M550d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: M550d
Бившата ми 535хД си правеше без проблем 5-5 и малко 0-100. Колата вървеше много приятно. При старт с лънч контрол стелката на пасажера се обръщаше, доста торк 

- xexoral
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: M550d
По принцип 535д е много бърз автомобил и колкото по-бърз е един автомобил, толкова по-сложно става да направиш значителна разлика, защото трябва мнооого повече мощност, че да е значителна разликата. И все пак 550д е по-бърз, макар и не толкова, колкото се очаква, особено заради това "М". Но не е само това, колата действително е маргинално по-бърза, но от друга страна според немците си поема доста по-добре зор. Примерно спокойно можеш да си зашиеш 250 и да си караш по аутобана продължително така, докато при 535д не е много желателно да се прави това, защото ще прегрее. Един вид тази кола е направена да и раздаваш яко газ и да си малко по-спокоен, че е ОК. Това е. В България нямаме аутобани и смисълът на този автомобил действително не е много голям. На мен лично плавността на мощността през оборотите и липсата на тези резки ритници и т.н. много ми допада. Дори кикдаун като набиеш, колата тръгва някак по-плавно и постепенно набира мощност. И това си е дотолкова проблем, че при новото м550д с 4-те турбини от БМВ чак са се наели при спортeн режим да вкарват някакви ефекти при превключването на скоростите, че да има малко повече драма.
Досега 2 пъти съм пробвал колата срещу друга.
1. Един приятел беше толкова невпечатлен от колата, че много държеше да я пробваме срещу неговото ауди с 3.0 тди, в крайна сметка дори аз бях доста изненадан с каква лекота го оставях с доста коли назад много бързо.
2. Нощна София, шофьорът на много готино е91 недвусмислено ми показа, че иска да тръгнем от червен светофар, пуснах се, излязох с малко преди него, кара след мен 1км докато стигна за където бях тръгнал само да ме пита с какъв двигател е колата (нямам моделно означение), защото му беше любопитно, каза, че неговата е над 300 коня с тунинг.
Та не е като да не върви все пак.
Интересен факт - поради спецификата на работата на турбините при 535д, от място 530д се изстрелва пред 535д и малко преди 100, 535д минава отпред, та може да се направи извод, че и 535д няма много смисъл
В Германия има хора, които са върнали 535д, за да вземат 550д и са доволни, намирайки осезаема разлика (най-вече в реакцията на педала на газта - "Gasannahme"), също така има и много, много разочаровани хора от 550д. Със сигурност за повечето хора колата е провал. Всеки сам трябва да си прецени.
Изобщо не съм фен на тунинга, иначе едно 535д естествено, че може да се направи по-бързо от сток 550д и вероятно е много по-смислен този подход. На мен ми харесва да карам напълно сток коли. Никога не съм слагал нито лепенка, нито нищо.
За спокоен шофьор, който иска комфортно да се придвижва от А до Б всичко над 520д е излишно според мен.
По принцип на старо не мисля, че са много по-скъпи от подобни 530д и 535д и въпреки това купих колата с ясното съзнание, че правя неразумен избор. Шофирането го приемам като хоби и съм ОК с това да плащам повече гориво (много ми е любопитно колко точно е тази разлика) и съм си доста доволен от пърформанса на колата. Общо взето само се чудя какво извинение да си измисля да ходя донякъде, за да я покарам.
Извод: м550д няма много смисъл. Харчи много и не върви кооой знае колко, не носи и особена тръпка. Особена кола.
Досега 2 пъти съм пробвал колата срещу друга.
1. Един приятел беше толкова невпечатлен от колата, че много държеше да я пробваме срещу неговото ауди с 3.0 тди, в крайна сметка дори аз бях доста изненадан с каква лекота го оставях с доста коли назад много бързо.
2. Нощна София, шофьорът на много готино е91 недвусмислено ми показа, че иска да тръгнем от червен светофар, пуснах се, излязох с малко преди него, кара след мен 1км докато стигна за където бях тръгнал само да ме пита с какъв двигател е колата (нямам моделно означение), защото му беше любопитно, каза, че неговата е над 300 коня с тунинг.
Та не е като да не върви все пак.
Интересен факт - поради спецификата на работата на турбините при 535д, от място 530д се изстрелва пред 535д и малко преди 100, 535д минава отпред, та може да се направи извод, че и 535д няма много смисъл

В Германия има хора, които са върнали 535д, за да вземат 550д и са доволни, намирайки осезаема разлика (най-вече в реакцията на педала на газта - "Gasannahme"), също така има и много, много разочаровани хора от 550д. Със сигурност за повечето хора колата е провал. Всеки сам трябва да си прецени.
Изобщо не съм фен на тунинга, иначе едно 535д естествено, че може да се направи по-бързо от сток 550д и вероятно е много по-смислен този подход. На мен ми харесва да карам напълно сток коли. Никога не съм слагал нито лепенка, нито нищо.
За спокоен шофьор, който иска комфортно да се придвижва от А до Б всичко над 520д е излишно според мен.
По принцип на старо не мисля, че са много по-скъпи от подобни 530д и 535д и въпреки това купих колата с ясното съзнание, че правя неразумен избор. Шофирането го приемам като хоби и съм ОК с това да плащам повече гориво (много ми е любопитно колко точно е тази разлика) и съм си доста доволен от пърформанса на колата. Общо взето само се чудя какво извинение да си измисля да ходя донякъде, за да я покарам.
Извод: м550д няма много смисъл. Харчи много и не върви кооой знае колко, не носи и особена тръпка. Особена кола.
Последна промяна xexoral на 24 Май 2019, 9:11, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: M550d
Много ми е интересно, като се обсъжда кола 400кс за , да речем 50-60к лв, как 4лв на 100км правят разлика ?
Иначе ако търсим логика за покупка, наистина над 520д всичко е безсимслено, нали - там много харчи (+1-2/100), малко върви, с чип еди кво си щяло да върви пак толкова ... малко обърнахме темата на 1.9тди. ю
По същество - макар да е значително по-скъпо 550д е продадено сигурно 3 пъти повече от 550и, при все, че 550и върви мноооого повече. Предполага се че на вторичния пазар, "дизеловата Мка" ще държи повече цена. На хартия - 4-5 сек до 200км/ч не са малко, лага е значително намален, торг-а е 100НМ отгоре на 535д, но поради умно разпределние, може би не се усеща чак толкова кик.
Иначе ако търсим логика за покупка, наистина над 520д всичко е безсимслено, нали - там много харчи (+1-2/100), малко върви, с чип еди кво си щяло да върви пак толкова ... малко обърнахме темата на 1.9тди. ю
По същество - макар да е значително по-скъпо 550д е продадено сигурно 3 пъти повече от 550и, при все, че 550и върви мноооого повече. Предполага се че на вторичния пазар, "дизеловата Мка" ще държи повече цена. На хартия - 4-5 сек до 200км/ч не са малко, лага е значително намален, торг-а е 100НМ отгоре на 535д, но поради умно разпределние, може би не се усеща чак толкова кик.
Re: M550d
Предишната ми кола беше X6 4.0d, спрямо колата на жена ми GT5 535i се усещаше че GT-то върви една идея повече, но само от старт, по магистралата не усещах разлика, двете коли с 20'' джанти.
Сегашното ми X6 e 550d, мога да кажа че в града е много по-динамично от X6 4.0d и от GT5 535i, по магистралата с лекота изпреварва и държи по-висока скорост от 4.0d.
Скоро сменях масло на GT-то и понеже жена без кола не може, дадох X-a на мойта.
Първата реплика като ми го върна:
- ей много върви тоя джип дай да разменим колите за 2-3 дни....
!
Сегашното ми X6 e 550d, мога да кажа че в града е много по-динамично от X6 4.0d и от GT5 535i, по магистралата с лекота изпреварва и държи по-висока скорост от 4.0d.
Скоро сменях масло на GT-то и понеже жена без кола не може, дадох X-a на мойта.
Първата реплика като ми го върна:
- ей много върви тоя джип дай да разменим колите за 2-3 дни....

Re: M550d
Абсолютно не съм съгласен със xeroral че 550д е маргинално по-бърза от 535д. Тъй като аз смятах да купувам 535д и правих тест драйв на такива коли и смятам че разликата се усеща и е повече от разликата между 530 и 535д. Незнам дали защото той има комби което тежи повече но аз със седана и 18 джанти правя под 5 сек до 100. В ютюбе има едно видео 530d va 535d vs 550d и се вижда ускорението на 3те и разликата за мене е огромна. Особенна разлика има в ускорението при висока скорост. Примерно караш 120 на магистрала, кикдоун и излита като бензинов автомобил. Другите дизели при високи скорости стават мудни. Доколкото тунинга на 535д. Аз не харесвам колата ми да пуши черно отзад за да върви много. Чип тунинг можеш и на 550д да направиш и пак ще върви повече от чип на 535д. Определено смятам че 50000лв отгоре над 535д(като нова) не си заслужава за 550д. Но при положение че на пазара 2ра ръка са на цените 535д си заслужава. Не се спомена и че 550д е с по големи спирачки (като на 550и). Мен много ме радва как спира тази кола. Даже g30 535д е по бавна от ф10 550д макар там вече разликата да е минимална. Преди години си спомням един колега беше написъл впечатлението си за 550д. viewtopic.php?f=128&t=373805&p=3958045&hilit=550d#p3958045
Последна промяна Emooo на 24 Май 2019, 12:15, променена общо 3 пъти
Tool - Fear Inoculum
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: M550d
Мисля,че по-скоро говори за "субективно" усещане колко е бърза, а не по технически параметри. 530dx в сравнение 530i ми е толкова умряла и тежка в града когато тръгвам, че имам чувството че е 150 коня , а не 258. Но настъпиш ли я от място ,направо се изстрелва с ритник в гърба. Просто плавното ускорение кара колите да ги чувстваш по-бавни отколкото са реално и обратното този турбо лаг те кара да мислиш,че си мноо бърз... ама за кратко
.

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: M550d
xexoral написа:Примерно спокойно можеш да си зашиеш 250 и да си караш по аутобана продължително така, докато при 535д не е много желателно да се прави това, защото ще прегрее.
с 250 кола може да прегрее само ако и блокира водната помпа... с тая скорост и с тоя радиатор отпред, е по-вероятно да изстине....
Emooo написа:....
Ето едно клипче за разликата между 535 и 550 https://www.youtube.com/embed/TB6BsrpU2sA
Тука даже 535д е Е60....
Последна промяна Giorceto на 24 Май 2019, 15:15, променена общо 1 път
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: M550d
Колега това не е километраж на 550д на видеото. Под оборотомера трябва да пише m550d. Гледам някой в коментарите го е забелязал също. Общи взето аз имам доверие само на autotopnl видеата защото другите няма гаранция че не са downhill, chip и т.н.
Ето едно на г30 https://youtu.be/4-JLeM67H6c може да се очаква че разликите ще са подобни и при ф10
Ето едно на г30 https://youtu.be/4-JLeM67H6c може да се очаква че разликите ще са подобни и при ф10
Tool - Fear Inoculum
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: M550d
Под километража ще е пише ако е с дигитално табло 6WB. Много от тях не са особено първите години...Въпреки това не изглежда правдоподобно и е кофти клипче като цяло...Виж, клипчето с Г30 е много добро. Първият коментар също
30-40д е минимална разликата понеже второто е комби и тежи повече от седана, но 50д ги пребива като кучета. 20д вече си е за 3-та серия...

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: M550d
При дигиталното табло m550d е вътре в оботоромера. При полудигиталното под оборотомера.
Tool - Fear Inoculum
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: M550d
Не ми се спори много, но пък имам малко време и пускам следните три снимки.. да видим колко е правдоподобен клипа. Не ги разбирам много нещата, но ми се стурва че 550ката прави по-добър старт и до 200 км си поддържат тя разлика от 15-20 км.
Някой да ме поправи ако греша, това във видими изражение е как 550 дърпа до 200 на 535 д, но пак казвам едната прави много по-добър старт от другата.

Някой да ме поправи ако греша, това във видими изражение е как 550 дърпа до 200 на 535 д, но пак казвам едната прави много по-добър старт от другата.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: M550d
https://www.youtube.com/watch?v=BOkR8JinrLc гледайте ги как ускоряват от 100 до 200 да речем за да се изключи вариант с лош старт. 550 просто е доста по бърза. И на другия клип пак си има разлика от 2 сек между 550 и 540 от 100 до 200
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: M550d
adovet написа:https://www.youtube.com/watch?v=BOkR8JinrLc гледайте ги как ускоряват от 100 до 200 да речем за да се изключи вариант с лош старт. 550 просто е доста по бърза
299 коня F07, която е с 300 кг + на F11. Дайте едно 550 комби и да ходиме да ги пробваме


Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: M550d
Giorceto написа:adovet написа:https://www.youtube.com/watch?v=BOkR8JinrLc гледайте ги как ускоряват от 100 до 200 да речем за да се изключи вариант с лош старт. 550 просто е доста по бърза
299 коня F07, която е с 300 кг + на F11. Дайте едно 550 комби и да ходиме да ги пробваме![]()
ами гледай и клипчето дето си пуснал снимките, там 550 пак е по бърза
- xexoral
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: M550d
Хаха, тази тема не отива на добре...
@Emooo, засега не е издухан двигателят
, действително комбито е някакви десети по-бавно, но е трудно да се усети в реалния живот. Върви си както трябва колата, просто умах предвид конкрето 0-100 упражнението, че 0,5 секунди е маргинална разлика спрямо 535д, е може думата да не е най-подходящата. Както и да е в доускоренията, 40-120, 60-140, 100-180 и разни подобни, които се използват доста повече в реалния живот, 550д се справя значително по-бързо и това се усеща ясно. Най-добре човек да покара 535 и след това да се качи на 550, за да прецени за себ си, аз така направих и веднага ми стана ясно коя кола искам. Btw или не знам къде да гледам или при мен никъде по таблото не пише “м550д”...
@Giorceto Клипът е много фейк! Казвам го категорично с цел да не вземе някой за си вади изводи от него. Разликата след 100 е доста по-сериозна, еле пък с е60. Говорим за сток.
Важното е, че от изписаното до тук, който се интересува би трябвало да е получи достатъчно информация за този двигател и да се е ориентирал, което и беше целта на темата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@Emooo, засега не е издухан двигателят

@Giorceto Клипът е много фейк! Казвам го категорично с цел да не вземе някой за си вади изводи от него. Разликата след 100 е доста по-сериозна, еле пък с е60. Говорим за сток.
Важното е, че от изписаното до тук, който се интересува би трябвало да е получи достатъчно информация за този двигател и да се е ориентирал, което и беше целта на темата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани