява, той е чувал, от тоя, от оня, и знае ... легенди.
Да отворя една голяма скоба, естествено, че е най-добре да си купи кола човек чисто нова или премиум селекшън, дано всеки има това удоволствие, дотогава ще подбираме, кой как може.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
В България не караш ли поне 30ка начии си почти клошар и не разбираш от нищо Иначе в Белгия е пълно с 20ски, а аз питах за 25ца заради данъка.. не стига, че след 163к.с. скача доста, ами и след 211к.с. пак има голям скок
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Взимаш 25-ца 204кс 6-так и я правиш после софтуерно 30-ка, че и леко отгоре. Само да не забравиш да ъпгрейднеш и спирачките от 530
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Top Gun Maverick написа:В ниакъв случай. Имах такова за няколко седмици точно 730д с 245-то коня. Ами автоматът е СУПЕР дразнещ, бавен и муден. В комбинация с ОГРОМНАТА разлика в теглото, нещата става крайно грозни. Остави разходът(който извън града при нормално каране не може да падне под 8, а ако караш минава 10), вървежа някак изчезва и това ИЗЧАКАЙ МАЛКО, което четеш на таблото всеки път като натиснеш газта до долу е супер дразнещо. Пак казвам, първо заради автомата, второ заради теглото, трето, че 258 коня мотора е по-добър ако си купи 530д с такъв.
Според мен колата която си карал не е била в ред. Супер дразнещия автомат е като на всичко от 2002 до 2010 г. 6HP, и колкото 8-степения да е по-добър не е чак толкова огромна разликата все пак моторите са еднакви. Огромата разлика в теглото е 150кг, ама като натовариш Ф10-ката със сток екстрите на Ф01 може и да падне тая разлика. Разхода особеннно извън града между двете едвали е повече от половин литър. Пък човека не търси да се състезава, 30д ще е по-бързо и приятно за каране от всяка 20д.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
За даване на газ на 4 гуми съм се убедил, че е доста скъпо - АМГ, М, 911 и т.н., другото е да обърнеш стрелките на магистралата с 300 коня дизел, в което кеф няма, само риск. Надраснахме ги тия работи отдавна... Сега за газ - закачам колесара я с мотор, я с джет и това е, настрани от хората.
Мисълта ми е, че човек спре ли да търси динамика над достатъчната всичко става много по-лесно и по-безопасно. За мен нормалната динамика за БГ е около 200к.с. за нормално тежаща кола.
Колко е реалният разход при поддържане на 140 на шест цилиндров мотор и четири цилиндров мотор в купето на ф10?
Благодаря ви отново, чета всичко и си записвам, нищо, че не пиша на всеки поотделно
Мисълта ми е, че човек спре ли да търси динамика над достатъчната всичко става много по-лесно и по-безопасно. За мен нормалната динамика за БГ е около 200к.с. за нормално тежаща кола.
Колко е реалният разход при поддържане на 140 на шест цилиндров мотор и четири цилиндров мотор в купето на ф10?
Благодаря ви отново, чета всичко и си записвам, нищо, че не пиша на всеки поотделно
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Archerie написа:За даване на газ на 4 гуми съм се убедил, че е доста скъпо - АМГ, М, 911 и т.н., другото е да обърнеш стрелките на магистралата с 300 коня дизел, в което кеф няма, само риск. Надраснахме ги тия работи отдавна... Сега за газ - закачам колесара я с мотор, я с джет и това е, настрани от хората.
Мисълта ми е, че човек спре ли да търси динамика над достатъчната всичко става много по-лесно и по-безопасно. За мен нормалната динамика за БГ е около 200к.с. за нормално тежаща кола.
Колко е реалният разход при поддържане на 140 на шест цилиндров мотор и четири цилиндров мотор в купето на ф10?
Благодаря ви отново, чета всичко и си записвам, нищо, че не пиша на всеки поотделно
BMW F07/F10/F11 - разход на гориво на нашите автомобили - Виж тази тема колега. Мисля ,че първите няколко странички са реални...към края става мазало.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Тея теми по форумите са рибарски истории в повечето случай включително и тук. В тубата има сумати тестове на fuel consumption, особенно на по-новите коли. Да верно е моментен, но пак е някакъв ориентир. Имаше един немски сайт, нещо като електронен дневник на колата и разходите по нея, там също данните изглеждат по-миродавни спрямо тукашните дето в повечето случай са под каталожните
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
Top Gun Maverick написа:Свестни коли от Америка не се вкарват в България, разберете го това нещо.
Вкарват се, вкарват се - за лична употреба Ако човек знае какво да гледа, когато търси, шанса за фал се минимизира. Освен това, както се написа по-горе, обикновено имат пълна сервизна история и са на реални километри. Това че някой се е набутал с давена кола от джамбаз, не значи че не изпадат читави бройки на много атрактивна цена.
Re: F10 или нещо друго? Идеи?
don_gori написа:Тея теми по форумите са рибарски истории в повечето случай включително и тук. В тубата има сумати тестове на fuel consumption, особенно на по-новите коли. Да верно е моментен, но пак е някакъв ориентир. Имаше един немски сайт, нещо като електронен дневник на колата и разходите по нея, там също данните изглеждат по-миродавни спрямо тукашните дето в повечето случай са под каталожните
Да така е, тея теми по-скоро ще ти оставят с грешно впеатление, защото много хора гледат да направят някакъв нисък разход с който да се похвалят. Най-добре да се гледат сайтовете със статистистика от реални автомобили.
Е този сайт ползвам - http://www.fuelly.com/car/bmw/m550d_xdrive - това е статистика само от 2 автомобила защото 550д е рядко но съвпада на 100% с моя разход.
Tool - Fear Inoculum
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани