Висок разход на гориво n47
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Висок разход на гориво n47
Здравейте, колата харчи над 7 литра на 100км извънградско с нормално каране (2к оборота, 110-115 на 6-та). Погледнах я с диагностика и както ме съмняваше изкочи грешка за замърсен яко дпф и няколко други:
25c800 - sensor drift outside of tolerance
278600 - air temperature sensor
245700 - particulate filter system, heaviliy loaded
255b00 - exhaust gas reciculation control closed too far
272e00 - exhaust gas reciculation valve defective near closed position
Колата е 2ка дизел, 2011, 184кс. Бихте ли ми дали съвет?
25c800 - sensor drift outside of tolerance
278600 - air temperature sensor
245700 - particulate filter system, heaviliy loaded
255b00 - exhaust gas reciculation control closed too far
272e00 - exhaust gas reciculation valve defective near closed position
Колата е 2ка дизел, 2011, 184кс. Бихте ли ми дали съвет?
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Висок разход на гориво n47
Сменяш температурния датчик (с оригинален) сваляш и чистиш EGR -ако не помогне нов .DPF вероятно е задръстен ,може да се опита регенерация за прочистване но съм скептичен .Успех
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 968
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Висок разход на гориво n47
Напълни я до горе и с нафта, карай 600-700 км. и зареди пак до горе.
Виж реалния разход по този начин. С тези грешки показанията на борд компютъра са нереални.
DPF-а и EGR-а долу за инспекция и почистване
Всички грешки се инспектират една по една.
Виж реалния разход по този начин. С тези грешки показанията на борд компютъра са нереални.
DPF-а и EGR-а долу за инспекция и почистване
Всички грешки се инспектират една по една.
Re: Висок разход на гориво n47
Аз я карах над 500км вече не гледам разхода на компютъра а колко слагам. Днес направо ми даде грешка на дисплея на навито drivetrain нещо си, прочетох я пак и изкочиха още грешки за егр, та определено е за сваляне и чистене, въпроса ми е за дпф-а дали да не го махна, тъй като предния собтсвеник карал основно градско и каза че г/д редовно го чистил но според мен е просто отишъл. Ако го махна и по-късно реша да поставя друг, може ли да стане лесно това?
Re: Висок разход на гориво n47
Пробвай да го изчистиш, има разни места които го чистят, мисля доста успешно. Ако не е стопен, би трябвало да стане. Ама не регенерация през диагностиката, а сваляне и чистене с химия.
- Alben
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: Висок разход на гориво n47
Здравейте.
Да споделя и аз.
При мен с четири човека, багаж и климатик, спазване на ограниченията , по компютър 6,9 л., на колонка 5,6 л.(засичал съм го 2-3 пъти).
Да споделя и аз.
При мен с четири човека, багаж и климатик, спазване на ограниченията , по компютър 6,9 л., на колонка 5,6 л.(засичал съм го 2-3 пъти).
Re: Висок разход на гориво n47
Днес отворих егр-а, имаше сиг 1-2 см мръсотия, но изглежда да се движи добре, не ми остана време да го почистя та утре ще го видя. Ще видя да изолирам и вихровите ама нещо не мога да намеря правилната тапа в нета. Уговорих се да ми погледнат и дпф-а след няколко дни и после ще тествам пак.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Висок разход на гориво n47
Колега, ДПФ-а рядко е талкова заминал, че да се налага махане. Проблемите обикновено са другаде, просто там е капризно и излиза наяве. Оправи си другите неща и чак тогава пипай ДПФ, защото иначе като мен ще те излъжат да го махнеш и да ти вземат парите, после ще си отстраниш и реалните проблеми. Успех!
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Висок разход на гориво n47
Ами днес ще почистя егр и ще затапя вихровите, също смятам да сменя четките на алтернатора че ми дава грешки за напрежението а акумулатора мисля, че е нов. Дпф-а другата седмица отивам да го видят, но мисля да го махна, стария собственик я е карал градско основно и каза че през месец/два давал пари да го чистят, та мисля че си е заминал не знам? Освен като се отвори ще си покаже.
Re: Висок разход на гориво n47
Сега видях че егр е свързан със 2 маркуча за охлаждане, може ли някой да сподели дали трябва да ги махна или мога да го почистя на място, и ако ги махна после как да обезвъздушя системата? Не съм сигурен но двигателя май е с механична водна помпа и процедурата със педала на газта за 10 секунди няма да работи май
едит:толкова беше затлачен егр-а че едвам го извадих дори без маркучите, дори е напукан яко, сега ще взимам нов и явно ще трябва да се обезвъздушава
едит:толкова беше затлачен егр-а че едвам го извадих дори без маркучите, дори е напукан яко, сега ще взимам нов и явно ще трябва да се обезвъздушава
Висок разход на гориво n47
Колега, защо не провериш по VIN дали случайно колата ти не влиза кампанията за подмяна на EGR клапана и охладителя му?
Не съм сигурен от кои години са засегнати, но не ти пречи да видиш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не съм сигурен от кои години са засегнати, но не ти пречи да видиш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Висок разход на гориво n47
Ами аз вече го свалих, та не знам дали ще я приемат така? Иначе как става това с проверката?
пс: Четох в нета, явно след като влезне въздух в системата трябва да ходя сега специално на вакуум вливане.
пс: Четох в нета, явно след като влезне въздух в системата трябва да ходя сега специално на вакуум вливане.
Re: Висок разход на гориво n47
Разкачен няма да стане. Иначе, звъниш на някои от дилърите или пробвай тук онлайн:
https://www.bmwofreading.com/bmw-recalls/
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.bmwofreading.com/bmw-recalls/
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Висок разход на гориво n47
Смених в крайна сметка егр с оригинален, ходих да сложат нов антифриз, на прибиране алтернатора сгъна, та сега се занимавам с него. Да попитам и друг въпрос, махнах вихровите клапи - бяха много замърсени и не се движеха, само че в интернет дават да се маха всичко пръта и пластмасите, а аз имам този дизайн:
11617812938
Като цяло пръта не може да се махне, та го оставих ътре закачен за актуатора, тъкмо да не слагам и тапа. Дали е окей така според вас?
11617812938
Като цяло пръта не може да се махне, та го оставих ътре закачен за актуатора, тъкмо да не слагам и тапа. Дали е окей така според вас?
Висок разход на гориво n47
Не знам защо ги махаш клапите. Ако не се лъжа в тези ревизия на N47 клапите може да се купят като отделна оригинална част, т.е. не са заедно с колектора, както на N57, a и са евтини. Сменяш с нови и си готов.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани